Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aaron88

aaron88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    woops ja

2. Gasia Gasia

Gasia Gasia Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik online bij de leaderboards kijk zie ik bij mijn naam ??????? staan, en dat is niet alleen met cod 4 heb het net 2 dagen gekregen,weet iemand wat het is?of hoe ik het weer goed krijg.... echt kl*te.

alvast bedankt Gasia Gasia

3. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Hierbij even een snel vraagje die hopelijk beantwoord kan worden.

Een vriend van me heeft ze Xbox hier neer gecrasht met de bedoeling dat we samen CoD4 zouden gaan spelen. Nu zitten we dus samen op mijn netwerk maar we kunnen geen match vinden. We kunnen elkaar dus wel joinen maar als we voor een match zoeken krijgen we na een tijdje: ''Unable to conact to host.''

Iemand hier ervaring mee?

4. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    huh in de beta zaten toch overgrown, crash en vacant???

en trouwens: bij mij is live ook echt te kut vandaag( en gister ook). het is niet alleen met cod, ook met forza duurde het 10x zo lang voordat ie een match vond of kreeg ik foutmeldingen dat ik aangesloten moest zijn op een netwerk etc..

Laatst bewerkt: 29 dec 2007
  5. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Lees de post nog eens:thumbs:

6. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Het is vandaag weer echt rotzooi met COD4 bij mij... Kan niet eens in mijn eigen lobby. Kan ik er wel in dan duurt het zoeken heel lang. Duurt het zoeken niet lang dan kan 'ie met de host niet connecten.... Sjongejongejonge..... Daar betaal je dan €60,- in het jaar voor 8)

7. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij mij staaat er sinds 2 dagen ook ????????? en een vriend staat dubbel bij de leadersbords dus en hhij heeft ook ?????????, ik kom ook niet op live de hele dag, vanmiddag deed hij het fijn maar vanmorgen en nu niet.

8. coo_tjai

coo_tjai Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damnnn , continue steeds uit lobby gekicked. geen zin meer ik kap.

9. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Lag het dus niet aan mij, want ik had ook problemen gisternacht om een server in te komen. k8%zooi

10. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nu weer problemen?

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    gaat tot nu toe goed bij mij

12. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook iemand met een ?????? , echt raar. Ik had gisteren veel problemen met de melding dat ik geen actieve network had terwijl over het hele huis wel internet had en juist gisterne ging het niet. En ik heb ook heel veel dat ik alleen in een lobby terecht kom. Nu is alles weer goed gelukkig :)

13. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik gisternacht de hele tijd. Ben slechts 1 keer in een lobby gekomen tot dat de host eruit ging. Toen kon ik nergens meer in komen...

Ik heb ook een iemand met ???????, weet echter helemaal niet wie het uit mijn friendlist is. Best vaag. En als iemand zijn GT verandert, staat dit ook niet in de leaderboards. Gewoon nog de oude GT.

14. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    Even een vraagje over de sinlge player, uitgespeeld op regular nu bezig op veteran. Maar ik kom op een stukje niet verder.

Moet zeggen dat ik op regular op dit stuk ook al wat problemen had.
    Het is het 2e deel van die aanslag op die kerel. Je ligt eerst alleen met een sniper op het dak. Als je beneden bent is het focking druk,

hoe kan je dit stuk het beste doorkomen?

15. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
  16. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    lukt me niet op veteran

17. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rushen rechts naast de bussen af!! En een beetje geluk natuurlijk...8)

En er komen nog veel meer moeilijke maps..:9

18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Op het moment dat die mannetjes komen aanrennen al je flash grenades gooien en alleen maar blijven rennen.. gooi ze op goede plekken dan kan je veel man raken.. de flash grenades heb je daarna niet meer nodig en je bent dicht bij een checkpoint!

19. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0

loop rechts naar die bussen maar w8 ff in de bosjes de soldaten zullen je niet meten opmerken . loop naar een sec of 5 door je komt nu nog maar 1 tegenstander tegen . oh ja blijf rennen en kijk pas op het laatst achterom kan nog wel een hond komen . Zoek anders ff bij youtube daar staan filmpjes, volgens mij ook nog bij mijn profiel (DHCVitesse).
    Ik hoop dat het je lukt succes

20. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon door de bosjes kruipen! Is me elke keer nog gelukt, ook op veteran! Niks langs de bussen, ofzo. Dwars door de groep heen kruipen. :)

Alleen ff opletten dat je niet tegen iemand aankruipt :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina