Okeej ik zal wel weer even een reactie geven. Ik zei inderdaad voor de lol dat starsix zn goede naam moest behouden, dit heb ik niet over jou gezegd. De enige naam die jij hebt is "noob" en die heb je zoals verwachting nog steeds in halo 3.:b:
Over het verliezen tegen star en xorta: Ja, het is jammer (en teleurstellend) dat we verloren van die 2. We hadden makkelijk gewonnen als ik normaal op construct speelde... Ik deed dat potje erg slecht, niet geconcentreerd en speelde daarbij ook op starsix host (wat resulteerd in 4shots all over the place). Potje op narrows wonde we met een veel groter verschil. De beslissende guardian ging al helemaal verneukt, maar wonder bove wonder kwame we na een 15 punte achterstand nog gelijkspel.
Guardian moesten we overnieuw doen wat we kut vonden. Dat is tenslotte onze slechste map. Deze keer ging het nog slechter. Daarbij had ik ook wel erg veel pech. Teamwork zat er ook totaal nietmeer in dus waren ze ons te sterk.
Genoeg excuusjes niet?
Ik Wens de spelers die door zijn veel succes! Moge de beste winnen
Nieuw deel? Tuurlijk tuurlijk de toekomst van TsS is namelijk al helemaal bekend. We weten precies wat ons H3 team is, en wat onze website is etc... Naja als jullie er zoveel haast bij hebben druk op de create topic button....
Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2008