Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnklyosoR

AnklyosoR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt is met zaklampje erin gaan schijnen om te kijken. Maar Falcons zijn zoals ik al veel gelezen heb alleen maar in 175watt

2. alleycat

alleycat OnlyInItForTheMoney

Leuk Bevonden:
    0
    quote from xbox-scene.com:

"All you need to do is look at the UPC symbol and see the 175W, which is the wattage for the newer power supply. This confirms that a Falcon chip is inside and not the Zephyr, which is an older model."

nee dus je hebt geen falcon chip in je elite

Laatst bewerkt: 29 dec 2007
  3. alleycat

Leuk Bevonden:
    0

wat is het probleem???

4. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleycat@Het probleem is of de xbox goed staat, lezen !!

heroic@Je hebt mijn ondergrond nog nooit gezien zeker!

5. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook niet echt een probleem. Maar het topic gaat over 360 vragen hé. Dus ik vroeg me af of zo kastje wel stabiel genoeg staat voor me 360. :)
    King360, Ik neem aan van niet? :) \o/

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Denk je dat dat glas breekt als je alleen maar je 360 erop zet? Haha lol.

Dat glas is veiligheidsglas en kan 40kg ofzo aan.

7. alleycat

Leuk Bevonden:
    0
    wat is jou probleem eigenlijk ?\o/

8. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alleycat@Mijn probleem is dat je beter moet lezen.
    heroic@Dat betekent dus dat ie het wel aan kan.

9. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan geen HD trailers meer downloaden van mijn amerikaanse account, komt dit doordat hij nu silver is? Zoja, kan iemand mij de link geven hoe ik weer een nieuw amerikaans account moet aanmaken(kan het topic na lang zoeken niet meer vinden...).

10. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

ja hoor, ik heb hem ook, het is van glas dus hij is stevig genoeg

11. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik al in de gaten :).
    Nou, bedankt Kingof360 en Daan \o/:thumbs:

12. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

Ik heb een tijd geleden een halo edition xbox 360 gekocht, voorheen gebruikte ik mijn oude HDD omdat daar al mijn saves opstaan. Vandaag heb ik via een MU alle saves en profielen overgezet naar de andere xbox 360.

Nu kan ik alles gewoon spelen, ik heb geen problemen met mijn saves maar elke keer als ik via het dashboard in wil loggen in Live! dan blijft ie laden (zo kan ik niet in marktplaats en is het xbox live en games tabblad weg).
    Als ik op mijn guide button druk dan zie ik wel dat ik online ben maar het dashboard blijft laden zelfs als ik mijn gamertag op mijn MU zet en de HDD eruit laat.

Nu zie ik in het memory gedeelte dat ik geen system items heb terwijl ik dat wel op mijn oude HDD had. Ik heb geen melding gehad om mijn xbox te updaten. De eerste keer dat ik met de nieuwe HDD speelde had ik geen problemen, ik kon al mijn Arcade games en downloadable content nog downloaden. Ik heb al een initial set up gedaan maar dat haalt niets uit.

Weet iemand een oplossing? Het lijkt op een software probleem (geen updates).

13. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je het beeld van je tv als je xbox aan staat goed kunt krijgen want het is bij mij een klein beetje scheef.

Kan het aan de kabel liggen ofzo?
    Wie kan me helpen met dit kleine probleempje?

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    bij mij is het soms als ik me xbox opstart dan duut het soms best wel lang voordat ik tabbladen zie, dan blijft ie gewoon op da laad tekentje staan, en heb dit ook als ik naar dashboard ga na een spel(dan is het maar 5 sec)

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    na die laatste update duur het heeeeeeeeeel lang voordat mn dashboard is opgestart:confused:
    ik krijg wel de melding dat er zoveel vrienden online zijn, maar mijn dashboard blijft gewoon op dat laad-rondje staan.
    zijn er meer met dit probleem?

same problem als hierboven

16. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Xbox live heeft de laatste tijd nogal last van problemen, dus ik denk dat het niet aan jou ligt. Als je zoiets hebt moet je altijd even de status van xbox live op xbox.com kijken (die klopt ook niet altijd dus check ook het forum of meerdere mensen het hebben): http://www.xbox.com/en-US/support/?WT.svl=nav

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb het elke X als ik mn xbox opstart, alleen ik geloof niet dat het met live te maken heeft maar meer met mn xbox zelf.
    Xbox live zegt wel dat het aangemeld is, alleen mn tabblad is gewoon nog niet klaar met laden. en dat duurt echt heeeel lang..

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, bij mij duurt het soms ook vrij lang voordat ik eindelijk aan de slag kan. Vooral als ik een tijdje offline ben, dan wordt alles weer opnieuw geladen lijkt het wel. Ik krijg dan ook gewoon te zien dat ik ben aangemeld en hoeveel vrienden er online zijn, maar de tabbladen zijn dan leeg en soms moet ik een hele tijd wachten voordat m'n lijst met demo's (ook als er maar 1 of 2 zijn) wordt geladen terwijl dat voor de update echt supersnel geladen werd. Ook krijg ik constant tussen het gamen door te zien dat er 3 of 5 vrienden online zijn terwijl er dan 40 online zijn, maar dat had ik voor de update ook al. Sowieso vind ik dat Xbox LIVE de laatste tijd echt niet meer stabiel is, echt slecht gewoon!

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    vind de xbox site ook best wel sloom bezig de laatste tijd

20. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Beste heren,

Ik probeer DivX te draaien op mijn 360 maar dit lukt gewoon niet. Ik gebruik de volgende codec en de bijbehorende converter om van een video een divxfilm te maken.

De site waar ik dit vandaan haal is hier http://www.divx.com

Mogelijk werkt dit niet??? of moet ik een andere codec gaan zoeken of anders converteren???

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina