EnVy our Skills

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Lightnezz, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    MerQ, ik weet zeker , dat jij nooit zo´n montage kunt maken , omdat je te noob bent, owh ,en noem is 1 iemand die stil staat dan?? + tijd. + hij word nog geedited, door iemand wiens beroep het is Om dat soort dingen te maken
     
  2. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou wow, als ik een 2 weken uittrek lukt hij mij vast ook wel. Zo moeilijk is het niet. Ik wil niet lullig zijn maar als dit je beroep is zou ik zeker iets anders gaan doen. of hij moet het pas net doen, en alles leren. Dan snap ik het nog wel.

    Als jij geen stilstaande mensen ziet zal ik nog maar eens goed kijken. En kwaliteit is ook niet echt goed voor iemand die dit als beroep heeft. (geen effecten, of andere speciale dingen)
    Je mag trouwens ook wel eens een Dazzle aanschaven, ziet er ook 10x beter uit.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2008
  3. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Of mensen zeiken niet over zo'n klein filmpje en praten over EnVy of gaan gamen... }:]
     
  4. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat qG ook in montage voorkomt .. ikzelf zou hem op het eind zette ( uiteindlijk gaat iedereen dood ) en dan die scores van 4-0 late zien xD .. haha dat owned :9 eerst allemaal ownages .. en dan op het eind dat jullie zijn geowned :D
     
  5. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    HIJ GAAT NOG GEMAAKT WORDEN , dit is alleen voorproefje
     
  6. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft madnezz het zelf gemaakt? anders mag merq zn tekst editen
     
  7. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    oke nu ff kappe word irritant ..
     
  8. De ijscoman

    De ijscoman THE DOA GOD

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
  9. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die montage nog best wel mooi...

    Ik bedoel, de meeste montages zijn van veeel slechtere kwaliteit en er zitten zeker wel wat mooie kills bij
     
  10. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    je bent vergeten : DaMaG3R ownt op lan met pistol xd*)\o/
     
  11. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het op zich best een coole montage, ziet er leuk uit en heeft best chill muziek alleen ik moet wel zeggen dat de kills niet speciaal zijn. Daar bedoel ik mee dat ik een hoop montages heb gezien die net dat beetje extra hebben,maar dat doet er niet toe....hij zal heus wel goed zijn die kerel. Hopelijk gaan wij met qG nog een montage maken op cod4, nog vrijwillegers die daarin geraped willen worden!?!8)
     
  12. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    ME !! ik haat CoD4 \o/
    Dus ik ga wel rondrennen, mag je mij kapot schieten :):)
     
  13. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders ga je ff naar www.mlgpro.com kan je misschien wel je 2e vinden.
     
  14. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    gamebattle's klopt weer niet,wij hebben gewonnen van total domination hun reporten het fout,dus ik heb ticket + foto's gestuurd en wie krijgt de win.... die noobs.
     
  15. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    MerQ, in de tijd, dat jij gears speelde , was je de SLECHSTE van HLH van de gears spelers. Zelfs toen ik in vorm was, was ik beter als jou. Gimbly & ZeROSaN waren de 2 '' sterspelers '' van het team ,en toen ShocKeRr joinde was hij de beste. Maar jij werd alleen maar ''voorgetrokke'' in dat team, omdat jij goeie vrienden met ze was. Maar toen xA bij HLH joinde, en we iT voormde waren was het team veel beter, want jij zat er niet in ;)
     
  16. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    de waarheid is hard :D
     
  17. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit soort montages zie je idd best wel vaak, maar niemand van jullie of iig weinigen speelt met MaDNeZz en wat hij hier laat zien, doet hij niet 1 keer in een game, eerder 10 keer. In clanmatches raped hij hele teams met zulke headshots.

    HLH, ik geloof niet dat jullie on UK team meerdere keren hebben verslagen xD
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  18. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk gedaan een ander account maken,ben je bang om je echte account te gebruiken .... noob..
     
  19. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    ga terug naar je eigen foum,jij bent zielig zielig zielig
     
  20. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Snipermontages op gears zijn meestal dat iemand zn momenten heeft, maar MaDneZz is gewoon 1 van de beste snipers in Europa en er zijn er velen die t met me eens zijn. In CM's geeft hij zieke headshots. @MerQ: gaan jullie lekker een boomermontage maken.

    @Str8BEAST wie ben jij?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina