[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hm, geen idee eigenlijk. De winkels waar ik vorige week ben geweest hadden alleen nog maar 40GB's staan zonder extra controller of game(s). :eek:

    Bart Smit heeft een soort van 'actie', helemaal onderaan de pagina. Een PS3 + Ratchet & Clank voor €439,95.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm dan wacht ik nog ff .. ik wilde een impuls aankoop doen ;)
     
  3. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik een probleempje, had een week terug ofzo 1x een vastloper gehad met warhawk (heb hem pas een week of 2 de ps:cool: was geen probleem, hield het power knopje in en hij ging gelijk op stand by en kon hem zo weer aanzetten en verder spelen.

    Echter, ik heb vandaag al 5x een vastloper gehad, 3x in de server list(warhawk), 1x midden in een game (warhawk), en 1x met de burnout demo, en elke keer als ik de power knop inhield ging hij 3x biepen voordat hij uitging, iemand een idee wat er aan de hand is? als hij kaduuk is namelijk dan heb ik een groot probleem (import uit japan .. volgens mij kan ik hem dan niet naar de nederlandse sony sturen voor een reparatie evt. tegen betaling eh?) overhitten kan niet, het langste wat ik ooit op m'n ps3 achter elkaar heb gespeeld is iets van 4 uurtjes, en toen ik hem vandaag aanzette liep hij al na 10 min vast in de server list van warhawk.. beetje onoverzichtelijke post, sorry, maar heb geen zin om dit helemaal netjes uit te typen.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Sony Europe accepteerd geen producten die buiten Europa zijn gekocht.
    Er zijn hele discussies geweest met de geimporteerde defecte PSP's.

    Snap het piepen bij het uitzetten ook niet
    Mijn PS3 (60GB) piept 1x , maar de PS3 (40GB) van mijn zwager piept helemaal niet.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Het probleem is mij onbekend. Heb je trouwens een gedownloade warhawk of 1 op disc? Verder kan je uiteraard altijd bellen met de helpdesk :)
     
  6. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb na de post rustig verder kunnen gamen zonder enige problemen *afklopt*, toch raar al die vastloperts zo op een dag.. Warhawk heb ik op een Disc.
     
  7. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    He mannen!

    Ik heb ook een pl3 gehad maar die heb ik toen weer verkocht maar nu zit ik er weer aan te denken om er een te kopen:9

    Maar ik heb een paar vragen over de 40 gig editie. (want die wil ik dan mischien gaan halen)

    Ondersteunt die dts surround? en heeft die nog een memorycard ingang? en is ie verder percies hetzelde kwa uiterlijk en dingen online en menu enzo met de 60 gig versie?:confused:

    Anders haal ik de 60 gig wel als ik hem nog ergens kan vinden8)

    Caioooooooo_0/
     
  8. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    De 40 gig kan geen Ps2 Games spelen , geen cardreader en heeft maar 2 USB's .
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar is daarentegen wel nog stiller en verbruikt slechts 136watt tov 200watt wat de 60 gig verbruikt :)

    Dat was voor mij de reden om voor een 40 te gaan iig.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn PS3 (60GB) gebruikt geen 200Watt hoor.

    Als ik een Watt-meter op mijn PS3 (60GB) aansluit , dan is het verbruik maar 160Watt.
    Heb het verbruik gemeten tijdens de game Uncharted.
     
  11. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    het gaat dacht ik om het maximale verbruik, tijdens het gamen zal het verschil misschien kleiner zijn.
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar wanneer werkt de PS3 dan maximaal ????

    Bij games zoals Unchated en AC komt de Watt-meter niet boven de 165Watt.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dan zal mijn ps3 nog doorgaans dus nog minder gebruiken dan 135 ;)
     
  14. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    he mannen ik ga denk ik woensdag weer een pl3 halen:p

    alleen ff een vraagje,

    ondersteunt de pl3 dts? want als ik de dvd toppers 2007 op de xbox 360 doe op dts dan happert die! dus ik wil ff weten of iemand daar last van heeft op de pl3?

    Ciaoo...

    En alvast fijne jaarwisseling iedereen!!!_0/:b:
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De PS3 werkt perfect met DTS ES 6.1.

    Het is nog steeds PS3 en geen PL3 ;)
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik zou het toch handig vinden moest 40 Gb het ook wel hebeb cardreader, en ps2 games draaien. zit anders aan een tv waar 3 consoles staan... -_-

    Ik ga mij ook een PS3 kopen denk ik. Alleen de games... dat doet mij twijfelen. er zijn wel paar mooie tussen. Maar is nog tijd wachten ook.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je moet de lijst in de games-thread maar eens bekijken, er is genoeg en er komt genoeg ;)

    Ik heb een probleem rondom de jabra headset (die van Warhawk). Hoe ik dat ding ook in mijn oor druk, hij blijft niet zitten. Ik word er echt gestoord van! De helft van de tijd bungelt die maar wat los aan mijn oor. Is er ook een complete headset die je aan de controller kan hangen via mini-usb? En is er tot die tijd een oplossing voor dat Jabra ding? (tips, trucs)
     
  18. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen gebruik plakband en bindt hem om je oor ? :p, ik ga hem straks ook proberen te kopen, dan kijk ik ff of het bij mij wel lukt.
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Vandaag gaan ze zien of ze hier nog ergens de 60GB versie hadden, maar nee hoor =(. Heb wel nog een Ratchet & Clank pakket (40GB) gezien, maar ben hierover nog aan het twijfelen (en tegen dat ik een beslissing neem is dat waarschijnlijk ook al weg :+).
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De 60GB schijnt inmiddels vrij schaars te zijn. Mensen die voor het PS3 pakket hebben gekozen bij de Sony Bravia actie krijgen nu 40GB modellen i.p.v. 60GB.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina