Heb 'm net gehaald! Eerst even lekker voor de sp gaan zitten, en daarna aan de slag met de mp. Edit: Online werkt niet echt lekker zeg... duurt behoorlijk lang om in een spel te komen, als het al lukt. Nu maar weer wachten op die patch
Ja de laatste 2 dagen is het heel erg. Kan haast met geen game connecten. Voorheen was het nooit zo slecht!
Ik heb hier nergens last van . Source : http://www.infinityward.com/community/forum/index.php?topic=7179.0
Ben vanmiddag 45 minuten bezig geweest om in een spel te komen. Net ruim een uur zonder resultaat. Die downloading game settings boodschap heb ik geen last van, hij blijft bij mij alleen maar zoeken naar servers om te joinen. Nat type staat op 2, de benodige poorten worden allemaal geopend enz....
Dan is het dus nog even een kwestie van wachten op de patch (halverwege januari) en verder hopen dat het aan de kerstdrukte ligt op de servers. Ik heb zelf regio 1 en totaal geen problemen.
Het lijkt inderdaad aan de kerstdrukte te liggen als je de berichten op het officiele forum mag geloven. Mja, gelukkig betaal ik nu geen €60 per jaar om dezelfde problemen te ondervinden.
Hehe, inderdaad Die staan inderdaad open, daarnaast staat ook UPnP aan. Vanochtend heb ik het ip-adres van de PS3 in de DMZ geplaatst, maar dat lost helaas ook niets op.
Ik snap het niet , ik heb nergens last van . Maar ik speel ook Ground War , daar is het altijd druk . BTW , hier nog een COD 4 Gameplay van mij : [gtuser]143568[/gtuser] Edit : COD 4 is beste PS3 Game of the Year 07 : [gt]29284[/gt]
Had de afgelopen dagen ook wat problemen met CoD4 online. Was gisteren al een stuk minder, had telkens redelijk snel een server te pakken.
Mwah, nu lijkt het wel iets beter te gaan. Echt een heerlijk spel, zeker online! Buiten Battlefield heb ik volgens mij nog nooit een spel gekocht vanwege de multiplayer. Jammer dat er elke keer een paar van die irritante gasten over de mic zitten te schreeuwen, en je dit niet kan muten.
Daar wordt ik ook constant gestoord van.. ook van die mensen die zitten te hijgen in hun mic. Echt super irritant.
Inderdaad! Ik kwam er vanochtend ééntje tegen die zat op z'n gemak te bellen, en ging later zitten fluiten. Zijn er eindelijk eens mensen die hun mic gebruiken, doen ze het op zo'n manier. Ik las elders dat nu de leaderboards niet meer updaten?
Vandaag geen problemen gehad om online te komen, werkt weer ok. Heerlijk knallen met die M60 door de muren heen. Veel mensen verwachten dat niet.
Ik ben nog steeds druk bezig alle challenges te halen. In het begin vind je al die vage wapens echt drie keer niks, maar net als je de 150 kills hebt ben je er meestal aan gewend (headshots doe ik later), zo werd ik gisteren eerste in de lobby met een skorpion Mis alleen nog steeds het gezellige live gebeuren op de ps3 Ik heb de regio 1 versie dus kan tot dat de patch komt ook niet los tegen regio 2 mensen. Echt balen!