Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    @ TweaK
    Je kan helaas niet alle liedjes gewoon over doen die je al op Righty hebt gehaald. PePzi NL is hierachter gekomen op een niet leuke manier. je moet dus een nieuwe band aanmaken en Easy en Medium uitspelen. Easy op Lefty en Medium op Righty. zo heb ik het tenminste gedaan
     
  2. Dutch Hayabusa

    Dutch Hayabusa Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen easy op lefty is genoeg. Je hoeft niet met 1 band lefty en righty te doen
     
  3. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is dit @ mij? Ik vroeg dat niet, dat was iemand anders. :9
     
  4. Remco

    Remco Guest

    Heb em uiteindelijk besteld bij GCshop, hopelijk komt ie vandaag binnen:thumbs:
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Misschien ga ik dat dan doen. Ik vind dat die Boss battles gewoon niks met Guitar Hero hebben te maken, dus ik hoef me dan ook niet 'schuldig' te voelen als ik het glitch.

    Eerst probeer ik het nog wel een paar keer zelf. ;)
    Ik heb wel meer dan 5x (achter elkaar) gefaild, en nooit die optie gekregen.

    Iets waar ik me ook aan begon te irriteren bij die Boss Battles: Als je failed krijg je altijd een menu te zien met een paar opties (Retry, New Song, Quit). Ik begon me dus behoorlijk te irriteren aan de optie 'Tutorial' :+
    Alsof ik het zó slecht doe dat ze als hint Tutorial in het menu zetten 8) (is niet zo, maar ik vond het toch best irritant)
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Oki hard wil niet bepaalt :+ Dat oranje wil maar niet...iemand tips?
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    lol speel ik Raining Blood uit kreeg ik een 1 keer een achievement pop-up, goude sterren op 20 liedjes, terwijl ik maar 2 liedjes met goude sterren heb gehaald, was er niet echt mee bezig maar wtf,

    Lou was wel simpel op expert, ik had ook meer geluk, hij gebruikte de whammy op me, en ik kreeg ook een whammy ik gebruikte het wanneer hij zo'n ubersnelle stukje kreeg en hij was verslagen in 2 secondes :+ nog een paar liedjes op Expert moet ik nog 5 sterren halen maar ik weet niet of dat wel gaat lukken zo met Raining Blood... :9
     
  8. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Argh, Knights of Cydonia Hard wil maar niet lukken.... wordt gestoord, hele dag al geoefend op die 30 seconden waarop ik faal...het lukt mij gewoon niet om oranje tot geel, blauw tot rood en geel tot groen 20 keer achter elkaar te strummen, andersom lukt mij het wel....
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Die krijg je geloof ik als je de unlock all cheat gebruikt en dan een liedje op expert doet
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    heb heel arnhem en nijmegen afgezocht maar kon geen versie met gitaar vinden :mad:? iemand nog tips?
     
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Online kopen...
     
  12. Remco

    Remco Guest

    kutzooi, heb em nog steeds niet binnen... weet iemand toevallig hoelang het duurt bij gcshop.nl voordat je je bestelling binnen hebt?
     
  13. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Wanneer heb je hem besteld?
     
  14. Remco

    Remco Guest

    woensdag, maar wel na 5-en geloof ik ..
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hou er wel rekening mee dat ze met de feestdagen mischien ook niet werken.
     
  16. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb op medium alles op 5 sterren behalve Raining blood, wat een klote nummer om te spelen is het ook! }:] Sinds paar dagen ook op Hard begonnen, meeste nummers haal ik wel snel, alleen dan allemaal op 3 sterren. Op expert ook vandaag de 1e tier uitgespeeld. Maar hoelang hebben jullie wel niet moeten oefenen om goed te worden op expert??
     
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik speel al sinds deel 1 op de PS2, als dat antwoord op je vraag is :9
     
  18. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik sinds April, maar ik heb ook heeeel veel GH gespeeld. :9
     
  19. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik merk ook dat ik weer een stukje beter ben:) one bijna gehaald op hard en raining blood ben ik ook alweer stukje verder. over een aantal dagen heb ik dan wel hard uit gespeeld denk ik. ik verwachte alleen hard in 1 dag uit te spelen :+
     
  20. justino

    justino GTA IV addict

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kost dit spel los bij de mediamarkt? is het daar goedkoper dan bij andere shops??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina