Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Oh... dan kan ik mijn kabel wel de deur uit doen...
    Naja... heb toch niet meer gebruikt sinds de laatste game-avond op het werk met de good old black xbox. :):

2. cruelduty

cruelduty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan gelijk draadloos als de portemonnee het aankan... heerlijk... zonder kabels het leven door en... werkt perfect met xboxlive :D

3. BIG2

BIG2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je dat ingesteld via de livebox enz, zou je zo aardig kunnen zijn om een stappenplan voor me te typen.
    En als ik het goed begrijp lijkt een crossovercable (die ik dus eigenlijk niet nodig heb) percies op een netwerkcable, hoe kan ik onderscheid maken?

Ps: Dankjewel iedereen voor de steun.

Laatst bewerkt: 28 dec 2007
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    in de crossover zitten de draden gekruist...

Je moet gewoon een switch halen inpluggen en klaar is BIG2

5. BIG2

BIG2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou ik dat doe als het zo ook kan.....Waar kan ik zo een switch halen wat kost zo een switch ongeveer?

6. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Als je het hebt over internet naar de pc en internet naar de xbox, dan ben je met de Livebox van Wanadoo/Orange/T-Mobile ook gewoon klaar.

Wil je de PC verbinding laten maken met je xbox360, dan dien je enkele instellingen in je PC aan te passen, zowel met een switch als met een Livebox.

Met andere woorden: wat is het probleem? Connectie PC <--> xbox360?
    Volgens mij heb ik geen instellingen gedaan in de Livebox... Dat werkt al jaren, ook met de oude xbox.
    Welke stappen je moet doen op je pc voor connectie met de 360, zijn reeds goed beschreven op dit forum of op de site van MS.

Laatst bewerkt: 28 dec 2007
  7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik had begrepen dat de poortjes vol zaten van je modem .. dan heb je nog een switch nodig om meer poortjes te krijgen .. een switch kost +/- 20-30 euro

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik wil een Amerikaanse Zune kopen, maar me vraag is of ik deze ook via USB op mijn EU 360 kan koppelen? Want ik heb het volgende gelezen...

"Microsoft is niet van plan de 2e generatie Zune's naar Europa te brengen. Uit de Zune 80GB-specificaties blijkt dat deze enkel NTFC-out ondersteund wanneer hij aan een TV wordt gekoppeld.

Het PAL standaard dat in Europa wordt gebruikt op TV's zal niet ondersteund worden. Dit betekend dat de huidige generatie Zune's zowieso niet voor Europa bestemd zijn (Bron: Microsoft Support: "Only Zune 30GB supports PAL").
    De Zune 30GB ondersteund wel PAL, zou Microsoft de klassieke Zune in Europa uitbrengen en Zune-2 overslaan of is de 3e generatie Zune's voor ons de eerste generatie?"

Oftewel betekend dat het gewoon helemaal niet gaat werken, zelfs het doorkoppelen naar me 360?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik zou even wachten met de aanschaf van een Zune ;) ... Mogelijk weten we al iets meer rond CES 08 (7-11 januari)

10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Okeej thanks Fardo, dan wacht ik nog even af.

Jammer dat het al zolang duurt voordat hij hier in de EU uitkomt. :confused: Wacht er al bijna anderhalf jaar op, dacht namelijk dat hij in 2007 hier op de markt zou komen, maar dat gaat dus niet meer gebeuren. Had hem anders uit de US gehaalt voor een goedkoper prijsje, aangezien de dollar vs de euro best idiaal momenteel is.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Voor de Zune is op dit moment geen markt in Europa. Zelfs in Amerika heeft hij het moeilijk .. MS moet dus met iets vernieuwend komen in 2008

12. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nog op een normale tv, maar de tv staat gewoon goed ingesteld en heb de stekker in av 1.

Wat kan ik doen om het te verhelpen?

Het is maar een klein probleempje maar wil toch liever dat het weg is;)

13. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem met live:

Ik speel al ongeveer een maand op Xbox live met m'n 360, maar nu kan ik opeens geen multiplayer meer spelen. Er is helemaal niets maar dan ook niets verandert aan mijn setup, en toch komt Halo 3 opeens met de melding dat mijn NAT settings niet open zijn of iets dergelijks.

Is dit een foutje ofzo, er is namelijk bij mij helemaal niets verandert, en toch werkt live opeens niet meer. Vanmiddag heb ik nog gemultiplayerd, maar nu wil ik weer matchmaking in, en werkt het dus niet.

14. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit sinds de namiddag online zonder problemen maar nu heb ik al een uurtje ofzo vies problemen met Live.
    Mijn guide werkt goed maar bij CoD4 multiplayer gaat bij mij echt alles heel traag en krijg ik een pop-up van dat ik mijn netwerkkabel moet insteken als ik op live wil :confused:

15. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is live weer down dan? Ik heb ook sinds een uurtje ongeveer problemen, met Halo 3.

16. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben dus niet de enige gelukkig. me neefje wil net ff halo doen, kon ik niet inloggen op live. hij begon meteen te melden '' cant sign into messenger '' vlak daarna '' ... friends online '' en daarna gaf die alleen aan van '' connect to xbox live '' mr was niet gelukt. zal wel iets met live zijn dus, dan maar wachten.

17. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nog op een normale tv, maar de tv staat gewoon goed ingesteld en heb de stekker in av 1.
    Mijn beeld is een klein beetje scheef en dat is soms een beetje irritant.
    Wat kan ik doen om het te verhelpen?

Het is maar een klein probleempje maar wil toch liever dat het weg is.

18. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ik wist niet dat je ook een ander HDMI kabel dan die van de xbox360 kon gebruiken hmmmm...........

19. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tijdje geleden een Xbox 360 Elite gekocht, maar hoe kan ik er achter komen of er een Falcon chip inzit? Op de doos staat 203wat.
    Alvast bedankt.:)

20. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus sinds een paar dagen een nieuw TV-kastje van IKEA
    klik voor link
    Plaatje
    Maarre, ik was helemaal vergeten dat je een stevige bodem moet hebben voor je 360. Maar is zo ding goed genoeg om je 360 op te zetten?
    BVD.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina