Oblivion heeft idd ook 1250 (net als Crackdown en Gears of War) maar dat was na een add-on. Normaal gesproken mocht een game niet meer dan 1000 punten en 50 achievements 'out of the box' hebben (zonder add-on dus). Nu heb je dus GHIII en BK die over dat limiet heen gaan. (en Orange Box met 99 achievements maar die heeft dan ook 5 games) Ik zou het overigens niet erg vinden als het aantal achievements en punten per game werd verhoogd
In de achievements wordt meerdere keren gesproken over downloaden dus mischien is dat de reden dat deze met 1250 points begint omdat je al meteen content kunt downloaden.
Leuke achievements, precies waar ik op gehoopt had. Kan weer lekker beginnen met verzamelen en rollen.
Hij had al uit moeten zijn, maar bij de media markt (en elke andere winkel waar ze games verkopen, ben de sites langs geweest) zeggen ze dat hij nog niet uit is, en dat er nog geen datum vast staat voor europa. Echt te lam dat Amerikanen sommige games eerder krijgen.
Ja goed nieuws Atari gaat hem uit brengen Bron ik ben er echt wel blij me Was namelijke een vette PS2 game en nu in HD Edit: in februari al
Nou binnenkort komt hij dan! Ik speelde die demo laatst met een maat van me, en onze reactie was toch wel iets in de trent van: WHAT THE HELL IS DIT!? Na een half uur rollen kwamen we erachter dat er ook geen enkel ander doel was, dan rollen en daarna vonden we 't eigenlijk wel cool Maar goed, nog iemand die hem gaat halen? Zo gewild lijkt hij mij niet
Dimensionplus Groningen heeft hem al op voorraad zag ik. Ik weet niet of ik hem echt zo leuk ga vinden. Ik heb de demo wel gechecked maar ik vond het sturen van het rollend object een beetje irritant. Nou ja over de grafsiche kwaliteit moeten we maar niet beginnen want dat is, uhh tsja.......
Grafische kwaliteit? Zaten er graphics in dan? Nee idd, die zijn echt om te huilen. Het is ook meer Live Arcade game vind ik...
Gewoon serieus in Arnhem 6 winkels gebeld en zelfs mediamarkt hebben ze 'm niet! Bij een andere winkel wel! EDIT: Grappig de reacties in deze topic. Zo zie je toch het verschil tussen mij en een doorgewinterde xbox gamer. Ik vind de grafische stijl juist hardstikke tof, lekker kleurrijk het heeft tenminste charme. Kan je van veel games die er "mooi (vaak plastic maargoed)" uitzien niet zeggen.
Stiekem vind ik 'm wel heel erg gaaf :$ Maar dat komt wss door hele japanse stijltje.. al die characters en items.. muziek erbij en geheel is echt heel tof.. En slaat totaal nergens op.
Mij lukt het nooit om online te komen bij deze game. Zelfs met qick match zegt hij dat hij geen game kan vinden. Meerdere mensen hier last van?.
Ik heb de game vandaag gekocht Ben net begonnen. Blijf het besturen nog steeds erg apart vinden, dat werkte op de PSP beter heb ik het idee... Toch nog even inkomen!