Ik ben de enigste gebruiker. Ben vandaag terug naar paradigit geweest en volgens hun is er niks mis met de hardware. Ben nu bezig met een back-up van alle belangrijke bestanden en vanavond maak ik m'n schijf leeg en zet ik alles opnieuw er op. Hopen dat het dan wel lukt. Nu heb ik weer een probleem, probeer n iso-bestand over te zetten naar m'n externe-hdd en dan krijg ik deze foutmelding: Bestand te groot voor doel besturingssysteem. Wat doe ik fout? En ja, ik heb genoeg ruimte...
je externe hdd is hoogstwaarschijnlijk fat 32, die kan niet groter dan bestanden van een paar gig in 1 x verplaatsen
geen idee, beste is gewoon die externe hdd te formateren (waarom ze die dingen allemaal met fat 32 leveren is me echt een raadsel)
tjah, hoeveel systemen draaien der nog op. Hoe lang wil je die dingen nog op een verouderd opslag voorgeformateerd systeem verkopen om een steeds kleinere markt te voorzien.
Ik ben geen producent van zulke producten mij moet je er niet op aanspreken Maar ik denk dat het de zelfde reden is dat je nog steeds floppy drives kan kopen. Deze ben je tegenwoordig ook niet meer nodig.
dat zullen der genoeg zijn. ach ik heb het probleem niet maar genoeg users die dat niet doorhebben of pas te laat. das waar