1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Bloc is een open veld met een krater in het midden, of ben ik nou vertrooid :eek:
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het kan ook zijn dat ik nu het een en ander door elkaar gooi. :+ Ik dacht dat hij de map bedoelde met die twee appartementencomplexen tegenover elkaar.
     
  3. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dat is volgens mij geen bloc hoor, bloc is toch echt die krater met die bussen in het midden en dan aan de zijkant een gebouw waar je in kan.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Klopt
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is Bog! :)
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    @ hybrydtheory en vriendloos, lol das Bog, Arjen heeft gelijk, bloc is zo'n veld met 2 appartementen aan de weerzijden, en daarachter heb je nog een gebouw waar je in kan met een zwembad erin
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oja klopt, ze lijken zo op elkaar
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Single player even gespeeld.. wel leuk opzich.. maareuh.. beetje nep dat je om de haverklap granaten om de oren krijgt.
     
  9. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heb 4 weken niet gespeeld, dus ik ken de namen niet meer zo goed.
     
  10. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    bij mij doet cod4 het op live heel vaag dus al 2 weken niet meer gespeelt :mad:
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vraag over het verhaal in COD4, snap bepaalde dingen even niet.


    Ik heb vandaag in Chernobyl in de campaign mode die oude vent gedood met de sniper in dat gebouw, je weet wel, waar je ook daarna een helicopter piloot moet mollen.

    Voordat die Chernobyl missie begon stond er 15 years earlier. Nu heb ik net de missie gehad waar je de zoon van die gast dood ziet gaan op dat dak....
    en dan tijdens het laden van het volgende level zie je die oude man weer (sorry ,zijn naam weet ik even niet) praten over dingen, en ook dat zijn zoon dood is.....eh..........maar ik kan me toch echt herinneren dat het level waar die zoon dood ging..dat dat veeeeeel later dan Chernobyl was....of niet? Als het ff kan, beetje uitleg, lol.
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst neem je die al asad gevangen, die wordt gebeld door die oude rus, cpt price herkent zijn stem, en zegt, dat is die oude gekke rus! hij krjigt een flashback waarni jij dus cpt price speelt in chernobyl, en hem "dood" schiet.

    dus je gaat achter zijn zoon aan, omdat dat het enigste aanknooppunt is voor die oude gekke rus, maar die zoon schiet zichzelf voor z'n kop, dus nu zegt die odue gekke rus, m'n zoon is dood.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Precies, een flashback uit het verleden...en daarna kom je weer in het heden, hoe kan die oude gekke rus dan nog leven?
     
  14. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Omdat hij toch niet is doodgegaan, of wel dan.
     
  15. zenn

    zenn Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelen tegen personen met dezelfde rang

    Even 'n vraagje over de multiplayer: kun je online spelen tegen personen die ongeveer de zelfde rang hebben, en zoja waar kun je dat evt. instellen.
     
  16. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat je het schot op die ouwe Rus heb gevuurd dan zegt je kameraad iets tegen je, en als je later die ouwe Rus ziet dan zie je nog eens bevestigd wat je kameraad toen zei.

    ;)

    edit: klinkt erg vaag zie ik, maar schiet hem nog maar eens neer dan begrijp je het wel.
     
  17. Remco

    Remco Guest

    Ja echt vreemd dat er in een oorlog granaten worden gegooid.
    Bij mij was het ook raar: er werd op mij geschoten, echt maf:eek:

    Omdat je hem standaard in z'n arm raakt, ook al schiet je em in z'n kop.
    Hij valt ook niet dood op de grond;)
     
  18. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan ik het beste doen na dat schot op die rus en die heli als ik beneden ben met al die vijanden?:eek:
     
  19. Remco

    Remco Guest

    Bedoel je als je moet wachten op die heli en je die gast naast het reuzenrad neerzet?
    In dat geval kun je het beste bij de botsauto's gaan zitten en dan tussen de 2 die in een hoek van 90 graden naast elkaar staan;)
    Het lukte mij op die manier in 3 keer;)
     
  20. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0

    Volgens mij dat stukje niet:p

    Je schiet die ouwe rus neer die op die foto naast de sniper staat.
    Daarna die heli die voor je gaat vliegen.
    Dan ga je naar beneden toe en dan als je weer uit dat gebouw bent komen van alle kanten vijanden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina