EnVy our Skills

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Lightnezz, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, het enige wt ik weet , dat Thalix nooit liegt.. maar hij was er niet bij. Dus aan thalix hebben we in dit geval niks. ( sorry thalix, niet persoonlijk ) Als jullie team geen nadere details wil geven, en admins het goed keuren, zijn er 2 opties : of ze spelen verder met de score's hoeveel het stond of , qG geeft de win.
     
  2. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Sssttt... wees maar stil Thalix. Soms kun je er niets aan doen dat je verliest. Iedereen heeft zn slechte dag. Geen smoesjes meer... ;)
     
  3. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    qG geeft de win. Yeah right... En wij gaan ook niet opnieuw spelen. We hebben eerlijk gewonnen en qG quitte de match. Eigen schuld. Bovendien is dat muurtje geen glitch. Iedereen kan erop springen, iedereen kan degene die erop zitten gewoon killen. Het is geen glitch. Simpel...
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  4. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet 'heeft' maar 'geeft' :9
     
  5. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    lol\o/

    Ach ja, kijk, wt der hier gebeurd is, en wat ik niet wil is dat Ruzie komt tussen EnVy / mensen van envy met andere mensen. Want dit haalt de rep alleen maar omlaag. Dus nogmaals sorry HLH , laten we gwn normaal door gaan.:b:
     
  6. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Draadloze mic kan je idd opnieuw aanvragen.
    mijn w'less headset geschiedenis:

    Ik kocht een draadloss ding en 3 weken later was ie kapot, kocht meteen weer een nieuwe(nr.2), die ging zelfs 2 maanden mee, maar toen gebeurde precies hetzelfde, toen tijdje met draad gespeeld, kocht ik weer een nieuwe(150 euro in totaal), die ging ook maar 3 maanden mee en toen vond ik het tijd om microsoft een telefoontje te geven, het enige wat ze vroegen is je adres en je andere primaire gegevens, reden van kapotgaan en dat was het.
    Je hoefte hem niet eens op te sturen of serienummer te geven dacht ik.
    week later had ik een pakketje in de bus met daarin, idd een draadlose headset, jammere is: Deze ging hetzelfde weekend nog kapot.
    Ik meteen weer bellen en nu vroegen ze wel om een serienummer en moest ik hem sturen naar een adresje, waarom vroegen ze dit?: omdat het me tweede keer was en om dus misbruik te voorkomen.
    Ik heb hem nooit opgestuurd en 2 weken later kreeg ik een nieuwe in de brievenbus die ook snel weer kapot was.

    ALLEMAAL GINGEN ZE OP DEZELFDE MANIER KAPOT, ik kon ze neit meer opladen of aandoen, er brandde gewoon geen lichtje.

    Draadheadsets kan je niet opsturen dacht ik.
     
  7. RaiKo

    RaiKo Born to be One!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou ThaliX stil moeten zijn? Omdat jullie toevallig een keertje hebben
    gewonnen vn qG? je kan zeggen wat je wilt hoor maar toch is qG wel het
    beroemdste en het meest succesvol van heel nederland..
    ook al winnen jullie van hun;)





    Infinity Ward had zelf toegeven dat het een fout van het spel was..(een Glitch) alleen misschien de Admin heeft er iets vn gezegd dat het niet was,
    maar dat kan toch niet de woorden veranderen vn de makers zelf? dus het is en blijft een Glitch! Maar waarom zouden jullie dat tegen qG gebruiken in een Clanmatch? zeker omdat qG daar niet op was voorbereid..
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  8. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee anders jullie smoesjes als wij een match tegen jullie willen. Wij hadden de play-offs kunnen halen. Ik had jullie match finder namelijk kunnen accepteren (Vroeg aan ArmaDa of dat jullie challenge was, dus toen had ik hem niet geaccepteerd, aangezien ArmaDa dat niet wilde). Ook alle 3 de keren dat Decerto won krijgen we dingen van "Ja, we hadden nog geen tactics", "We hebben niet veel geoefend", "Het was onze eerst keer samen (Van ons ook...)", "Eerste LAN".

    En ja, het is een glitch.
     
  9. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus? Dat betekent dat qG heeft gewonnen... Nja gelukkig hebben ze bij GameBattles zeer objectieve admins, die altijd het juiste correcte besluit nemen! Let there be justice in GameBattles!
     
  10. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, waarschijnlijk verloren, omdat ons team geen foto's heeft.

    PS: Duitsers Nazi's noemen is ERG laag...
     
  11. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    hoe kan je verliezen als je 2-0 voor staat dat zal dus niet gebeuren.

    Maar eerlijk gezegt een glitch, ik zet echt me vraagteken erbij ?

    ik wil wel is zo'n glitch zien dus als je via een trap op een dak loopt is een glitch?
     
