Wat afwisseling vind ik ook beter.. ff racen en daarna bijvoorbeeld rond cruisen e.d. HOT: COD4 Hoe? Online verveelt gewoon helemaal niet! En singel player was super vet NOT: Stranglehold Why?: Ik had zo veel meer verwacht. 1 uurtje spelen is leuk, daarna wordt het véél te eentonig
ja met most wanted kun je ook lekker rondrijden. HOT:COD4 single player was geweldig en online blijf je bezig als je in een match komt. NOT: tja wat moet ik zeggen
Nou ik zeggen ga je gang en zeg maar wat jij hot en not vind!? HOT Ik vind Beowulf echt heel vet! Echt niet gedacht! En Naturlich Guitar Hero 2 en 3! Wat een vette games zijn dat! NOT Blacksite....Teveel om op tenoemen...
Ik zei perfectbas te veeel racen. Ja maar je slipt als een gek het is gewoon slecht en TDU is ook een racegame hoor perfectbas maar daar kom je sneller aan de top + dat tdu motoren heeft. Je kan deze games duidelijk verschillend noemen. Nfs is een race game en TDU is een 'cruise' game.
HOT: Fifa 2008, is érg verslavend als je een beetje van het voetbal wereldje houdt! NOT: Assassin's Creed, verveelde mij al voor de eerste assassination, dus die game hoeft voor mij niet.
most wanted slipt echt niet als een gek als je beetje goed kan rijden is er niks aan de hand. En sneller aan de top komen is geen echte reden om het spel slecht te noemen. En verschillend zijn ze zeker niet, TDU is ook gewoon een race game hoor net als nfs
HOT: COD4, NHL 08 , allebei games die gewoon kan blijven spelen NOT: Mm misschien AC maar alleen omdat je er niks meer mee kan nadat je hem heb uitgespeeld. en PES2008 is ook NOT, niks vernieuwend met pes6
HOT: Test Drive Unlimited, Forza 2, Burnout Paradise demo, Just Cause, NFS Most Wanted, Carcassonne, Worms NOT: Saints Row, NFS Carbon, PGR3
Wacht even jij vind TDU en NFSMW niet verschillend?????? Het zijn allebij race games dat klopt maar los van dat zijn ze totaal verschillend.
Hot: Call of Duty 4, Assassins Creed, Fifa 08 Not: Pes2008. Tering wat een schijtgame precies hetzelfde als de vorige editie.
HOT: assassin's creed NOT: ........ ken geen not's...want die koop ik gewoon niet behalve viva pinata
HOT: Call of Duty 2 al is ie best oud, online blijt ie top, singleplayer ijzersterk. (1 v d weinige games waar me de achievements weinig boeien, omdat het te vet is) NOT: Perfect Dark Zero kocht m laatst voor een 10tje, maar wat een verouderde game, was misschien leuk bij release voor anderen, niet voor mij, ps1 graphics
HOT:Gears of war ik vind dat hier geen uitleg bij hoeft COLDblivion vond er egt niks aan maar het werd wel de game of the year