Xbox Live Arcade games: HOT: Prince of Persia Wat een goede remake, het beeld, de besturing en de physics zijn helemaal top. Ik vermaakte mij met een oud spel zoals het moet, geen directe port, maar een echte remake. NOT: Bankshot Billiard Eerste gekocht Arcade spel. Toen het net uit kwam, was het leuk, omdat het één van de enige Arcade games was die uit kwam. Nu zijn er teveel andere goede (Arcade) games om te spelen. Xbox 360 games: HOT: Dead Rising Verslavend! Na een dag werken is Dead Rising altijd een goede game om even te gaan spelen, er is altijd wel wat te beleven in het winkelcentrum. Ook is dit één van de enige spellen waarvan de singleplayer de moeite waard is om te herspelen. NOT: Forza Motorsport 2 Ik keek er best er naar uit, maar de ervaring die had was dezelfde als toen met Forza 1. Niks nieuws dus. Ben snel over gegaan op Flatout, totaal ander spel, maar wel vermakelijk (Heb nooit Flatout 1 of 2 gespeeld).
Xbox Live Arcade games: HOT: eh....err..... eh....err.... NOT: Genoeg? Zelfde als de vroegere spellen en dan nemen ze nog niet eens de tijd om het beter temaken en dan moet je geld dokken.... Xbox 360 games: HOT: Gears of war/ Quake 4 Hmmm veel om tebeginnen, Grapisch geweldig, gameplay echt super, Geluid wreed en die chainsaw En dat met die donkere sfeer? Doe dan een lampje aan bangerik.... En Quake 4 vind ik gewoon vet...weetniet iets laat mij dat spel gewoon weer spelen : NOT: hmmm elke game die ik tot nu toe heb gespeelt vond ik super..... Eh zal ik iets moeten zeggen moet ik eerst zon game spelen...
Xbox Live Arcade games: HOT: Geometry Wars Evolved Geometry Wars deed ik wel een tijdje over tot ik het uitspeelde maar het was erg vet NOT: Gauntlet Wat is nou leuk aan deze Game ik weet niet eens waarom ik het gekocht heb lol het is een beetje staan en op wat monstertjes knallen en dan loop je verder Xbox 360 games: HOT: Perfect Dark Zero de Single-Player was erg vet maar sommige missies waren ook weer wat minder natuurlijk ik had zelf meer verwacht van dit spel maar ik vond het nog steeds een erge goede game NOT: Battlefield 2 - Modern Combat Normaal koop ik nooit EA games omdat de Online Servers zo bagger zijn en de meeste games van EA ook maar ik kon moeilijk een game Joinen vaak in Battlefield 2 en de Single-Player was ook nogal niet boeiend... dit is ook de laatste keer dat ik een EA game heb gekocht
HOT: Rainbow Six Vegas, speel het nu nog steeds, blijft online leuk! NOT: Gears of War, eh wat een klote game! alles is klote aan dat spel.
Xbox 360 games: HOT: Shadowrun Online is gewoon het leukste wat er is in een game, vooral ook shooten gecombineerd met magie en technische shit is leuk NOT: Gears of War Haha ik dacht altijd dat ik de enige was die dit spel echt KUT vindt, ik heb het in totaal een stuk of 6 uurtjes gespeeld puur omdat ik anders zoiets had van "je moet het toch maar proberen" mooie cutscenes en graphics is het enige goede wat ik over deze game kan zeggen.
HOT:TESIV: Oblivion Gewoon een fantastische game! NOT:GRAW Vond er niet veel aan. Sfeer was niks aan IMO, en de gameplay was ook matig.
Xbox Live Arcade games: HOT: Zuma Deluxe Deze game blijft gewoon goed en verslavend. NOT: Ecco The Dolphin Tja, wat moet ik hier nou van denken... Ik vind het niks! Xbox 360 games: HOT: BioShock Eén woord is genoeg en lijkt me duidelijk: GEWELDIG! NOT: Gun Opzich niet slecht, maar het valt me erg tegen.
