Beetje het standaard rijtje aan het worden volgens mij. Zelda Phantom Hourglass New Super Mario Bros Mario Kart Elite Beat Agents Mario Party
Ik zal er nog een paar spellen bijvoegen: Worms open warfare 2 Wario Ware Touched Animal Crossing Tony Hawk American Sk8land de bovengenoemde Puzzle Quest Meteos Kirby Power Paintbrush (mijn favoriet) 42 Spelklassiekers Castlevania titels Tetris DS Metriod Prime Hunters Trauma Center Genoeg keus!
Elite Beat Agents MOET iedere DS bezitter hebben. Net nog ff gespeeld Ik vraag me echt af wanneer en of deel 2 komt.
Is elite beat agents echt zo leuk? Ben al een tijdje van plan om hem te kopen, maar twijfel (niet om de prijs, zag hem namelijk liggen voor €25).
M'n zusje heeft er een voor Kerst gekregen en ik moet zeggen het systeem bevalt mij ook wel als handheld, okee er zit een meisjes game bij maar er zit een geweldig ritme spelletje op waar je op tijd de voet moet aantikken op een bepaald stuk. Lijkt wel op Guitar Hero, maar dan dansend en minder uitgebreid. Leuk speelgoed, die DS. _0/
Ik neem aan dat je Revenant Wings bedoelt? Die komt in ieder geval op 15 februari uit als ik me niet vergis.
Volgens mij is ie al uit, zag hem bij bedgame al bovenaan staan in de DS verkoop top 10 edit:/ alleen is ie daar inmiddels uitverkocht
zag trouwens de amerikaanse versie bij future zone rotterdam liggen voor 39 euro zelf niet gekocht maar dacht meld het toch maar
Is de DS versie van Mario 64 precies dezelfde als die toen voor de Nintendo 64? Of zijn er nog leuke extra's bijgedaan bijvoorbeeld. Ben namelijk heel erg aan het twijfelen of ik deze haal of Zelda.
Je begint het spel met Yoshi, en speelt later Mario, Wario en Luigi vrij. Verder is de game volgens mij hetzelfde.
Niet alleen dat. Er zijn twee, behoorlijk kleine, nieuwe levels waarin maar 1 ster te vinden is. Er zijn een paar nieuwe challenges in de HUB world (Kasteel). Ook zijn er een paar nieuwe sterren met elk van de characters waardoor je inderdaad op 20-30 nieuwe sterren komt.