Dat doe ik dus bij Wetwork, iedereen die gaat voor mijn neus op de grond liggen, en dan ben je een mooi target voor mijn headshot verzameling. Als je snipert is het niet meer dan logisch dat je de beste spots opzoekt en campt.
Maar er komt ook helemaal niemand mij vanachter neerknallen, en een airstrike mikken ze nooit op de sniperplekken.
Crossfire precies hetzelfde, ik heb daar wat handige plekjes waar niet iedereen gaat zitten, en ik haal er soms meer dan 15 headshots per match, dat schiet aardig op.
Nog een stuk of 100 met de M21 en ik heb de gouden Dragunov. De .50cal is de meest lastige gun om headshots mee te halen, duurt ten eerste heel lang voordat ie zijn adem perfect inhoud, en ten 2e gaan er te vaak kogels mis terwijl je wel op die persoon schiet. Als de kogel raak is, is die wel 9 van de 10 keer dood, ook met Juggernaut. Hierna ga ik maar de Shotguns doen.
Showdown vind ik de minst leuke map van allemaal, beetje ongeinspireerd. Wet Work vind ik vanaf het begin al een leuke map. Verder vind ik alle maps wel leuk.
Laatst bewerkt: 29 dec 2007