Sony PSP - Deel 2

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil mss ook een psp Lite kopen, maar kan vrij weinig vinden van wat er nu precies in het doosje zit als ik hem koop... Ook vraag ik me af wat er zeker bij moet kopen!? Tot slot waarom zou ik eik wel of niet een psp kopen, dus ff de voor - en nadelen?
    bvd

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb hem nu een kleine maand, en heb er erg veel plezier van :)

• Leuke, maar ook mooie, games.
    • Films kijken. En het ziet er mooi uit.
    • Gebruiksgemak. Alles is handig en snel in te stellen.
    • Vrijwel alle media kan je erop zetten.
    • Sony brengt om de zoveel tijd nieuwe firmware uit met updates om je PSP up to date te houden. Soms komen er nieuwe features uit.
    • Themas instellen. Maak je PSP persoonlijk
    • Internetten. Werkt niet super handig, maar het kán wel.
    • Hij is al een tijdje uit, dus er is een groot aanbod aan games en UMD video materiaal.

Kleine impressie, van wat ik er de afgelopen maand mee heb ervaren. Er zullen ongetwijfelt meer voordelen zijn, maar ook nadelen. Nadelen heb ik zelf niet, of nauwelijks ervaren. Maar dat komt misschien omdat ik hem nog niet zo lang heb.

Wat je zeker erbij moet hebben is een Memstick Duo Pro. Deze zit bij de PSP Slim & Lite niet standaart in het paket. Wil je saves opslaan, dan wel niet muziek en films, heb je dit echt nodig. Een USB kabel is ook wel handig, hiermee kun je hem aan je pc (en Playstation 3?) hangen zodat je bestanden als foto's, films en muziek van je pc over kan zetten op de geheugenstick in je PSP. Verder is een beschermhoesje aan te raden, want je wilt natuurlijk geen krassen op het scherm hebben ;) Hopelijk heb je wat aan deze info :)

Laatst bewerkt: 19 dec 2007
  3. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    Hee man bedankt... Ik weet nu zo goed als zeker dat ik m wil gaan halen, maar ik ken me zelf dus ik wacht nog ff. Mja als ik iets niet snap vraag ik het hier wel weer...

4. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jongens oblivion zou toch ook naar de psp komen, of is dat inmiddels gecanceld?

5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ik durf het niet met zekerheid te stellen, maar volgens mij is oblivion gecanceld :mad:. Hij stond eens bij zo'n psp releaselist niet bij.

6. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wipeout pulse sinds kort in bezit en als fan van Wipeout Pure een aanrader. Er is amper iets veranderd tov Pure maar die speelde ik al vanaf de US release.

Komen er verder nog wat leuke spellen uit voor de PSP binnenkort?

7. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    destroy all humans big willy unleashed lijkt me wel wat (15feb)
    en GoW natuurlijk

8. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En FFVII Crisis Core.

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik zit er ook aan te denken om een PSP aan te schaffen maar had even een vraag over de battery life. Ik las op een aantal sites dat de batterij van de slim kleiner is en ook maar 3-5 uur mee gaat bij het spelen van een spel. De normale PSP gaat 8-10 mee bij het spelen van een spel. Dit vind ik echter wel een heel groot verschil dus kan iemand mij vertellen wat hier nou van waar is?

10. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf zowel de PSP als de PSP Slim. De PSP Slim heeft een kleinere accu, maar de PSP Slim verbruikt ook minder stroom dan de gewone PSP. Ik merk zelf geen verschil in battery life. Ik weet niet hoeveel uur ik kan spelen op de psp, maar de battery life gaat lang genoeg mee, zeker als je alleen vanaf de memorystick speelt.

Ik heb vandaag een Nintendo DS Lite gekocht, leuk dingetje. Ik kan nog niet oordelen of ik de games daarop wel of niet leuker vind dan de PSP, maar vind het menu systeem van de PSP een stuk beter uitgevoerd dan de DS.

Laatst bewerkt: 2 jan 2008
  11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Menu van de DS is gewoon oké maar heeeel anders dan de PSP dus denk dat het gewoon even wennen is. Ik heb juist een PSP gekocht omdat ik de games op de DS niet meer boeiend vond. Het zijn vooral mario, donkey en yoshi games die worden uitgebracht. Ook de andere games die voor de DS zijn geplanned zijn niet echt mijn ding meer. PSP heeft op het moment een grote diversiteit aan spellen waaronder ook een heleboel afgeprijsde games. Maar gelukkig is de battery life in orde. En ik ben ook van plan om vanaf de memorystick te spelen (heb gister 2 gig sticky gekocht) dus dat is mooi :)

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    K'las net dat er een variant van Skype beschiktbaar komt voor de PSP.

K'vraag me alleen af of dit wel praktisch is :confused:

13. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het erg irritant dat je met de DS niet het menu in kan tijdens het spelen van een game zonder de DS opnieuw op te starten. Wil je bijv de helderheid aanpassen etc.

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig een US winkel die wel PSPs naar Europa verzend?
    De $ staat lekker laag namelijk. ;)
    Amazon is verzend niet naar NL namelijk, Ipods ook al niet. |:-

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bestel wel regelmatig iets in Canada.
    www.videogamesplus.ca

USA & International shipping rates are $7.49 cdn per game title (ie PS2 videogame title) which is equivalent to $7.00us , 3.50GBP , 5.25Euro this rates changes according to the exchange rate on the day you purchase your item. Larger Items such as consoles and controllers, and PC Games have higher shipping costs due to their weight. Please proceed to checkout to see the shipping costs

16. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Zal er eens kijken. :)
    Ben alleen bang dat een PSP onderschept wordt door de douane, dan is de winst weer weg. >_<
    Voor ruim 100 euro ($170) wil ik de slim en lite wel eens proberen, heb toch nog 3 PSP spellen liggen. ;)

17. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    Gister ook een PSP gehaald.
    Heb op de release in NL de oude ooit gehad, maar later weer verkocht. Nu de Lite gehaald en die is toch een stuk lichter/kleiner dan het origineel. Nu wachten op God of War.

18. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik via me psp naar youtube? Hij laadt de site en wel, maar hij laadt de filmpjes niet en speelt ze niet af... Ik heb btw de psp Lite!

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Komt omdat de PSP geen Flash ondersteund lijkt me.

20. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    oh oke... Is er een manier om dat wel te laten werken? En welk video formaat moet ik op 't geheugenstickie smijten zodat ie ze afspeelt? mp4 toch?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina