Skate [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 sep 2007.

  1. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    - de bij vlagen zeer ongelukkig geplaatste camera die het zeer lastig maakt om afstanden in te schatten/bepaalde gaps of objecten goed te waarnemen
    - de voetgangers die tijdens een photoshoot net voor of achter de gap blijven staan en het daardoor gedeeltelijk onmogelijk maken om je opdrachten te voltooien. Zelfs wanneer je kiest om de opdracht opnieuw te proberen, staan ze er nog.
    - regelmatige framedrops
    - de besturing is soms íets te nauwkeurig, al kan dat ook iets persoonlijks zijn. Het verschil tussen bijvoorbeeld 360-shuvit & 360 flip is wat mij betreft wat te klein, waardoor je een groot gedeelte van de tijd een ongewenste trick doet. Het was leuker geweest dat de trucjes moeilijker waren om te landen, maar dat je wel meer controle had over wélke trick je doet.

    Toch valt dit allemaal in het niet als je kijkt wat het spe voor de rest te bieden heeft :).
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon MS Support bellen, sturen ze je 'n nieuwe op (als je zegt dat ie 't niet meer doet ;))

    Edit@Anju: Verschil tussen 360 shuvit & 360 flip ligt toch echt aan jou..
    Met 'n 360 shuvit kan je gewoon een half rondje maken, met een 360 flip moet je eerst naar onder, en dan schuin naar boven (à la kickflip).
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  3. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    @anju
    -die camera valt echt wel mee, je went er echt wel aan na een tijdje en afstanden schatten kun je nog echt wel.
    -En die voetgangers horen bij het spel en ze lopen gewoon door hoor.
    En anders moet je ze gewoon ontwijken.
    -De besturing is gewoon zo als het in het echt gaat. En het verschil tussen 360shuvit en 360flip is er wel kijk maar ff in je trickboek.
    -van die flamedrops nog geen last gehad.

    Lelijkste van het spel vindt ik dat als je bij de pro challenges een 540 maakt. De tegenstands kunnen dit echt niet
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vond de game eigenlijk niet veel, maar nu heb ik hem gister en vandaag weer ff gespeeld en uiteindelijk is het wel een aardige game. Moet nu weer die films doen moet nu doen: Get 1500 Points -> Do a 7 Meter Jump - Manual to Fliptrick to Manual

    Die 1500 Points en die Fliptrick lukken wel maar waar wil ik een jump maken die 7 meter lang is ?
    Ik dacht trouwens hier ook is gezien te hebben hoe je een account aanmaakt bij Skate Reel, iemand een link ?

    Alvast bedankt! :)
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Moet je ff voor Regs' winkel, die weg die daar voor loopt is best steil. Maak 'n beetje vaart en je heb zo 7m te pakken. De manual-flip-manual kan je dan gewoon op de weg doen. Voor de punten kan je gewoon de stoepranden gebruiken om combo's op te doen.
     
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    hey,

    even een vraag. Waar is danny way's mega compound te vinden in skate? ik kan het ook nergens op internet vinden. of moet je skate dan eerst uitgespeeld hebben> ik heb de x-games al gehaald iig. en nog 6 challenges over en ik moet s.k.a.t.e nog halen.

    alvast bedankt.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dat heb ik dus ook op een stuk. Het is sinds ik die game heb gekocht, erg irritant. Ik blijf maar hopen dat er op dat stukje geen opdracht komt ofzo. :{
     
  8. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    daar had ik ook al last van maar op dat stuk staat net een deathrace echt klote
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja, bij mij zit er dus ook een race daar. Echt klote is dat. :mad:
     
  10. Remco

    Remco Guest


    Maar dat zijn niet echt bugs,
    en in real-life staan mensen ook zeker in de weg..
    Dit heb ik vaak genoeg meegemaakt

    Ja hij is in de res, maar je mag er nog niet in, naarmate het spel vordert mag je erin..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2008
  11. Remco

    Remco Guest

    Waar kan je die Jumps van 8m en 10m doen?
    En dan is dat in hoogte of gewoon naar voren?
    En even niet de spot van Danny Way, want daar kan ik nog niet in..
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Bij Regs Winkel heb je een hele lange straat die naar beneden gaat, daar kan je het proberen. Wel naar voren en niet in de hoogte denk ik.
     
  13. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Of de parkeer garage tegenover het ziekenhuis in de suburbs :)
     
  14. JawedJust

    JawedJust Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel verveeld niet _O_

    Wel een probleempje, namelijk online. Ligt dat aan mijn internet, live, of aan ea nation? Want ik heb de laatste tijd vaak dat online het slecht doet.
     
  15. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    nog een vraag ov er danny way . wanneer mag ik er in dan? ( antwoord mag in spoiler )
     
  16. Remco

    Remco Guest

    Ik geloof als je op de cover van Skateboard Mag komt, ik ben namelijk op de cover van Thrasher Mag gekomen en toen mocht naar de X-games..
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    1 vd 2 = X-Games
    2 vd 2 = Danny Way park

    Het maakt dus niet uit in welke volgorde je het doet.. ;)
     
  18. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    eindelijk ik heb hem :p... nog maar paar filmpjes en dan heb ik alles offline gehaald denk ik :D
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    All Challenges
    All Tricks
    All Milestones
    All Film/Photo/Pro Challenges
    All Contests
    5 Hours Freeskate in Career
    6 Photo's Uploaden
    1 Film Uploaden
    1 Replay Saven

    Dat zijn de offline dingen geloof ik ;)
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb het al lang opgegeven. Ik moet nog 2 achievements. 2000 EXP, dat duurt veel te lang ik zit nu net (niet) op 1000. En ik moet nog 20 reviews, maar dat doet toch niemand.
     

Deel Deze Pagina