[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grote sites melden het nu ook al:

Unahppy Xbox Liver users demand compensation for downtime
    http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=23929

Vanuit bedrijfskundig oogpunt zou het ook een slimme zet zijn om de trouwe klanten te compenseren.

2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox Live Gold abbo is omgezet naar Silver :eek:. Had nog 11,5 maand te gaan! Iemand die dit ook heeft gehad? Ik kan het zelf niet checken, want xbw komt echt voor geen meter vooruit op dit moment. Duurde mij een half uur om in deze thread te komen.

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je geen bericht gekregen in je mail? Meestal geven ze een bericht een maand van tevoren.

4. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan in Halo helemaal geen matches meer vinden...?
    Connection etc. is allemaal gewoon goed.

5. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet mee eens. Dat je hiervoor moet betalen is 1 ding, maar dan mag je ook wel eisen dat je altijd online kan gamen!

6. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, helemaal niets. Lijkt te zijn gegaan met die storingen van de laatste paar dagen. Echt heel fijn:{.

7. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind persoonlijk dat M$ mensen wel even een berichtje had mogen sturen van .. er zijn problemen met onze service we doen er alles aan... blabla en onze excuses.

Dat had ik persoonlijk al heel wat gevonden, maar zelfs dat kan er niet van af. De zooi draaid bagger, de klant betaald door en M$ laat niks van zich horen, wil die klant wat horen dan belt ie maar of zoekt die zich maar een ongeluk op het internet.

Ik vind het geen stijl en vind daarom dat men hun klanten maar op een een of andere manier moet compenseren doormiddel van M$ points, gratis arcade game.. noem het maar op.

Was het xboxlive nu een gratis dienst geweest dan hadden ze mij niet gehoord en was het gewoon dikke pech. Maar ik vind 60 euro toch best wel een aardig bedrag voor een beetje online gamen en daar mag dan ook wel wat tegen over staan, zoals een simpele melding bij storingen naar de klanten toe want hoeveel moeite kost dit nou? ;)

8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    hebben jullie nou ook wel eens dat je bijvoorbeeld achievements haalt met een game die dan daarna niet wordt geupdate op xbox live. Als ik me xbox360 aanzet zie ik wel de nieuwe achievements die ik heb gehaald maar andere die zien dat niet maar die zijn mijn oude gamerscore dan staan, die dus niet is bijgewerkt.

Zou dit iets te maken kunnen hebben met de problemen die er nu zijn met xboxlive ?

9. dery1990

dery1990 ///M3 Power

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk wel, gezien de problemen met live. We moeten gewoon ff wachten tot live weer helemaal up and running is.

10. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Guys, ben het helemaal zit en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb braaf, zoals in "fardo's live tips" aangegeven de benodigde poorten geopend in mijn router. En toch kan ik met een vriend die nog geen 200 meter verder woont geen private chat beginnen?

Dit zelfde geld (soms, de ene keer wel andere keer niet) voor een vriend die +/- 2 km verder woont.

Soms wil ik een match joinen als ik een invite krijg, maar is mijn connection lost of iets dergelijks. Ik word hier echt totaal histirsch van en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

11. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is weer zover. 2week lang geen Halo3 gespeeld, vanwege aankoop en installatie HT-kamer(beamer en dergelijke).

Werk nu met een wireless adapter, online COD4 en het streamen van films gaat prima.
    Alleen ik zit weer te kloten met Halo3;

- Information could not be retrieved @ matchmaking
    - Playlist; not available
    - Ik zie wel vrienden online
    - Kan wel custom games spelen
    - File share van vrienden niet te openen
    - Nat staat open

Ik weet dat XboxLive problemen heeft, maar dan zie ik bijvoorbeeld bij vrienden thuis achter 'Playlist'; 'Loading' staan. En dan doet hij het soms.
    Bij mij doet hij het nooit, hij laadt totaal niks. Terwijl andere spellen wel online zijn te spelen.

Iemand?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Er zijn nog steeds Xbox Live problemen .. dus even afwachten

meer info nodig (zie formulier) mogelijk ligt het aan je vriend's connectie

13. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voordat ik de 360 boven heb geinstalleerd om te werken met wireless + connect360(MacOsx). Heb ik de 360 eerst aan een Mac laptop gehangen met een utp kabel om te checken of connect360 goed werkte.

Toen ik de 360 toen weer aansloot op de normale verbinding kreeg ik die 'information could not be....' melding.
    Met draadloos nog steeds dezelfde melding, 2 weken later..

Kan hier niet iets aan liggen Fardo? Dat een bepaalde poort niet openstaat oid?
    In de launch-periode van Halo3 had ik deze melding ook namelijk, en na het resetten van de speedtouch modem deed die het vaak weer..

Nu dus niet..

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee dit ligt aan Xbox Live (er zijn nog steeds problemen)

15. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ok, thanks anyway.

Dat wordt dan online COD4....

16. Simba

Simba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of niet... zoals reeds gemeld zijn er problemen met xbox live (al meer dan een week). Dus wellicht kun je ook niet online gamen met COD4.

Laatst bewerkt: 2 jan 2008
  17. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    COD4 gaat al die tijd gewoon vlekkeloos.

Heb alleen het probleem met Halo3 matchmaking.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt dat is o.a. het probleem van Xbox Live

19. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fardo kan je dan details geven van wat er nou aan de hand is. Dan is het voor je klanten veel beter te accepteren.
    Bij bedrijfskunde lessen over helderheid en communicatie met de klant heeft microsoft een beetje liggen slapen volgensmij.

Gister deed mn live het eindelijk weer, tenminst eik kon me tmn friends chatten. Toch disconnecte ik tussendoor 2x.

Laatst bewerkt: 2 jan 2008
  20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik weet zelf eerlijk gezegd ook niet wat er aan de hand is. Ik werk ook niet bij MS, dus ik weet net zo veel als jullie :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina