Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja heeft iedereen last van. Zie ook Xbox Live vragen topic

Laatst bewerkt: 30 dec 2007
  2. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal ergens echt heel erg van, ik heb assassins creed vandaag gehad en eerst als ik het een tijdje speel is het geluid weg danen daarna hangt hij vast! zeer irritant,iemand dit ooit ook gehad

3. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ook sinds die fall update, echt vet irritant.
    Hoop dat ze daar nog wat aan doen.

Vanavond is de verbinding bij mij ook weer 3 keer niks terwijl internet het gewoon prima doet.
    Ligt aan xbox live, de netwerk test die ik daar doe geeft aan dat alles werkt maar me xbox live gaat de hele tijd aan en uit.

4. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wee iemand antwoorrd op mijn bericht want mijn geluid op me box doet het welwant als hij dan geen geluid heeft en ik speel dan kan ik altijd mijn egen muziek kijken of die dat wel doet en dat doet hij wel onder het spel, licht het dan aan de drive of het spel(die net 1dag oud is)

Laatst bewerkt: 31 dec 2007
  5. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    ik begrijp iets niet. Voor hd-dvd films moet je de add-on hd-dvd player kopen maar hoe zit dat dan met de games? die speel je toch ook op hd? hoe zit dat dan?

6. AnklyosoR

AnklyosoR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De games zijn niet in HD-DVD geschreven, maar in gewone DVD formaat.

7. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb mijn Xbox 360 component aangesloten op mijn TV. Nou heb ik mijn xbox korte tijd op een andere TV aangesloten en nu weer terug aangesloten op mijn eigen TV maar nu krijg ik steeds een groen beeld. Alle kleuren zijn vervangen door groen, terwijl ik de kabels op dezelfde manier heb aangesloten als voorheen en er ook niks kapot is zover ik zie. De switch op HD AV kabel staat ook goed.

Heb ik toch iets fout gedaan of is er iets kapot?

8. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe het komt dat het beeld van me tv tijdens het spelen op me 360 een beetje scheef staat? Links boven staat wat hoger als rechts boven.

9. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet hoe het komt maar je kunt het oplossen via menu in je tv. Kantelen van het beelscherm.

10. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag pgr4 gekocht lkkr aan het spelen geweest maar naar 10 min is disk unreable en doet die niks meer :confused: dus ik terug naar music store krijg netjes een nieuwe mee :) maar naar 10 min weer het zelfde probleem :confused: dus mijn vraag is : mol mij 360 de disks ? er zit letterlijk geen enkel krasje op of is er een fabrieks fout of zo dat een hele lichting het naar een paar min spelen het begeeft

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mogelijk is je 360 defect. Vraag even in de winkel of ze de disc willen testen op hun 360. Maar ik ben bang dat je de helpdesk moet bellen voor een reparatie

12. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    de rest doe het wel net al veel van me games geprobeert en er gebeur niks mee :) maar goed zal wel vragen of ze bij music store willen teste als ik zo weer terug ga

13. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet hoe ik dat zou moeten doen:p
    Ik heb het niet bij tv kijken hoor, alleen bij het gamen.

Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  14. BIG2

BIG2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Antwoord op mn vraag is al gevonden !

Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb even een snelle vraag.
    sommige zeggen dat je beeldkwaliteit mooier is als je een duurdere component kable koopt, ik heb een 720p/1080i tv, is de beeldkwaliteit dan echt mooier?

16. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    met een HDMI bedoel je dus? Dat heb je tegen 15 euro. En is om beste beeld uit je HD TV te halen.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee hij heeft het over Component. Dat is wat anders dan HDMI. Het schijnt dat een MonsterCable of een Oehlbach een wat beter beeld geeft. Maar ik houd het gewoon bij de MS Component Cable.

18. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probleempje: Een friend van mij op xboxlive kan niet online met de Burnout Paradise Demo want zodra hij dat probeerd geeft hij deze melding: Your xboxlive account can not be used to play this game, this maybe due to EA's policy on children. Hoe kunnen wij voor elkaar krijgen dat hij ook online kan?

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hij is te jong om de game te spelen. Wachten tot hij oud genoeg is.

20. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omg shut up :+ Hij is 16 en hij kan de game wel gewoon offline spelen. Alleen willen we graag online spelen, dus weet iemand of het te fixen is? En waar kijkt de xbox eigenlijk na qua leeftijd? Aangezien we in zijn emaildres zijn geboorte datum al hebben verlaagt :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina