Je moet met de rechter stick heel langzaam naar beneden drukken.. alsof je je gun dus langzaam uit je holster haalt. Ga je te snel, dan gaat het niet goed dus, gewoon lafjes naar beneden drukken en dan mikken. Leuk spel trouwens, heb het momenteel te druk om me verder te verdiepen in het verhaal lijn, maar dit soort games heeft de xbox meer nodig. iemand MP al geprobeerd? schijnt ook erg leuk te zijn.
Ik zit vast bij Episode III ik zit nu in een huisje naast die huis die in brand vliegt dan zie ik dus een gat waardoor je uitkan maar als die neem dan val ik dood op de grond dus ik kan nergens heen wie weet wat moet doen?
Ik heb het spel al maar ik zeg het toch maar even: Er is nu een Single Player Demo te downloaden op Xbox Live 708.79 MB
Heeft er iemand trouwens de "Religious Man" achievement gehaald? Deze lukt mij namelijk niet zo goed. Ik moet toch vijanden afschieten wanneer ik tegelijk de bijbel aan het lezen ben? Moet dit exact 44 vijanden zijn tijdens een episode? (net zoals bij Hitman, 47 mensen afschieten). Verder vind ik het een zalige game. Heb hem uitgespeeld op normal en nu ben ik op Hard bezig. Ga proberen al die posters te vinden en die paar achievements te halen.
Echt niemand? Heb zitten googlen om ergens antwoord op te vinden maar zonder succes. Blijkbaar zou er ook een 'bug' zijn met die achievement.
Ik moet Update'n voor de game maar hij pakt de update niet? Hij zegt dat die niet verbonden is met xbox live...en elke keer als die wil update'n signt hij me ook automatisch uit...help?
Ik heb de Religious Man Achievement gehaald een tijdje terug. Religious Man was samen met Gun Collector en Demolition geglitcht, maar ze hebben 2 maanden terug ofzo een update uitgebracht en nu kan je de game op 1000 halen. Wat je moet doen voor de Religious Man is heel simpel. Gewoon 44 keer uit de bijbel lezen en als zo,n gast stil sta en luistert, dan op zijn kop schieten. Het hoef niet persé in 1 chapter. @tricker: Xbox Live doet kut, dus daarom krijg je dat gezeik Zijn er nog mensen die de Multiplayer Achievements willen halen? Ik heb namelijk nog 3 personen nodig voor de Earthquake, Lucy's lullaby, Quicker than hell & Demolition Achievements.
Daar wil ik je graag bij helpen maar kan niet online zonder de update En dat met xbox live was ik vergeten....
Mooi Ik stuur straks een FR naar je. Edit: lol, ik zie nu pas dat ik een bericht heb beantwoord die in September gepost is.
Was net nog online aan het doen! Ik ga nu pitten : Had wel lag zeg....hoop niet dat het overal zo is. maar wat ik zag die map was wel ERG klein! Maar wel vet
Ik vind deel 1 zeker een leuke game. Het heeft natuurlijk zo zijn foutjes en irritante punten, maar als je em goedkoop weet op te pikken...
kan iemand mij aub uitleggen hoe 1 vs 1 gunbattles werken? omdat ik op een normale vrij kleine tv game kan ik de uitleg niet lekker lezen hoe zon gunbattle werkt en kan ik niet zien welke knoppen ik moet indrukken om mn gun te pakken help aub