Als ik die gasten vermoorde dook die ergens ander weer op vooral met dat parkeerwachtertje in downtown. Bij die stenen straat met die winkels. Ik rij er naar toe vermoord die ***** maar ze gaat niet van me lijsje af en raad is, ik rij de hoek om er daar komt ze weer aangereden.
hmmm apart ik heb inmiddels mn hitman achievement gehad \o/ met die auto's verzamelen is wel kut, als zet je die op je HUD krijg je ze wel op je "radar" maar niet de goede (dus bijv met een spoiler ofzo) schiet ook niet op
Dan haal je de spoiler eraf? Als je de goeie soort auto hebt gevonden pas je hem toch gewoon aan in een shop zodat hij aan alle eisen voldoet.
Ben weer is beginnen met spelen omdat ik vanochtend niks te doen had. Wat een kut besturing zeg! van die autos!
Ik vond het anders wel relaxed rijden hoor. Ik bedoel, het is geen PGR of Forza.. Het is gewoon een simpele besturing..
Ook als je stopt dan rij je een beetje stevig ben je waar je moet zijn stop je hou je het knopje perongeluk te land ingedrukt rijd de auto weer achteruit.
Hallo, Ik heb een paar vraagjes over de homies. -Als je dismiss party doet, kun je je homie dan later nog oproepen? -Wat wil het zeggen als je Homie niet beschikbaar is (je kunt het nummer niet berijken of hij zegt dat hij zn dames bezig moet houden). Alvast bedankt.
1, geen idee 2, dat is denk ik gewoon voor de lol gedaan, wel irritand soms. als ze zeggen dat ze bezig zijn moet je gewoon ff 2 minuten wachten.
1. Ja tuurlijk kan behalve als je hem doodmaakt 2. zeer irri moet soms wel heel erg lang wachten en dat bedoel ik niet 5 min!
Is het normaal dat er in king's flatje een man op de stoel zit naast waar je je kleren kan veranderen?
Denk dat het een easter egg is. Ik had ooit een vrouw daar zitten die helemaal in paniek het huis door rende nadat ik de lamp weer es van de tafel sloeg.
moet dit spel ook nog maar eens uit de kast halen, aan het begin ff gespeeld en daarna alleen nog maar de pas gekochte gespeeld. Mja in de korte tijd dat ik 't heb gespeeld maakte t spel geen top-indruk op me. Mja dat is natuurlijk mijn mening