hallo,zoek ook een clan om met nederlanders te gamen,maar weet mijn god niet hoe het verder in zijn werk gaat.sta bij xbox-live onder de naam Pieter73. Rang is momenteel 3 sterren (luitenant-generaal).
Hoi, mijn naam is Stijn en ik zoek een BFME2-clan. Liefst Nederlands, maar dat is geen must. Ik ben 17 jaar en heb aardig wat ervaring met BFME2. Neem contact met me op via een pm of contacteer me op XboxLive, gamertag: Forerunner NL. Ik zal dit forumonderdeel niet vaak bekijken dus je kunt me het beste bereiken via de bovenstaande manieren. Halo 3 en Fifa 2008 zijn nog andere games die ik online speel. Bedankt. Grtz, Forerunner
Gèssel aan de macht Mare, niemand met een BFME2 clan? Mijn Xbox heeft zojuist, na 2 jaar trouwe dienst, de Ring of Death getoond, dus ik zal pas over een paar weken weer actief zijn op Live. Ben nog steeds op zoek naar een BFME2-clan!
Even Centraal allemaal. Ik zoek een GoW Clan om gewoon ff te rapen :{ Ik ben heel erg goed want ik heb MicRoZ Ic3 wel eens gekillt!
Yo ik ben RS SP4CiN ik zoek een clan voor Call Of Duty 4 zoek je nog leden en ben je actief (dus speel je veel clanwars e.d.) stuur mij dan een message op Live of hier natuurlijk
Ik was ff een maandje gestopt met Gears of War. Maar nu krijg ik toch weer zin in clanmatches. Dus wie zoekt er nog een goeie Gears of war speler: ik ben een alrounder en kan alles wel behalve snipen.
Mensen gezocht die mee willen helpen een clan op te starten met Halo3. Eisen; Skills/TeamSpirit & tijd. Stuur een pm bij interesse.