HOT: Assassins Creed, schiet op Ubisoft!! NOT: The Outfit, vond er geen ruk aan. Na de eerste missie voor de helft doorlopen te hebben alweer doorverkocht.
Xbox Live Arcade games: HOT: Bomberman Live Beste multiplayer spel voor de Arcade NOT: Moeilijke keuze, de laatste tijd komen erg veel goede titels uit. De spellen die ik gekocht heb bevallen me allemaal wel. En op basis van een trial ga ik geen spel afzeiken Xbox 360 games: HOT: Blue Dragon Van tevoren had ik mijn twijfels, maar na het spel gekocht te hebben ben ik om. Dit is 1 van de beste RPG's die ik gespeeld heb. Ik moet nog maar zien of Lost Oddesey dit gaat overtreffen NOT: Dead or Alive Xtreme 2 Grafisch goed, maar de rest is dramatisch uitgewerkt. Koop deel 1, die is wel goed en een stuk goedkoper
Xbox Live Arcade games: HOT: Bomberman Live! Het speelt gewoon lekker. NOT: Marathon: Durandal Ik moet kotsen van die game (letterlijk), ik wordt gewoon harstikke misselijk van die deuren die open gaan. Xbox 360 games: HOT: Overlord Humoristisch en orgineel. NOT: Shadowrun Die stomme vista spelers gebruiken vaak aim-bots, dus het cross-plaform aspect is gewoon klote, en het wordt snel saai.
Xbox Live Arcade Games: HOT: Worms. Een van de weinige arcade games die écht als een volwassen game aanvoelt én voor ontzettend veel plezierige speeluren zorgt! NOT: New Rally-X. Spuuglelijke k*tgame, van dit ultrasimpele bedaagde spelletje ga je toch geen 'nieuwe' versie maken?! Xbox 360 Games: HOT: Just Cause. Al bijna een jaar oud, maar naar mijn mening nog steeds het beste spel ooit gemaakt. Heel veel mensen gaan blind op Saints Row of, en laten Just Cause liggen. Hij verdient zoveel beter, echt. NOT: NFS Carbon. Een zware beledeging voor de NFS reeks, veel te korte career mode en verder gewoon bout gameplay. :b:
Ik heb de Xbox 360 nu een paar dagen dus heb nog niet veel games gespeeld..Gears of War is mn enige game eigelijk ( en de reden voor mij om een 360 aan te schaffen ) maar ik zal bij "NOT" een demo zetten waar ik veel goeds over hoorde maar wat ik zelf puur crap vond HOT Gears of War: Singleplayer in co-op of zelfs alleen is zeer vermakend, multiplayer is helemaal top. NOT Demo; The Outfit: Veel over gehoord...Ik de demo downloaded en damn, wat een troep.
Xbox Live Arcade games: HOT: Small Arms Heerlijk gewoon met een paar man op de bank NOT: Catan De enige echte miskoop van mij, 3/4 potjes maar gespeelt Xbox 360 games: HOT: Crackdown Gewoon vanwege de vrijheid en de zooi die je met co-op kunt uithalen NOT: - De spellen die ik heb zijn geen van alle slecht en over andere ga ik niet oordelen.
Xbox 360: HOT: Bioshock Hoe nix te zegge tog? NOT: dead rising Ik kom niet verder bij die mafkees met die sniper, en ik heb et miss wel 100000x geprobeerd drm vind ik het een NOT maar voor de rets is de game wel goed
HOT: Eternal Sonata NOT: Het einde van Eternal Sonata WTF en Bioshock, kan het echt niet leuk vinden, wordt zo eentonig...
Xbox 360 games: HOT: TDU Gewoon geweldig over een eilandje rijden met je moter en auto wat wil je nog meer? NOT: nfsmw Racen, racen, racen, je moet te veel racen.