[XOne] Problemen xbox live

Discussie in 'Games' gestart door Cybeln, 4 jan 2008.

  1. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Onlanks werden er nog een aantal cijfers bekend gemaakt. klik
    De xbox doet het namelijk goed met een 17.7 miljoen verkochte exemplaren. Maar met meer consoles komen er ook meer live gebruikers. En hierdoor ontstonden er afgelope tijd wat problemen. Zo was live stukke trager en vele mensen konden zelfs geen verbinding maken.


    Xbox Live General Manager Mark Whitten heeft dan ook officieel aangegeven dat de problemen die er waren met xbox live kwamen door het snel stijgende aantal nieuwe gebruikers rond de feestdagen. De piek stond tijdens de feestdagen op acht miljoen live gebruikers. Dat is het hoogste aantal gebruikers in 5 jaar.

    Whitten geeft aan dat hij erg telleurgesteld is in het systeem. En hij bedankt gebruikers voor het geduld en begrip. Hoewel xbox live niet helemaal offline is gegaan komt microsoft toch met een compensatie. Alle live leden krijgen namelijk een gratis arcade game. Deze game zal ergens in de komende weken voor alle live gebruikers gratis te downloaden zijn. Om welke game het gaat is nog niet bekent.

    (Denk dat het topic hier het beste staat?)

    Ikzelf vind het zeer netjes dat ze dit doen, hoop wel dat het een arcade game is die de moeite waard is. :)
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2008
  2. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    jep ik zag het ook juist, ik hoop dat het een leuke game is, want carcassone was ook gratis en ik heb me er echt heel goed mee geamuseerd
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De laatste 3 maanden van 2007 zijn er gewoon 4,3 miljoen extra console bijgekomen wat ik zelf echt veel vind in 3 maanden. :eek: Maar goed, hopelijk is het niet zo'n goedkope deja vu game en dat ik 'm nog niet heb natuurlijk! 8)
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niet echt de tijd genomen om die te begrijpen maar heb hem idd ook gedownload. :)

    Ik hoop dat ze gaan voor een mp game dat heeft er natuurlijk mee te maken. Zou wel blij zijn met worms ofzo^^ Denk alleen niet dat het die game zou zijn. Ikzelf heb niet zoveel gespeeld maar als ik speelde had ik wel veel problemen met andere mensen joinen.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hier het bericht van Major Nelson:

    Vind het leuk dat ze dit compenseren want xbox live is wel erg raar bezig ja de laatste tijd.
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx die was ik even vergeten om erbij te zetten :)
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ze gaan nu natuurlijk kijken met welke game ze het minst verlies maken of hopelijk de stats inzien welke game het minst in het bezit is. Ze houden toch alles bij en weten alles, Big Brother is watching you! :)
     
  8. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hopelijk houden ze zo alles in de gaten :)
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat doen ze sowieso wel. Wij zien daar niks van, maar aan hun kant hebben ze gewoon een overzicht met wat er gedownload is en de activiteiten worden ook bijgehouden. Maar goed, hopelijk doen ze er ook wat mee met deze gratis game! :)
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hopelijk Sensible World Of Soccer of Worms.
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    zal wel weer sonic/e3 zijn ofzo 8)
     
  12. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het een Arcade Game zijn met Achievements? Lijkt me gaaf. Heb ik iets om te doen zeg maar. ;)
     
  13. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er dan arcade games zonder achievements ?:p
     
  14. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien bedoeltie arcade zonder achievements gwn een xbox original gameO-)
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  15. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen wel een normaal spel gratis weggeven want Live ligt er wéér uit.
     
  16. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Yep :) kom geen eens in Halo 3
     
  17. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook wel weer erg stom geweest... Alle live problemen van de afgelopen weken zijn een beetje langs me heen gegaan. Nu heb ik vanmiddag door problemen met crackdown mn cashe geheugen geleegd en je raad het al; nu moet ik voor praktisch elke game een update downloaden, wat dus niet kan. :mad:

    Hopen dat het snel is opgelost.... 8)
     
  18. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk dat ze dit weer compenseren???? wat een fucking gelul! in plaats van dat ze meer server capaciteit aanmaken en erin inveseteren komen ze hier mee. ik weet niet of jullie het niet hebben gemerkt, maar vandaag was wel het toppunt. sinds 5 uur 's middags is het ongelofflijk traag en maakt het vaak geen verbinding. net heeft het 3 minuten geduurd bij cod4 voordat hij me live profiel van cod4 had gedowload. FUCK XBOX LIVE, FUCK DIE ARCADE GAME.

    Edit: ook als ik iemand wil inviten of een bericht wil sturen, freezet het beeld elke keer sinds 5 uur.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  19. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    crap.. kom idd niet verder als dat xbox console logo met die rondjes... het "loading" menutje!.... :)

    en dat terwijl ik wel mijn friends online zie, en ik kan ze berichten sturen maar daar is dan ook alles meegezegd! :mad:
     
  20. Panamiju

    Panamiju Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is de laatste weken constant waardeloos met Live. Elke avond vanaf een uur of 10 is er online niet meer te gamen, knal je er continue uit, lijkt het of je 360 blijft hangen, allom frustratie ten top. De eerste keer dat het gebeurde dacht ik dat het aan mijn eigen verbinding lag en de hele avond liggen kloten , zelfs harde schijven en draadloze adapters zitten wisselen tussen mijn premium en elite 360......

    Live had een hele goede naam en dat was de voorsprong op de PS3, maar die gooit Mickeysoft nu met een groot tempo in het ravijn in. Bij Sony lachen zich waarschijnlijk een breuk. Kortom, Mickeysoft moet de problemen direct verhelpen, dan maar een zooi extra servers van de plank rukken.

    De top is dat ik dit weekend met COD4 tijdens de 4e ranking ronde ineens teruggezet ben van level 42 naar level 39 met verlies van wapens en andere dingen die ik gehaald had. Prestaties van 2 speelavonden naar de filisteinen.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2008

Deel Deze Pagina