  12. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Jordi, het is allemaal erg fraudegevoelig CoD4. Ik ken de regels niet, maar als er bij Gears geglitched (wat een woord =() Dan was dat ook instand lose.
    Aan de andere kant, als je daar op kan komen... Op een dak ofso... Dan vind ik dat geen glitch, zolang het maar binnen de map gebeurd. Dat betekent dat je dus niet UIT de map gaat via deze truc.
     
  13. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    nja ik weet er niks van en ga mun mening ook niet geven .. maar als envy zelf zo'n kabaal gaat maken als iemand op daken in overgrown gaat zitte dan zou ik iig zegge dat ze het zelf niet moeten doen ! ik hoop dat dit gedoe ff snel eindigt allemaal.. enige wat ik jammer vind is dat ze 'denken' dat ze qG hebben geowned omdat ze tegen duitse team winne.. ben een egte man als je dat wil zegge en speel tegenb Decerto !
     
  14. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Je kan ook niet uit de map in een SnD wedstrijd dan moet je old school aanzetten en dat was zeker niet het geval. Het is gewoon een smoes

    ik snap best dat ze het niet leuk vinden dat ze verliezen maar je kan niet altijd winnen. Ik snap ook dat ze dit voor qG doen om de naam hoog te houden van hun team maarja ze hebben nou eenmaal verloren
     
  15. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je dat bewijzen?ik heb zelf namelijk met een devs team van Iw gespeeld op de release en die hebben me genoeg plekjes laten zien ...
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2008
  16. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal even mijn /rant geven, want ik kan natuurlijk niet uit een flame war blijven heh;).

    Ik vind, als je in je info zet. "Ik ben de beste van Nederland in het spel Gears of War, omdat ik Quallity Gaming, heb verslagen op lan?" Sorry EnVy, ik vind jullie allemaal goede gozers maar dit kan echt niet.

    1. Jullie zijn niet op het "Nederlands Kampioenschap geweest. 'NK Gaming' die qG toen de tijd heeft gewonnen, een hele mooie beker heeft gekregen.

    2. World Cyber Games, nu wil ik natuurlijk niet zeiken dat mijn team toen in de finale stond, maar waar waren jullie toen? "Ja was gesloten" "Konden er niet meer in, het was vol." Ja voor 'Supreme Gaming' was het ook vol, maar als je eenmaal even belt, Emailed naar 'World Cyber Games', dan kunnen ze nog wat voor je regelen. Het is er maar zelf wat je er van maakt.

    Natuurlijk, is het een hele kick om van Quallity Gaming, te winnen zeker als het je lukt, maar daarom maakt je nog geen beste clan van Nederland. Je hebt eenmaal niks bereikt in GoW, na de WCG. Het waren gewoon allemaal flut lans.

    Ook binnen een aantal weken zal ARgaming komen, met hun line-up van games. En een nieuwe website, die er heel strak komt uit te zien!

    -------------

    Ik vind, Een PRO clan speelt hoe het spel gespeeld moet worden, dus zonder op daken, via muurtjes of enig andere manier op een dak komen waar je normaal niet kunt komen. Het is altijd weer een discussie, Het is wel een glitch, het is niet een glitch. Maar als je via een muurtje op een dak komt, je kan alleen VIA dat muurtje op het dak, is dat glitchen, je trekt hier voordeel uit, omdat je maar via 1 kant in je rug genaait kan worden.

    Klaar, mijn /rant

    Flame, haat, scheld, weet ik het wat je doet.

    Laatz, _0/
     
  17. Gimbly

    Gimbly Guest

    ik ben geen cod4 speler maar op de daken op overgrown vind ik nou niet echt een glitch iedereen kan het gwn springen en het is niet dat je een rare animatie ziet ofzo.
     
  18. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het gaat niet over Overgrown Gimbly. Het gaat over een gebouw in een andere map.
     
  19. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0

    EnVy
    HLH DrksphinXz
    EnVy SekToR
    EnVy Ninto
    EnVy DaMaG3R

    qG
    qG True Sten
    qG Raidz
    nE x 2PaC
    qG Garfield

    Domination Showdown 178-172 EnVy
    Domination Ambush 28-14 to EnVy (they left cuz they said DaMaG3R did a glitch)
    So they claimed they won..

    AIM conversation between me and a GB Ref:

    DrksphinXz (3:14:19): so we played a clan, eu ladder, first map we won, seccond map ambush we were winning and were in a building than they left and said its a glitch
    IIGBIIXxSNERGYxX (3:15:06): nope its not
    IIGBIIXxSNERGYxX (3:15:31): the glitch on Ambush is not one, we just went over it in our ref meeting

    So we get the win..


    gesprek met een admin..
     
  20. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ergens buiten de map bent, waar je eigenlijk niet hoort te zijn, is een glitch.. cmon eh..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina