Hot: CoD 2, GoW, PGR3, Oblivion Gewoon spellen die echt goed zijn Lauw: Forza 2, Viva Pinata, Halo 3 Wel leuk maar worden soms ff goed saai. Maar na een tijdje rusten word het wel weer leuk. Not: Need for Speed Most wanted. Hoezo eentonig en extreem saai. Elke lamlul kan nog wel dat spel uitspelen.
HOT: Test Drive Unlimited Geweldig spel, heerlijke lange cruisetochten maken in exotische auto's. Perfect om lekker te ontspannen NOT: NFS Carbon Jezus wat een korte game, in totaal 8 uur uitgespeeld en dan deed ik het nog rustig aan. Politie is een stuk minder dan in Most Wanted en hetzelfde geld voor de A.I. Het driften is hartstikke vertiefd en onrealistisch.
Woestelijk, dat wilde ik hier net gaan posten nadat ik hem bij een gamenacht weer had gespeeld, wat een gruwelijke game zeg!!
HOT: Call of Duty 4 Naar mijn mening enig goede werkende shooter. NOT: GTA4 Missies vind ik nooit iets aan, en voor de rest is er niks te doen
HOT: FIFA 09 Eindelijk een FIFA die me kan bekoren. Qua gameplay zet FIFA ieder jaar stappen vooruit waar PES stil blijft staan. Qua graphics en presentatie is FIFA altijd al koning geweest, maar nu ook qua gameplay. Plus een fantastische multiplayer modus. NOT: Beijing 2008 Van tevoren leek het me best een leuk spel. Zomaar op een dag spontaan gekocht eigenlijk. Ontzettend veel spijt van gehad, want dit is het slechtste spel dat ik op de Xbox 360 heb gespeeld. Echt een misbaksel. Ik heb helemaal geen problemen met button bashen, maar ik vond het voor geen meter spelen. Je kan beter Track and Field kopen voor 400 punten, veel leuker.
Klopt ik heb de demo van fifa09 gespeeld. En ja inderdaad de gameplay is een stuk better geworden. Het speelt een stuk soepeler. Ik heb ook de demo van PES2009 gespeeld. En die vond ik echt niks aan. Gewoon de gameplay en de graphics waren een stuk minder dan fifa09.
HOT: Gears of War, het spel is gewoon zo gaaf. Vooral als je splitscreen doet met een vriend. NOT: PES2009, het spel is gewoon slecht vergeleken met Fifa09. Als je kijkt naar de graphics en de gameplay.
HOT: PES 6 > Online blijft dit spel zo veel gespeeld en dat is niet voor niets! COD 4 > Online nog steeds leuk! Sp had ik wel meer van verwacht. Stuntman Ignition > Een hele ervaring rijker wat mij betreft moet je deze game speelt hebben(en het liefst met een drankje erbij) NOT: PES 2009 > Zoveel van verwacht maar nog steeds een slechte server als 2008. COD5 > SP is chill, multiplayer klopt niet.... Assasins Creed > Kon me niet boeien...
Xbox LIVE Arcade games: HOT: Braid Geen toelichting nodig NOT: Fable II: Pub Games Als je van peperdure rotmeuk houd is dit misschien iets voor jou... Xbox 360 games: HOT: GTA IV Interactief boek. Net of je in een film zat. GOTY NOT: Elke strategy game op de console Heb geen geduld
Hot: Halo3.. Speel de game al een tijdje niet meer, maar ongelovelijk wat is dat een goed spel online. Assassin's Creed: Vond het heel erg leuk om te doen. En dat iedereen zegt dat je niet meer dan 2 a 3 uur achter elkaar moest doen ging bij mij niet op. Heb een keer nachtje gegamed en 12uur lang AC gedaan Not: Oblivion.. Ik kon er echt niet aan wennen. En na 2 uur spelen een half jaar in de kast gelegd en afgelopen week geruild. Vond hem echt verschrikkelijk!
Hot: Halo: CE : 1 van de beste shooters ooit, vele malen beter dan Halo 3 (imo). Halo 2: Iets beter dan 3. Halo 3: Tja, ik ben gewoon een Halo fan, maar ik vind deze toch duidelijk minder dan Halo: CE. Shadowrun: Meest competitieve game op de Xbox360 samen met UT3 (imo), hoge learning curve. (FPS dan). Unreal Tournament 3: Geweldig spel, snel, veel actie, hoge learning curve . Not: GTA IV - Overhyped.
Ik zocht een topic om mijn top 10 te plaatsen. Uiteindelijk maar voor deze gekozen aangezien geen enkel topic echt paste. Even snel in elkaar geflanst. Ik heb het vermoeden dat iedereen het er mee eens zal zijn?
Ik heb niet eens een top 10 in totaal volgens mij, even kijken. 1 = Grand Theft Auto IV 2 = Assassins Creed 3 = Bully Scholarship Edition 4 = Mass Effect 5 = Gears Of War 2 Singleplayer 6 = Oblivion 7 = Saints Row 1 8 = BiA Hell's Highway 9 = Skate 1 10 = Hitman Blood Money Ah, wel dus. Hitman staat in mijn 360 lijstje maar 10de, maar allround 5e of 6e denk ik.
Ben niet mee eens. Bioshock staat erin. Alleen Dead Space filmpje duurt wel lang. En bij RB heb je een GH filmpje.
Weet ik, ben even vergeten een Annotation te plaatsen dat het me om de RB/GH serie gaat. Even snel doen! Dead Space duurt zo lang omdat ik dan zo een vette trailer vind. De meeste heb ik daarna allemaal ingekort.