Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoor veel mensen klagen over dat service nummer, ik heb de laatste 2 maanden 3 keer gebeld en deed het prima.

2. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok thanks, _O_ hij mag ondertussen wel terugkomen, hij is 19/12/07 opgehaald. :'-(

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Besloot net om m'n Elite weer eens aan te zetten om even wat demo's te checken. Na 10 keer aan en uit zetten start hij eindelijk op. Echter, ik kreeg het volgende beeld:

De Elite opnieuw opgestart en toen kreeg ik dit beeld (blijf dit beeld krijgen):

Is volgens mij de 6e of 7e (ben de tel kwijt). Ben nu echt klaar met dit wanproduct....

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zo zag die van mij er ook uit in Juni, je hebt een kapotte moederbord. Het zit je dan ook echt niet mee als dit je 6e a' 7e is. =(

5. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf effectje toch? ;)

Ik was het al na 2 keer al beu met die 360. Ik kan me voorstellen dat je na 7 keer helemaal moedeloos wordt.

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb al in de doos zitten zoeken naar zo'n 3D brilletje, maar die zat er niet in. :+

7. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He dat kreeg ik toen ook, mijn xbox liep steeds vaker vast met die rare strepen over het beeld. Weekje later RoD.

8. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Vermits je toch een Ps3 hebt zou je het toch niet zo moeten aantrekken. het is jammer de Ms die fout heeft gemaakt. Uit fouten leren je. Dus zij ook wel. dus kun je meer tijd door maken met PS3. gewoon opsturen die Xbox 360 en het niet hard aantrekken. als de mijne kapot gata dan kan ik alleen op mijn PS2 nog gamen want PSP is de pijp uit (3de keer al) maarja.

Ik heb tot nu toe weinig last van mijn Xbox 360. 1 keer kapot. nieuwe gekregen en die doet het uitstekend. stil,produceerd amper hitte.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Niks van aantrekken? Als men dat niet zou doen, dan worden deze zaken nooit opgelost. Het is toch gewoon schandalig dat een apparaat dat inmiddels 2 jaar op de markt is nog steeds zoveel problemen heeft. Als ik inmiddels 6 of 7 kapotte consoles heb gehad, dan vind ik het toch wel schandalig en heb je alle reden om je hier pissig over te maken. Het is slechts een apparaat van een paar honderd euro......

10. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geeft je daar gelijk in. MicroSoft had eerder moeten ingrijpen. In augustus pas komen ze weer met een nieuwe moederbord. Bij Sony zou het sneller opgelost zijn. Maar je ben per geluk nog goed gedekt. 3 jaar op ROD. Het is wel balen dat een console van 300 en duurder zo kapot kan gaan. Het wordt wel gedeels goed opgevangen door de games en Xbox Live. Maar ik zou me daar niet zo kwaad om maken. Ik weet wel je zal bepaalde games willen spelen maar je moet aan de goede dingen denken waar je ook meer tijd in kunt steken. ik heb wel zo eene die misschien raar kan klinken. Maar alles heeft zijn voordelen }:] ik vond het ook wel balen dat mijn PSP kort na elkaar 2 keer stuk ging. Maar gelukkig waren er toen goede games voor PS2. dat bedoel ik dus er mee. Ik hoop dat microSoft zijn les wel geeft geleerd voor de volgende console. Al bij al blijft het een redelijke console met goede games en online. Maar jammer van de bagger hardware.

11. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou bijna denken dat die 360 weet dat er een PS3 in de buurt staat, en besluit ziek op bed te gaan leggen.

hij wil dus duidelijk niet eens dood gevonden in het bijzijn van een Playstation, dus besluit hij weer de warmte van het MS reparatiecentrum op te zoeken.. tot blijkt dat ie keer op keer weer in dezelfde nachtmerrie weer wakker schrok..

Mischien help het je Playstation ver weg in een dicht kastje te zetten,en hopen dat je 360 er niet achter komt dat je eigenlijk stiekem ook wel een op de Playstation speelt... O-)

Mijn 360 (Arcade, net 2 mnd oud) zal wel een hekel hebben aan de Wii want die loopt lekker te krassen :mad:

12. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch niet normaal meer, dat na 2 jaar de zooi nog steeds brak is. Zelfs de elite dus.
    Toch blijft de consument vertrouwen hebben in het product, hoewel wel steeds meer mensen overstappen op PS3.
    Ik vond het na 1 reparatie en alle herrie ook wel genoeg .

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is ook niet normaal meer. Heb nog nooit zo'n brak product meegemaakt en is kwalitatief de slechtse console die ooit is gemaakt wat mij betreft. Maar het vertrouwen neemt af en terecht ook, zeker in Europa.

14. sherudo

sherudo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee beide nummers werken niet, met mobiel geprobeerd naar het juiste nummer en vaste telefoon naar 0800.. :*(

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jammer zeg, ik dacht dat de problemen waren opgelost bij de Elite's. =(

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ze hebben bij de (oudere/eerste?) Elite's enkel wat epoxy rond de videochip aangebracht, om zo het loskomen van de chip (ring of death tot gevolg) te beperken c.q. voorkomen. Mijn Elite doet het gelukkig nog prima (even afkloppen maar :+), mja ik gebruik hem de laatste tijd eigenlijk helemaal niet meer.

Of ze de problemen er ooit volledig uit zullen krijgen weet ik niet, ze blijven natuurlijk doorontwikkelen, dus wie weet. :) Ik vind het echt ontzettend zonde dat de Xbox 360 met zulke problemen kampt. Er zijn genoeg leuke games te krijgen en er zijn er nog voldoende onderweg. Xbox Live is een uitstekende service/community (de afgelopen twee weken wat minder heb ik begrepen i.v.m. drukte). Toch, als je op een gegeven moment wat defecte 360's achter de rug hebt, heb je toch niet meer zo'n plezier om er een spelletje op te spelen, tenminste ik niet meer in ieder geval. Ik zit tegenwoordig steeds vaker achter de Wii (Mario Galaxy, old school NES/SNES games :cool:) en de PS3 nu er inmiddels een aantal vette titels uit zijn gekomen. Als ik m'n Wii of PS3 aanzet heb ik geen last van de gedachte dat ie er weer meer nokt. De service die MS biedt is op zich niet verkeerd, alleen vind ik het geen 'excuus' om de aanhoudende problemen goed te praten of het door de vingers te zien. Bij andere producten neem ik er ook geen genoegen mee. Als ik drie of vier defecte koelkasten van een bepaald merk zou treffen, wil ik m'n geld terug en koop ik er een van een ander merk. :+

17. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoelang duurde het bij jullie tot dat jullie zo'n e-mail kregen met de intructies enzo om je 360 op te sturen?

Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je bedoelt de labels? Een uur bij mij.

19. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook zo iets.

20. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ooh oke, ik heb namlijk me e-mail gegeven. maar ik denk dat die medewerker inplaats van een ' - ' een ' _ ' heeft opgeschreven in me mail adres kan ik dat nog even voor de zekerheid navragen als ik hun daljk bel?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina