Het is nu verreden.. ik vind het wel voor herhaling vatbaar... wat dachten jullie ervan.. Datum: Vrijdag 11 Januari Meetingpoint: Krater/Vulkaan. op de tunnel verzamelen Groep auto's: Komt Nog Tijd: 18.45 online iedereen 19.00 wegrijden bij de tunnel Inschrijvingen: 1. Kimi NL(XFNL KIMI NL, Champion) 2. AntraXxX(AntraXxX NL, Champion) 3. 4. 5. 6. 7. 8.
Als ik TDU dan binnen heb doe ik zeker mee, schrijf mij ook maar in. Datum: Vrijdag 11 Januari Meetingpoint: Krater/Vulkaan. op de tunnel verzamelen Groep auto's: Komt Nog Tijd: 18.45 online iedereen 19.00 wegrijden bij de tunnel Inschrijvingen: 1. Kimi NL (XFNL KIMI NL, Champion) 2. AntraXxX (AntraXxX NL, Champion) 3. AraXiS (DJScaTTeR BEL, Champion) 4. klq777 (Shad0w NL, Expert) 5. GamerJensen (PowerLive NL, Champion) 6. Rimlight Racer NL (R Racer NL, Champion) 7. Rezne (Rezne, Champion) 8. ^^Dit komt in de startpost.
Nu ben ik er wel bij . Gamertag = Rezne (champion) Edit: * stemt op Koenigsegg CC8 . Beetje tempo in die cruise brengen.
Ik doe ook mee , ik neem gewoon weer de C -klasse dat reed het chilst , de gallardo's en de Sagarissen.