[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wist ik wel, maar had nog een klein beetje hoop dat er zo ergens nog één ging liggen in een hoekje ofzo :+.
     
  2. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    he mannen.. heb nu weer een pl3 erbij :D maar hoe maak je nou een exstra us account aan? kan iemand mij helpen..


    Ciaooooo
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb besloten... ik ga me morgen dat Ratchet & Clank pakket halen samen met een HDMI kabel. Misschien dat ik dan ook nog morgen Ninja Gaiden Sigma ga bestellen.

    Over die HDMI kabel: wat kan je het beste nemen? Die van Madcatz of Logitech of een gewone uit een electrozaak?

    @ BBE TheOne: Het is PS3, niet pl3 ;).
     
  4. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Kefv : Welke NAT heb jij ?
    ik wil wel zeker weten of het werkt met een NAT3 verbinding
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De Philips Bluetooth Stereo Headset SHB6102/00 is perfect.
    [​IMG]

    Bluetooth-profielen: A2DP , AVRCP , Handsfree , Headset.
     
  6. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, de meningen zijn verschillend over HDMI kabels. De een zegt dat het niet uitmaakt qua beeld. De ander zegt van wel. Ik zelf heb een goedkope hdmi kabel van een onbekend merk. Beeld is prima. Denk dat een kabel van een duurder merk wel langer meegaat.
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bedankt. Zal morgen dan wel zien welke ze in de winkel hebben.

    Maar ff nog een klein vraagje: krijg je bij je PS3 ook die kabel om je controller met de PS3 te verbinden (en op te laden)?
     
  8. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die krijg je er bij. Hij is alleen niet zo heel lang. ik gok 1.5 meter. Maar ik laad meestal 1 controller op en speel met de ander, en als de ene opraakt wissel ik om.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dan hoor ik de rest niet meer! :+
    @Pegas: gewoon de goedkope halen. HDMI geeft een digitaal signaal door, dat kan niet 'verslappen' oid.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Weet ik, maar het gaat me vooral over de kwaliteit van de kabel. Maar aangezien ik maar een kabel van een meter moet hebben moet ik me eigenlijk daar ook niet echt zorgen over maken (heb ik gevonden na wat research) :).
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zou gewoon die van Logitech of Sony nemen. Heb je voor 25 euro, is wel 3 meter btw. Merk wel wat verschil tussen bijvoorbeeld m'n Logitech HDMI kabel en de Xbox HDMI kabel.
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Vanavond de DualShock 3 binnengekregen! Door het extra gewicht ligt ie net iets steviger in de hand. De rumble is niet overdreven maar lekker subtiel aanwezig, zonder dat de controller kraakt of rammelt. Ik heb net even Warhawk geprobeerd, en vergeleken met de Sixaxis voelt de DS3 iets nauwkeuriger en directer aan. :)
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Das mooi, ik vond het gemis van rumble in de vorige versie (Sixaxis) een gemis. Ik vond het gewoon zo raar om niets te voelen trillen als je geraakt wordt of ergens tegen aanbotst. Goed plan van Sony om deze nieuwe versie uit te brengen. :)
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Vanmorgen m'n PS3 gaan halen + Ratchet.

    Ik was al vergeten dat m'n HDTV (HD ready) 1080p kon verwerken via HDMI dus ik verschoot ff toen de PS3 automatisch 1080p koos :+. Van zodra je echter een game begint te spelen springt die terug op 720p (wat ik niet erg vind eigenlijk). DVD's aan de andere kant upscaled hij dan weeral gewoon naar 1080p.

    Na 720p en 1080p te vergeleken hebben heb ik toch gekozen voor 1080p. Op 1080p ziet het menu er scherper uit en ook de DVD's ogen wat scherper. Alleen heb je wel iets meer fouten/artifacts dan als je het upscaled naar 720p, maar dat neem ik er dan maar bij (aangezien je voor het menu en dvd geen aparte beeldinstelling kunt gebruiken).

    EDIT: Blijkbaar gaan games toch in 1080p als de game het ondersteunt. Dat ik heb ik ondervonden bij de demo van Ninja Gaiden Sigma. Tijdens die demo ben ik één maal een artifact tegen gekomen dus heb ik de boel maar op 720p gezet.

    Ik vond het ook nog grappig dat m'n online ID nog bestond. Had deze voor de lauch al gereserveerd, maar had dacht ik wel gelezen dat ie maar een paar maanden geldig bleef. Nu dacht ik bij mijn eigen "kom, ik ga eens proberen in te loggen onder dat account" en tot mijn verbazing lukte het nog :D. Mijn ID is dus gewoon Pegas.

    Zo juist m'n webbrowser z'n geheugen al een paar keer laten vollopen :mad:. Van zodra er 10 grote afbeelding op staat heeft ie niet meer genoeg geheugen.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Cool! En nu spel UTIII halen en CoD4. Kunnen we mod-partijtjes gaan spelen! :+
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    CoD 4 haal ik zeker niet ("heb" ik al voor de pc en de PS3 versie is vrij zeldaam) en UTIII misschien, maar heel dat multiplayer gedoe boeit me niet echt. Alleen co-op kan me echt boeien.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    UTIII kan je co-oppen, echter dat zijn ook meer mp maps.
     
  18. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    koop gewoon warhawk :>
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vooral de stekker verbinding is belangrijk.
    Mijn Oeblach kabel zit muurvast achterin de Samsung en PS3 , maar de kabel van HQ is de grootste rotzooi.
    Kabel is heel dun en de stekkers blijven niet goed zitten in de Samsung en/of PS3.

    Heb al een paar gehad tijdens het gamen dat het beeld ineens zwart werd :mad:

    Heb een tijdje geleden de kabel van Silvercrest (Lidl) erbij gekocht en deze ziet en voelt heel stevig.
    De 2 meter HDMI-kabel koste maar € 9,99 , zag hem laast in de aanbieding voor € 7,99
     
  20. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    haha die van de lidl heb ik ook, perfect ding, schrok alleen even toen er maximaal 1080i opstond ofzo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina