Vanavond wil ik eens gaan coöpen. Andere keer kan anders ook wel. Laatst single player op heroic uiotgespeeld. Nu wil ik Legendary coöp uitspelen. Voeg me maar toe en stuur een bericht!
Heb dit nu 5 X gedaan, en nog steeds geen achievement EDIT: heb op internet gekeken en de achievements staat dus eigenlijk verkeerd beschreven.
hoe ik het heb verteld zo heb ik hem gekregen anders moet je me maar ff toevoegen en kunnen we die in het weekend doen
Heb hem al, je moet een rijdende chopper laten ontploffen nu nog de Overkill, gisteren bijna gehaald bij Oddbal had een triple kill, komt er geen 4de maja, de steppin razor , killing frenzy, en double shot, maar denk niet dat ik die ooit haal en dan nog paar meta-games, die lukken wel, en moet nog 1 terminal vinden of 2 Hoe kom je trouwens aan die gamerpic ( dat oog van Cortana) is vet man
Wie wil er graag met mij Coopen en het spel uit spelen op Legendary of een paar levels. Add me maar. Gamertag: Ipstrike
The Ark op legendary + Terminals + punten (ik wil dus 50.000 halen) Ik kan straks nog wilt iemand meedoen? Ed it! Niet meer nodig....
Alleen deze nog: Level: The Ark Niveau: Legendary +Terminals+Skull+Punten Ik kan wel elke avond & kan morgen wel haast de hele dag. Gamertag: Ipstrike (Add me!)
Ik denk dat ik deze vraag hier het beste kan stellen : Hoe de fukc kan ik een co- op game joinen ^^. Ik zie nergens zoals Gears dat er iemand een co-op game host en jij dan kan joinen.Even vertellen wat ik zover bereikt heb. Ik ben in de campaign Lobby. Ik heb Xbox live : open party. Ik heb ook xbox live gold. Dus nog een keer de vraag : Hoe join ik een co-op game ?
Zuigt , maar bedankt voor je tijd en andwoorden , is er nog iemand die met mij legendary wil proberen ? Stuur me maar pm of het liefst add me op xbox live Gamertag ysanApse NL
heej kan iemand ff helpn heb een probleempje ik had zo achievemnt gehaald van halo 3 en ik kreeg die achievent maar kijk ik vanmorgen op de xbox site daar staat dat ik m niet heb terwijl die wel op me 360 staat weet iemand hoe dat komt
halo 3 campain het weet iemand hou ik co op matches online moet spelen? ik heb alles gebrobeert maar ik vind nix alvast bedankt