MX vs ATV Untamed
Informatie:
In MX vs ATV Untamed zullen gamers wederom op stoere crossmotoren en all-terrain-vehicles (ATV’s) moeten racen in talloze off-road toernooien en evenementen. Het spel zal grote en drukker bezette buitengebieden bevatten waarin spelers rond kunnen rijden en mogen oefenen. Ook zal de X-cross carrièremodus toegevoegd worden, waarin alle acht verschillende voertuigen in het spel te spelen zullen zijn, evenals de EnduroCross spelmodus. Deze spelmodus zullen spelers racen op banen waar stukken hout, stenen en modderpoelen liggen, waardoor de rijkunsten van de speler en de nieuw toegevoegde zwaartekrachtsimulatie-engine op de proef genomen worden.
Andere verbeteringen en toevoegingen aan de serie zijn de nieuwe power-slides, waardoor spelers meer controle hebben over hun machine en lekker door kunnen racen zonder te veel snelheid te verliezen en een assortiment aan nieuwe voertuigen waaronder de ORV Sport machines. Ook keren de Supercross evenementen terug, maar kunnen gamers ook in Opencross en andere races deelnemen. De online spelmodi zijn niet in detail uitgelegd op dit moment, maar THQ belooft dat alles ook online speelbaar zal zijn. Goed nieuws voor de fans van de verschillende off-road machines die MX vs ATV Untamed bevolken.
Uitgever:
THQ
Ontwikkelaar:
Rainbow studio
Genre:
Arcade/simulatie Racer
Release:
7 maart 2008
Website:
http://mxvsatv.com/
Let op!!! de demo is al te downloaden op xbox live!!!
XBW Gamepage:
http://archief.xboxworld.nl/game/1600/mx-vs-atv-untamed/
Nieuws items:
Wat denken jullie ervan? mij lijkt het me wel een leuke game gezien ik zelf 8 jaar gecrosst heb en nu zelf supermoto rij. En er voor de rest geen aanbod is in dit genre???? Dat met die omgebouwde golfkarretjes, buggy's en monstertrucks boeit mij helemaal niet.
Nog even de 8 type's van racen op een rijtje;
Endurocross - Rijden op een baan met allerlij obstakels
Outdoor nationals - De "buiten" crossbanen
Supercross - De "stadium" banen, zeer krappe bochten met veel jumps
Waypoint - Een landschap met poortjes waar je zo snel mogelijk doorheen moet.
Supermoto - Crossmotoren met wegbanden op banen van asfalt en zand/onverhard
Freestyle - Het uitvoeren van stunts om zo de meeste punten te winnen
Minimoto - Race's op kleine crossmotoren (pitbike's)
Op live met 12 man!!! en er zitten ook nog wat andere live-speelmode's bij.
Klik om te vergroten...