[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    haha das beetje jammer dan idd ;)
    Maar overall is Nintendo er goed met garantie bezig.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd, heb een tijdje terug ook problemen met m'n Wii gehad. Nintendo gebeld en kreeg een week later een gloednieuwe Wii terug. In tegenstelling tot de enkele weken en vaak een gereviseerde console. De service is uitstekend geregeld bij Nintendo. Je kunt zelfs oudere systemen nog opsturen ter reparatie en je kan ook nog zaken zoals controllers van oudere systemen krijgen.

3. nemsis

nemsis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zelf ook toegeven. De Nintendo service is stukken beter dan microsoft. Mijn wii is tot op heden nog geen een keer kapot gegaan (xbox360 al 3x en duurde ruim 2 maanden voordat ik een nieuwe kreeg, en daarbij waren ook m'n spellen bekrast.. Geeneens nieuwe gekregen)

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Trouwens wel raar. Op m'n Sharp HDTV kon ik gewoon virtual console games spelen via de componentkabel. Op m'n nieuwe Samsung HDTV werken de virtual console games niet via component. Maakt niet uit op welke beeldinstelling ik de Wii zet. Heb toen de standaard composietkabel aangesloten en toen deden de virtual console games het wel.

5. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al een tijdje een HD-TV, maar speelde al lang niet meer op de Wii. Maar nu ik Super Mario en Raving Rabbids wordt er natuurlijk ook weer veel Ge-Wii'd (<- wat een woord). Maar als ik nu mijn Wii opstart heb ik echt een @%# resolutie, en heel wazig.

Als ik het op 50 HZ zet wordt het al beter, maar HD-TV/ED-TV kan ik niet aanzetten. Nou is mijn vraag of ik hiervoor aparte kabels moet kopen (component) en zoja, hoe duur die gemiddeld zijn. En in wat voor mate veranderd dat het beeld? Vindt het er nu namelijk redelijk uitzien, en heb geen zin om zo'n kabeltje aan te schaffen als de beeldkwaliteit maar miniem veranderd.

Alvast bedankt:thumbs:

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt zelf al antwoord op jouw vraag gegeven.
    Bij Component kabel als je kiezen uit HDTV (480p).

Het beeld is met de component-kabel veel kleurrijker en scherper.
    Heb zelf € 29,95 voor de kabel betaald.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Maakt inderdaad een flink verschil. Met de standaard composietkabel zijn de games op een HDTV wat pixelachtig, kartelig en de kleuren zijn washed-out. Met de componentkabel is dit een flink stuk minder.

8. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook een wii ^^ Jammer dat hij overal uitverkocht is :mad:

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Anders moet je er gewoon eentje pre-orderen. Kom je vanzelf aan de beurt. Winkels gaan ze nu weer wekelijks in kleine aantallen binnen krijgen.

10. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier zijn ze gewoon te koop hoor.

11. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is hier? :)

12. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik had even een vraagje, Zijn Wii spellen regiovrij? En maakt het dan veel uit als ik ze bijvoorbeeld op play-asia bestel of kan ik ze gewoon beter in de winkel kopen?

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    De Wii is niet regiovrij, dus importeren zal niet gaan.

14. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ok, bedankt!
    Zit er echt over na te denken toch maar een wii te kopen voor de tijd dat mijn xbox 360 elke keer kapot is.|:-

15. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Fuck...

Ik heb mijn Wii sinds een week na de launch, en heb gister een mooie deal gemaakt met een dude van school die hem wel wilde overnemen. Dus ik wilde hem vanochtend gaan inpakken, wilde de disc uit de Wii halen die er nog inzat. Eject...niets...eject...niets...power...niets...wtf. Het Power lampje brand gewoon maar hij reageert gewoon niet meer. Je hoor bij het ingedrukt houden van de eject of powerknop alleen ene constant getik, bijna als een auto die niet wil starten.

Dit zuigt echt. Maandag pas die Technische Dienst van Nintendo bellen. Plus dat die mooie deal met die dude waarschijnlijk niet door gaat :mad:

Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  16. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Hehe onder het kopje "PWND" :+

17. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    tip: weet je zeker dat er wel een disc in zat? :+

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.710
    Ik heb het ook gehad, hoor. Mn Wii stond aan, maar ik had geen beeld en ik kon hem niet uitzetten of de disc ejecten. ff stekker eruit en weer erin en het werkte weer super.

19. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ja en als de deal niet door gaat stuur maar even een PM wat je er voor wilt hebben :cool:

20. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Is een Wii nu regio vrij of niet ?
    Want binnen kort komt SSB: Brawl uit in de vs en dat lijkt me wel leuk voor een import game

Deel Deze Pagina