Dat vind ik dus niet, ik vind het geweldig wat ze gedaan hebben, waarschijnlijk eindelijk eens een einde maken aan al het gedoe.. Dus ik hoop dat de andere filmstudio's nu ook snel zullen volgen.. Het is gewoon veel makkelijk als het allemaal weer 1 standaard wordt, net zoals met CD en DVD, ik neem aan dat jij dat toch ook wilt?
Jammer dan als je al geinvesteerd hebt in een HD-DVD speler als standalone of bij je Xbox 360, en lullig voor MS, maar so be it.. Je koopt straks gewoon een Blu-ray speler erbij, en MS komt waarschijnlijk met een nieuwe next-gen Xbox met ingebouwde Blu-ray speler.. Niks aan de hand, iedereen weer blij..
Enige waar ik me een klein beetje zorgen om maak is of de prijzen van Blu-ray discs, spelers, en branders etc wel genoeg zullen dalen dit jaar.. Ik ga er wel vanuit, want met DVD ging het destijds ook vrij snel.. Zodra de 1e PC games op Blu-ray uitkomen ga ik een Blu-ray speler in mijn PC zetten, maar meer dan 100 euro wil ik er eigenlijk niet voor betalen.. We zien wel, voorlopig voldoet DVD nog prima voor mij (PC & Xbox 360)..
Laatst bewerkt: 5 jan 2008