BIG SMILE!!!!
Naar anderhalf week naar mijn nieuwe aanwinst de EMP-tw10 te hebben gekeken, viel hij mij eerlijk gezegd toch een beetje tegen!
Dus besloot ik hem maar weer op marktplaats te zetten
Ondertussen was ik zelf natuurlijk alweer druk bezig met het zoeken naar een vervanger, en al gauw stuite ik op een beamer, die erg goed door Frank van HT forum werd gereviewd! Het gaat om de benq PE7700. Die review maakte mij erg nieuwschierig en aangezien ik deze toevallig goedkoop op marktplaats zag aangeboden, had ik meteen een afspraak gemaakt om van de week, om van het weekend de beamer te bezichtigen.
Dus vanochtend vroeg in de auto gestapt (helemaal vanuit Assen) naar Leiden gereden. Na ruim 2 uur te hebben gereden, daar aangekomen, na een snelle bezichtiging van de beamer (wegens gebrek aan goed bronmateriaal) snel weer in de auto gestapt met mijn nieuwe aanwinst, om zo snel mogelijk terug naar huis te gaan om hem werkend te zien\o/
Ik moet zeggen, ik ben héél blij dat ik dit heb gedaan! Je zag meteen al het verschil in scherpte en contrast. En na wat kloten met de instellingen hebben we nu al een heel mooi plaatje! Ik zal hem bij 200u. wel laten callibreren, maar voor nu eerst is dit al heerlijk om na te kijken!
Ik heb ook wat foto's gemaakt die zal ik zo plaatsen ( moet alleen wel nog de kabels weg werken!)
Laatst bewerkt: 6 jan 2008