Eternal Sonata (Trusty Bell: Chopin's Dream)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

    Ashavan Guest

    Vind het wel vaag. Na 1 chapter krijg je opeens ontzettend veel xp en kun je elke 10wedstrijden een lvlup krijgen. Zit nu in chapter 7 in die tweede toren rond lvl 55-60 met iedereen. :eek:

    Waar zit trouwens die dungeon waar sommigen 15 uur over deden? Ik zit nu namelijk nog onder de 30 uur en heb op me gemak gespeeld.
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel het nu ook en vind de game wel vet! Maar wat is nou precies die Ezi :+
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja ik krijg soms ezi items en dan staat er effect unknwon. Wat met je daar mee?
     
  4. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn gewoon items om te verzamelen. Als je ze allemaal hebt krijg je een achievement van ongeveer 300 punten
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    maar de items zelf zijn nutteloos?
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daarom ook ik heb geen zin om het hele spel overnieuw tedoen als ik er 1 mis....Dus iemand misschien een idee waar ze allemaal liggen?
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Sommige kun je alleen vinden in Encore... de items zelf zijn practisch waardeloos.

    @Ashavan: in de woestijn, bij een oase voor die laatste toren. Als je er bent geweest weet je wat ik bedoel. Je hebt er de hero crest voor nodig om de dungeon open te maken en die heb je volgens mij al... (of krijg je die nog in die laatste toren, kan me eff niet herinneren?).
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb nu Chapter 3 gehaald, dus dat schiet lekker op. Ik vond die baas aan het einde van Chapter 3 best pittig, normaal gingen die bazen wat makkelijker. Met het einde van Chapter 3 en het begin van Chapter 4 zit je zo een uur aan filmpjes te kijken. Het is allemaal wel een beetje sentimenteel gedoe, maar daar houd ik juist wel van. Tussendoor nog een mooi stuk van Chopin. Ik ga super langzaam met het spel, maar als ik speel dan geniet ik er wel van :)
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik ben nog wel even zoet met die game :+
     
  10. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, heb ook net chapter 3 gehaald, maar die baas viel me nogal mee eerlijk gezegd. Zelfs al bestuurde m'n vriend Alegretto(had ie ook wat te doen) en ik de rest. Al redelijk snel was hij weg. Ik zat nog aanwijzingen te geven(geef hem wat klappen, en dan gebruik ik zo de echoes voor een nieuwe Hawk Eye en blabla) en toen was hij al dood. En wij zo van: "Oh, dat ging nogal makkelijk", maar ik heb altijd het gevoel dat m'n party nogal overpowered is, elk normaal gevecht is na 1 beurt van alle 3 de chars wel afgelopen en bazen gaan ook nogal snel.
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Die baas gaf me wel een paar goede klappen. Viola legde al snel het loodje. Toen had ik haar gerevived, 2 seconden later was ze alweer dood. Dus toen heb ik de rest van de baas gehaald met Allegretto en Falsetto. Maar ik heb wel een paar peach cookies gebruikt. Maar ik ben dan ook niet zo goed ;) Maar in de normale gevechten kom ik ook nooit in de problemen hoor. Ik ben in het spel nog niet Game Over geweest
     
  12. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, het spel vond ik echt helemaal super, niks mis mee. Maar WTF was dat einde? Sloeg echt helemaal nergens meer op, zit je 45 minuten te kijken naar wat dom gelul :confused: en krijg je een antwoord op al je vragen, neeuh... beetje zonde dus van zo'n super spel.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Heb je ook dat filmpje gezien met dat "kinder" verhaaltje op het einde (getekend)? Echt geweldig. :D
     
  14. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vond ik dan weer wel leuk :D maar de rest pfff. En na dat kinder verhaal ging het spel niet eens terug naar het startmenu, was ook al zoiets vreemds
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vanmiddag Eternal Sonata ontvangen (thnx perfectbas) en ben zo'n 2 uur geleden begonnen met spelen. Na het eerste filmpje in het Engels gehoord te hebben ben ik snel naar Japans geswitched, maar verder is het spel geweldig. Het ziet er prachtig uit, het vechten werkt goed en kan zelfs met 3 spelers, en de sfeer is subliem!
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    drie spelers tegelijk? Hoe moet ik dat zien? Eén loopt rond, maar tijdens het vechten kan iedereen los?
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    het werkt precies zo:

    je stel bij opties voor character 1 t/m 3 de controller in.

    Daarna kan speler 1 alles in de steden en dungeons doen.

    Wanneer een gevecht begint besturen alle spelers 1 poppetje.

    Omdat het spel turn based is mag je dan na elkaar aanvallen.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Lachen! Wist ik niet. Nog meer reden om achter dit spel aan te gaan. Kan je dat ook via live regelen?
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    nee volgens mij alleen op 1 xbox.

    Sowieso is dit een leuk spel.

    Het is geen hoogvlieger zoals een final fantasy, een suikoden, dragonquest etc

    maar zeker wel een goede titel.

    naar mijn meing de beste van de 3 als je hem vergelijkt met Enchanted Arms en Blue Dragon

    Edit: laat je niet misleiden door het Live logo. Dit is omdat je een paar liedjes van Chopin via Live kan kopen die eigenlijk door de game te spelen ook te unlocken zijn.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2008
  20. sanderr

    sanderr Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfffffff snappen jullie nu nog niet dat een lineair spel veeeel mooiere grapics heeft??!!!!!!!! De makers van een lineair spel kunnen veel meer datails in de lineaire omgevingen stoppen waardoor dit soort games juist uber mooi worden.
    Ik ben juist een fan van lineaire games
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina