[XOne] Virtua Fighter 5

Discussie in 'Games' gestart door Perfect Mark, 26 apr 2006.

1. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    geen beginners char maar dat bekent niet dat een beginner hem niet moet kiezen. alleen dat het een stukje moeilijker is om met hem redelijk te worden dan bv Lion. Als je hem gruwelijk vind kies hem gewoon.

voor tips. bezoek de links aan de zeikant van mij blog. www.virtuafighter.com is een geweldige site (bezocht en beheerd door highlevel players) met geweldige resources.

2. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    Vind Aoi ook wel leuk en brad ook wel sofar, houd wel altijd van technische chars, is leuker als alleen punch n kick :eek: maar heb zelf 7 jaar gejudo't en goh spreekt me zowiezo wel aan kwa char design, ik zie nog wel, meestal liggen snellere characters me wel wat beter...

Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  3. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    junneh ik heb je toegevoegd op XBL en je was online maar je accepteerde niet, reageerde ook niet op mn berichtje. als je niet wist wie Fulaani was, dat ben ik.

Aoi is über technisch lol. Zij is de enige in het spel die ALLE moves can reversen. Haar stijl is Akido dus daarom. Je moet wel goed je tegenstander kunnen lezen om te weten wat je moet reversen. check op youtube de kanalen van Ogikage en VF5Akira. heel veel videos van high level players. Goede manier om te checken wie je wilt leren.

(Eileen is heel snel en we hebben meer Eileens nodig :p)

4. Rookie[NL]

Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

Leuk Bevonden:
    0
    Junneh ik heb je ook toegevoegd.
    Ik speel ook vaak met Aoi. Eén van mijn friendslist kan ik pas verslaan als hij Goh kiest, die is behoorlijk lastig om mee te spelen idd...

5. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    haha, nja gister online wat aangepield na blackbook strategies enzo beetje doorgelezen te hebben, ging opzich wel aardig totdat ik tegen n wat betere el blaze moest, werd echt hard afgemaakt, allemaal floating combo's op me ;o Tot nu toe gaat brad het best btw, ook niet te moeilijk om mee te spelen.... nu goh nog n beetje onder de knie krijgen..

nja gelukkig is mn hori stick onderweg, krijg em alleen pas wel met kerst ><, hebbem wel echt nodig want die blackbook juggles zijn zo hard onmogelijk op n pad...

Laatst bewerkt: 10 dec 2007
  6. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    yay , im a happy chappy, heb morgen mn ex2 stick, kan ik eindelijk fatsoenlijk kont gaan schoppen, zal wel wennen worden denk ik want ik heb serieus nog nooit met n stick gespeeld :>

7. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    sorry dat ik dit topic zo volspam, maar voor de liefhebbers onder ons, GG X2 Reload is backwards compatible geworden emt de laatste update....en GG x2 was voor mij op ps2 de beste fighter ooit gemaakt, speelt zo lekker snel en flashy <3, gewoon even n heads up, als het goed is heb ik hem morgen, raad het echt aan voor SF, SvC en marvel vs Capcom fans, GG is heerser van alle 2d fighters imo ^^

GG x2 reload heeft nu ook online play en als ik Gamespot mag geloven is die redelijk lagfree :) bovendien is Hori ex2 stick ook BC met oude xdoos games...... ah morgen word zo'n mooie dag voor mij, als mn lokale gameshop GG nog heeft dan...

Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  8. Rookie[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Dat waren een paar leuke potjes Junneh.
    Geef me ook je ervaringen met die stick want ik probeer nu de wat meer geavanceerdere moves uit met Aoi maar dat gaat erg lastig op een pad.
    Ik ben een beetje i-net aant afstropen naar diverse sticks.

OffTopic:
    Als je ook van 2D houdt, ik heb ook nog SF Anniversary Collection en Capcom vs SNK 2EO. GG heb ik alleen de PC-versie helaas. En verder nog Marvel vs Capcom 2 op oude xbox maar die is niet online.
    GG Dizzy was mijn fav char btw

Ik dacht dat er nog een GG komt op de 360 maar dat is geen 2D 1on1 fighter meer dacht ik.

9. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    ff run n gun laten zien hoe t moet :p

10. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, dat was lachen man.
    Ik ga me in de komende weken echt wel verdiepen in het spel en zal devilish hard terugslaan Fulaani :)

11. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst een paar fijne potjes gespeeld met Rookie.
    Heb in de ranked games eindelijk mijn ratio in een positief cijfer kunnen omzetten.
    Ik ben voornamelijk zwak tegen mensen die mij veel vastpakken en ben daarom deze counters aan het oefenen.

12. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal je ook is toevoegen, mijn zwakte is eigenlijk mn offense, mn defense is vrij goed, kwa blocken, fuzzy guard etc, nu nog die launchers en juggles oefenen

stick vind ik wel fijn, tis alleen wennen, vooral aan 2p side, en dan crouch dash naar voor vind ik n beetje vervelend nog, maar komt wel goed, kan het je wel aanraden iig.

ben er ondertussen nog steeds niet uit welke char ik nu pak, maar heb ook niet echt gespeeld dit weekend, druk druk, maar vanmiddag tijd dus kan ik weer ff oefenen.

@ rookienl: ja ik ben groot fan van 2d fighters maar GG >> alles voor mij, ik speel met ky als main en chipp als ik fun wil hebben tegen vrienden ^^ heb reload ondertussen ook op de pc. en dit weekend heb ik ook SF anniversary collection gekocht, maar god daar ben ik echt SLECHT in

Laatst bewerkt: 17 dec 2007
  13. Rookie[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort zal ik een achterstand op jullie krijgen daar ik een weekje weg ben. Als ik terug ben zal ik ook eens achter zo'n stick aangaan.
    Je kan een driver downloaden om een wired xbox360 controller op je pc te gebruiken. Mogelijk werkt dat ook voor de stick. Kan iemand dat bevestigen?
    Hier zou de driver moeten staan:
    http://www.microsoft.com/hardware/gaming/download.mspx
    (proberen op eigen risico :D)
    Hier nog meer info:
    http://www.microsoft.com/hardware/gaming/ProductDetails.aspx?pid=091&active_tab=systemRequirements
    De controller ziet er wel iets anders uit...

14. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Ben de afgelopen dagen druk in de weer geweest in Quest Mode met Vanessa Lewis. Wat een lekker popje ;-) en ze kan behoorlijk knokken ook!

15. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    tropical tan ftw. mijn eileen is zwart nu :)

16. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Jij zit ook echt Quest te spelen tot 05.00 he ;-)

17. Pancho Villa

Pancho Villa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ben hier nieuw...

zo, heb het spel al een weekje ofzo zitten spelen en het bevalt me wel. Helaas kan ik enige tijd niet meer online, dus kan niet tegen jullie vechten :{ maar vind het toch leuk dat ik toch een kleine nederlandstalige community heb gevonden voor Virtua Fighter 5.

Met welke personages spelen jullie? ik met goh en wolf, maar ik bak er niets van met die worstelaar...

18. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik heb ook nog niet echt n main alhoewel ik et wle ok doe met aoi, maar ze mist n beetje combo dmg.

je hebt ook wle redelijk moeilijke chars gekozen om te beginnen alhoewel goh je wel veel leert over vf5 zelf, want hij heeft niet veel strings enzo, dus je moet echt weten wat je doet.

www.vrituafighter.com > forum kun je veel vinden..

19. Pancho Villa

Leuk Bevonden:
    0
    netjes, zal het later eens lezen.

btw: heb trouwens gehoord dat GGX2 niet werkt op PAL 360's. De console herkent het wel, maar hij zou niet opladen... =(

Als het bij jou wel werkt wanneer je het krijgt, laat maar iets weten, heb er ook wel interesse in!

20. Pancho Villa

Leuk Bevonden:
    0
    sorry dat ik nog eens post, maar ontdekte net dat er een site een online toernooi voor VF5 gaat samen stellen. mensen uit Nederland ook toegestaan.

http://www.x-power.be/_livepower/?act=nieuws&content_id=80&game_id=521

Ik ben daar persoonlijk niets mee, maar mss dat het voor jullie die-hard fans wel iets is. :cool:

nou ja, ik speel wel graag met moeilijkere typetjes.

Laatst bewerkt: 30 dec 2007

Deel Deze Pagina