Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Op PESonly hebben we ook wat slimme instellingen die je moet doen in PES 2008 om te zorgen dat je minder lag hebt en dat helpt wel.
    Zo hebben we alweer een heel knock-out toernooi afgewerkt ( 24 deelnemers ) en daar viel de lag best mee.

2. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    kun je effe de link geven dan.

voor de ''slimme instellingen'' ?
    of even kopieren en plakken.

want ik heb daar geen account.

3. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    ik wil niet dat de lag ''best meevalt'' ik wil het lagloos. en ik wacht wel op de patch maar ik vind dat dit gewoon niet mag. ik heb dit nog nooit meegemaakt met een spel,ik hoop dat dit in pes 2009 niet gebeurt.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik wel, in Pes 6 :emo:

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Grapjanus, ten eerst ging ik beide keren afwachten waar die ander voor koos. Als die ander voor Barça gaat (of vergelijkbaar groot team), doe ik dat ook. Zo simpel is het. Daarnaast ben ik al rond de 10 jaar supporter van de club, en heb ik dus ook nog eens een extra reden om die ploeg te kiezen. Ga eens huilen in een hoekje. Als de ander voor HSV of Bremen kiest ofzo, dan ga ik wel voor Ajax. Maar ik hou wel van gelijke kansen. Nu jij weer.

EDIT: Ik heb trouwens nog steeds geen antwoord op m'n vraag. Hoe selecteert de computer bij quick match de tegenstander?

Laatst bewerkt: 29 dec 2007
  6. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Oja?? duurde die patch ook zo lang? nee:D:D:D:D

7. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    HSV en bremen zitten er allebei niet in :p

8. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn geen gelijke kansen met Barca, aangezien al die gasten Dribblespeeds van 90+ hebben en dat is volkomen belachelijk. Dat jij een "echte" fan van Barca bent is leuk, maar het blijft triest om een club te kiezen omdat die de beste is en omdat je er eigenlijk niks voor hoeft te kunnen. En 9 van de 10, of eerder 999 van de 1000 gasten kiezen Barca omdat het een god team is met belachelijk snelle spitsen. Dat is sneu.

Je bent dan de uitzondering op de regel, en dat is leuk voor jou, maar met Barca spelen op Live biedt echt geen uitdaging en vind ik daarom echt heel triest. Jammer voor jou dat ze "jouw" team hebben verkracht..

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Als je allebei Barcelona kiest, dan zijn er geen gelijke kansen? En je vind Barcelona dus ook duidelijk beter dan Chelsea in PES '08? Als de teams aan beide kanten die zogenaamde god krachten hebben, dan valt dat voordeel toch in het niet, of mis ik iets? Het spel gaat dan gewoon heel snel, maar aan beide kanten is er de beschikking over 'Dinho, Eto'o, Messi en Henry. Omdat de teams gelijkwaardig zijn is de uitdaging er in mijn ogen wel degelijk. Maar goed, jij denkt er duidelijk anders over. Ik snap alleen geen hout van je redenatie.

Achja, ik zocht naar teams die ongeveer gelijkwaardig zouden zijn aan Ajax. Hmm, Espanyol of Monaco ofzo, dan?O-)

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nee Espanyol is beter :+ Hmm teams als Dinamo Zagreb en Slavia Praag dan? Nee ook al niet :+

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Met Excelsior heb je wel een goede kans tegen Ajax.

12. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    waar maak jij je zo druk om. als iemand barca kiest ga je dan ook voor je xbox huilen? ik vind het triest dat jij hier zo om gaat zeiken,het was al wel duidelijk dat barca overpowered is maar als de tegenstander barca neemt neem jij die tog gewoon ook. dan heb je 2 dezelfde teams en is er toch geen sprake van dat 1 team veel sterker is.

13. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat vind ik dus sneu. Een team nemen omdat iemand anders ook een team neemt. Ik speel steevast met Lyon en ik wil niet zeggen dat dat geen goed team is maar je moet iig nog wel "echt" voetbal spelen. Met barca geef je de bal aan een spits en die rent vervolgens iedereen voorbij, als ze aan het eind van de tweede helft moe zijn heb je mazzel. Niet echt realistisch en al helemaal niet leuk, maar dat zal wel aan mij liggen.

En met Barca-Barca heb je wel gelijke kansen, daar heb je gelijk in.. Maar vind jij het leuk om honderden potjes Barca-Barca te spelen? Lijkt me niet..

14. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je kan ook gewoon goed zijn en winnen van barca. ik speel vaak tegen een vriend die ook goed is en die neemt bijvoorbeeld barca en ik man utd. en dan eindigen die potjes ook in 2-2 of een nipte overwinning. zoveel problemen heb ik niet met messi en henry enzo.

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wedden dat je vaker wint als hij met Chelsea speelt?

16. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    dat is dus niet zo jammer voor jou

17. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    He jongens ik heb al een hele tijd geen pes2008 gespeelt en vroeg me af of het al beter is geworden met de lag?
    en ja jullie raden het wel heb geen zin om tig paginas door tezoeken naar het antwoord.
    Petertje Velp we gaan snel weer tegen elkaar dude mis die partijtjes want dat waren echt top wedstrijden

18. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    nee

19. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank.

Ik win ook wel geregeld van Barca, maar dat betekent niet dat het niet zielig of makkelijk is om dat team te nemen. Dat gaat namelijk helemaal nergens meer over, aangezien je iedereen voorbij rent met Messi, Ronaldinho Henry of Eto'o. Dan kan je een echte fan zijn, dat verandert weinig aan de godstatus van het team.

De servers lagen er uit, naar ik heb gehoord, dus online was sowieso weinig te beleven. Ik heb vaak niet veel lag, maar goed is het niet.

Laatst bewerkt: 30 dec 2007
  20. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    dan zal ik wel uitzonderlijk goed in verdedigen zijn, dat is dus de conclussie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina