http://www.xbox360achievements.org/guide.php?gameID=287 zie wel paar keer milestones staan Master Flicker 100 Earn all Milestones You need to complete all 27 milestones for this achievement. You can view your progress through the logbook in your backpack. dit is de laatste op de pagina
GA naar de logboek in je backpack, ga naar milestones. Er zijn dus 27 van die milestones. Dus kijk gewoon in je logboek en wat je ervoor moet doen
Ik was er inmiddels achtergekomen haha.. ff 3 uur m'n xbox aan laten staan in zo'n non-skate area, en hoppa weer 2 milestones
Vandaag aangeschaft voor 40 euro in de Saturn dankzij een van de actie's die daar liepen. Vond de demo zeer vermakelijk en ben heel erg benieuwd naar het eindproduct!
er zit niet echt veel verschil tussen demo en de echt game. Maar ik vindt deze game echt goed gemaakt. Vooral de muziek is erg goed
Muziek? Nog niks van gehoord eigenlijk Edit: Oja 1x dat nummertje Surrender, 't eerste nummer in GH2 Career
Misschien heb je 'm niet aanstaan? Dat had ik namelijk eerst ook . Overigens heb ik me vandaag kostelijk vermaakt met de carreer-mode van Skate. De manier van spelen spreekt me erg aan en verveelt tot nu toe nog niet. Ook de opdrachten zijn leuk en vol variatie. Het is overigens geen toptitel/klassieker, aangezien er daar te veel foutjes en oneffenheden in de game zitten, maar het biedt wel ontzettend veel vermaak.
Hoe beter je skate (hoe hoger je multiplier) hoe harder de muziek speelt Tijd om wat combo's uit de kast te halen dus
Valt wel mee toch? Kun je misschien wat voorbeelden noemen? Of je zet de muziek gewoon aan, bij die playlists...
Door dit spel zijn mijn stikjes versleten en daarvoor dus een nieuwe aangeschaft dat wordt dus 2x nadenken voordat ik Skate 2 haal