De HDTV thread [Deel 16].

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee ik ook niet. Ik heb gewoon zelf de instellingen gezet en Game mode blijft lekker uit bij mij. Je kan helemaal niks meer veranderen wanneer ie op game mode staat. Op mijn plasma heb ik een setting die DNLE heet..zoiets, die heb ik wel aan.

    Annubisnefer , check je mail :)
     
  2. copyfile

    copyfile Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag de hdmi poort willen gebruiken van me 360. Alleen als ik de hdmi kabel erin doe kan de grote stekker, die voor geluid zou dienen dan er niet meer in. Hoe hebben ze dit bij microsoft bedacht ? Is er een apparte connector met alleen geluid ofzo ?
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Er is een speciale connector (Stereo + Optisch ) + HDMI-kabel tekoop , kosten bijna € 50
    [​IMG]
     
  4. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de originele kabel (av) open gemaakt dus het grijze plastic stu.

    De onderkant eraf gehaald en vast gemaakt met wat tape, werkt prima en heb een goedkope oplossing :)
     
  5. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat zijn jouw instellingen dan ?
     
  6. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk gewoon zonder game-mode en de kleuren op je eigen smaak ingesteld.
    Zo was mijn tv heel erg fel/licht toen ik hem kocht nu heb ik hem wat warmer gezet. dat soort dingen dus.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  8. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Heeft het enig voordeel dat in je een HD-TV een digitale tuner zit? Zie op een site de LE-32S86BD en daar zit een tuner in maar wat voor voordelen bied het nu eigenlijk?
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Voordelen.
    Gratis kijken naar Digitale zenders Ned1 , Ned2 , Ned3 en de regionale omroepen.

    In de Samsung zit een DVB-T , deze wordt ook gebruik door Digitene van KPN.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Even een vraagje, waarvan ik het nog niet 100% zeker weet.

    Ik heb naast de plasma (erachter eigenlijk) 2 speakers staan, zoals je op die foto kan zien.
    Is dit niet erg? Beschadigt dit niet iets in de plasma? Weet nog van een tijdje terug dat een bepaalde speaker voor allemaal vlekken zorgde op mijn tv scherm. Dus vandaar. Ik heb nog geen enkele vlekken gezien..maar je kan niet voorzichtig genoeg zijn. Daarom de vraag.
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, er is geen magnetisme van toepassing bij LCD/Plasma -schermen. Dit gaat alleen op bij CRT schermen, omdat daar electronen op de verkeerde 'pixel' afgeschoten kunnen worden door het afbuigend effect van magnetisme. Bij LCD/Plasma schermen zit elke pixel rotsvast op zijn plekje, en speelt dit dus niet.
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wij hebben dus chello (of upc w/e) alleen moet het dan ook op een bepaalde manier aangesloten worden ofzoiets? Maar ik neem aan dan dat die van upc niet werkt op de samsung en ik alsnog zo'n digitale tuner moet halen.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    TOP!
     
  15. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nou ik heb een LCD scherm hoor :9 Wel de Panasonic TX-32LX70, dus wel een goede. Met een component kabel zijn de kleuren hier prachtig bij. Kleuren zijn niet te mat, en ook niet té veel kleur (zoals bij Samsung tv's imo).
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, de ingebouwde DVB-T tuner is niet te gebruiken in combinatie met digitale kabel televisie. Daarvoor is een DVB-C tuner noodzakelijk, maar er zijn nog meer randvoorwaarden waaraan de ingebouwde digitale ontvanger moet voldoen. Zo is ondersteuning van de Irdeto 2 codering een vereiste en dat is iets dat de kabelbedrijven niet willen vrijgeven.
     
  17. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Poehpoeh zo te zien wel erg veel problemen met de Samsung TV's en de service van Samsung. Ik begin nou toch een beetje te twijfelen.
    Tweakers
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Veel problemen ??

    Als is die forum doorlees dan zijn er veel meer positieve reacties dan negatieve.
    Bij de negatieve reacties gaat het vaak over de F-serie en dode/luie pixels.

    Als koop vraag dan of je een zichtermijn (1á2 weken) hebt , je kan dan altijd binnen die tijd de LCD omruilen.

    Kijk nu al 1½ jaar met veel plezier naar mijn LE32R71B.
     
  19. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een zichttermijn :p? En kan je dat altijd aanvragen? Ook bij een webshop? (poep www.redcoon.nl, eigenlijk een bagger winkel alleen geen een andere winkel had hem voor die prijs)

    /EDIT Btw, ik kan nu de Samsung le32s71b aankomen voor 450 euro, wel 2e hands maar in goede staat en pas 1 jaar oud (dus nog 1 jaar garantie right?) is deze tv beter dan de Samsung le32S81B voor 560 euro wel nieuw en dus nog 2 jaar garantie. Bij kieskeurig kan ik nog maar één prijs voor die le32s71b vinden en dat is 700 euro, alleen zit ik zo naar die specs te kijken en dat is wel allemaal lager dan de le32s81B. En het kan toch niet de duurdere le32s71b slechter beeld geeft dan de goedkopere le32s81b?
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2008
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij winkels zoals de MM heb je een zichtermijn van 2 weken.
    Je kan thuis rustig alles uitproberen , bevalt het product niet dan kan je het altijd terug brengen.

    Op alle online-aankopen heb je altijd een zichttermijn van 7 dagen.
    Dit heet de colportagewet.

    Wat is de Colportagewet?
    De Colportagewet beschermt particulieren tegen onbehoorlijke praktijken van gewiekste verkopers ('colporteurs') die huis-aan-huis goederen of diensten aanbieden ('colportage'). Zo is de verkoper verplicht direct duidelijk te maken dat zijn komst een verkoopdoel heeft. De Colportagewet is ook van toepassing op groepsverkoop tijdens koopparty's, bustochtjes en demonstraties.

    Bij Goedkopen.nl kost de LE32S81B nu € 573

    De LE32S71B is een uitgekleede versie van de LE32R71B.
    Er is sterk bezuinigd op de Panel en electronische componenten.

    Zolang je de kassabon erbij krijgt , kan je zonder problemen een 2e handse LCD kopen.
    Je krijgt 2 jaar garantie van Samsung.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina