Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  3. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, en de mensen die goed zijn, zijn ook voor Feyenoord ^^

4. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    nee niet echt

5. Vriendloos

Vriendloos Guest

Volgens mij toch echt wel hoor, gister twee potjes verloren. Tegen ene Playbenji, die was 300e, en nog iemand die me inmaakte met 5-0 :p

Ik heb inmiddels de top1000 bereikt _O_, en ik heb ook bijna 100 overwinningen ^^

6. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    jah ik zag em. 98 wins en 6 losses:p ik ben vaak te nonchalant:mad: dan kom ik 1 op 1 en schiet ik over of doe ik een lobje en ver* ik een winningsteak

ik speelde net online 5 vs 5, Man Utd tegen Schalke. en Giggs van Man Utd was onzichtbaar:confused::confused::confused::confused:

hij was er gewoon niet maar de bal bewoog wel, ik liep zo over het open deel van het veld en opeens gaat de bal van m'n voet en schiet ie richting mijn goal, ik d8 wtf!!!
    na een tijdje haal ik de bewegende bal neer en krijg ik geel, en het werd 2-2 en mocht hij ook de penalty nemen, ik fking raar

Laatst bewerkt: 4 jan 2008
  7. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, had ik vanmiddag ook, mijn keeper kreeg geel en een penalty x'D

Mijn winningstreak was 31 op rij, maar ik doe altijd custom match/ranked match maken en dan -5% DNF, soms kom je dan hele goede tegen, maar vaak slechtere. Trouwens ik heb nu 0% DNF ^^

8. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10

nee niet echt

9. Vriendloos

Vriendloos Guest

Potje Feyenoord-Ajax dan? ;)

10. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    het is gewoon een domme uitspraak dat de feyenoord mensen beter in fifa zijn bedoel ik.

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    hoeveel was onze ajax - feyenoord ookal weer?? 2-1 als ik me niet vergis;)
    maar durf je nog eens tegen mij? ik heb je al 2x geinvite maar je kwam niet

@Gizmo, QFT:D

12. Vriendloos

Vriendloos Guest

Je weet net zo goed als ik dat die 2-1 eigenlijk nergens om ging, ik had toen het spel net een dag. Maar ik heb geen invites ontvangen hoor, jij bent meestal bezig met halo!

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    jij was 1 x bezig met uitdaging en 1 x in het free roaming, maar als je er binnen 30 sec niet bent doe ik hem weg en kan jij niet zien dat ik je ooit heb uitgenodigd

14. Vriendloos

Vriendloos Guest

Oh, dat van de challenge klopt ja, dat herinner ik me wel!

En jij bent toch beter dan ik, ik mag dan goede stats hebben, maar ik speel niet zo heel vaak tegen mensen boven de 15, en jij wel, dus respect voor jou ;)

15. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    nou als je 94% hebt gewonnen ben je zeker wel goed, ik win ook niet lang van allemaal goede tegenstanders en ik heb maar 79%8) dus ik moet het nog zien;)

16. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb 80 % :p en wat is QFT en ik wil nu wel een potje.

oh zie net dat gold expired is dus dan moet ik ff me 48 uur doen. khad 12 maand gold en vandaag isie verlopen -_-

Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  17. Vriendloos

Vriendloos Guest

lol, die van mij in Februari dacht ik. Gisteren had ik echt een prachtig potje, ik had 46% balbezit en 7 schoten op doel, en mijn tegenstander 54% balbezit en 9 schoten, en ik won met 7-0 x'D. En ik had gister ook nog van iemand gewonnen met 10-0, een Nederlander daagde me uit, ene Jimbo0o ofzo.

Nog twee overwinningen en dan heb ik 100 overwinningen ^^ Trouwens weten jullie of de overwinningen in een toernooi op Live ook meetelt voor de 100 online overwinningen? Ik twijfel namelijk

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    QFT betekend Quoted For Truth, dat betekend dat ik je helemaal gelijk geef;)
    en mijnes verloopr in Maart, eigenlijk Januari maar ik had 1 maand ring of death dus krijg ik 2 maanden live gratis:D

nee league teld daarvoor niet mee, als je je statistieken bekijkt bij mijn xbox live prestaties, kan je met de trigger buttons van mappen scrollen, en dan heb je ook een league map, ik had dat bij jou gezien je had in league iets van 8 wins en 1 gelijkspel.

ff me eigen zegje:p :

ik speelde net online ranked, na 5 minuten geef ik van links een verre voorzet, en ik kop hem terug naar de 16, daar staat m'n spits en die schiet hem laag in, maar het is zo'n schot dat een metertje naast gaat en dat de keeper dan twijfelende naar de hoek loopt met z'n handjes omhoog van ''jah niet aangeraakt ik zag hem naast gaan''. maar toen ik de bal schoot werd ie ligt aangeraakt door een verdediger dus ging ie vlak langs de keeper binnen kant paal erin terwijl de keeper er met z'n handjes omhoog heen liep8)
    erg lullig maar wel mooi:D
    het werd trouwens 5-3:p

de league is een beetje dood er zijn pas 3 mensen.

league : XBW League
    code : ajx

zulle we strax ff potjes doen Gizmo en vriendloos?

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Meer dan 10 wedstrijden online gespeeld, zie nog steeds geen stats van me. Wanneer komt dat nou? :mad:

20. Vriendloos

Vriendloos Guest

Nee hoor, ik heb 20 overwinningen en 2 verloren met de league. 1x eerlijk verloren, de andere keer quitte ik vanwege de niet-te-harde lag. Dat was zó erg dat ik geen zin had om daar mijn 10 minuten aan te verspelen.

Ik heb de 100 overwinningen _O_ Ik sta nu 750e op de leaderbord met 6 verloren, alleen ik wil echt héél graag 4 doelpunten voor en 0 tegen, maar dat valt echt tegen. Dan moet je elke wedstrijd met 7-0/8-0 winnen wilt het omhoog gaan.

Ik denk dat ik dan ongeveer 70/80 ranked matches heb gewonnen, vreemd genoeg quitten mensen niet zovaak tegen me. Misschien omdat ik nu wat betere krijg voorgeschoteld

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina