Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
  2. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    nee dat kan niet, door de downgrade verandert de bootloader niet. De bootloader van de iphones vanaf week 45 is nog niet softwarematig te unlocken. Mijn iphone komt uit week 44, dus ik heb geluk gehad en draai nu op firmware 1.1.2 :).

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Weet iemand van jullie toevallig of de iPod Touch WPA/WPA2 encrypties ondersteunt ?

K'krijg het niet voor elkaar om op mijn account op de draadloze switch hier in te loggen, en dat is een WPA/WPA2 encyptie. De gewone draadloze router werkt echter wel met WEP encryptie.

Als dit zou werken, zou ik op mijn werk via de iPod mijn (interne) e-mail kunnen checken :9

/Edit: Of is dit niet de juiste thread om dit te vragen ? (a)
    /Edit2: Nvm. Opgelost... kwestie van hoofdlettergevoeligheid -.-

Laatst bewerkt: 27 dec 2007
  4. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik de complete Top 2000 kan downloaden ? (Het liefste via torrents) Heb namelijk nog erg veel ruimte over op m'n Ipod.

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    complete top2000 zou ik niet weten.
    wel weet ik dat je discography's kan downloaden. dat zijn alle albums van de betreffende artiest, heel handig:)

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Probeer eens op de website van de Top2000, zoek even naar de chat. Daar zitten liefhebbers die echt alles hebben van de Top2000.

7. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Ik had ook een heel vreemd probleem. Ik heb onlangs een iPod Touch aangeschaft. Uiteraard had ik de laatste versie van iTunes geinstalleerd (7.5) maar....daar de iPod Touch deed het dus even mooi niet. Hardware matig zat alles goed. Dat wist ik gewoon.

Vervolgens krijg je het verwijderen en opnieuw installeren van iTunes en op internet zoeken. Ik heb me werkelijk waar rot gezocht maar niet echt wat bruikbaars gevonden. Totdat ik echt goed keek en erachter kwam dat er iets niet goed was met de Apple Mobile Device driver. Ik heb toen een oudere versie van iTunes geinstalleerd (7.4.3.) en vervolgens weer geprobeerd mijn iPod aan te sluiten. Wat denkt je...toen deed hij het wel.

Ow en toen ik vervolgens weer update naar 7.5 kreeg ik weer last van dezelfde problematiek. Voor mij is het dus lekker versie 7.4.3!

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ruzie met iTunes... Ik heb met een proggie van Xilisoft een video omgezet naar .mp4 om deze dus op mijn iPod Touch te zetten. Nu wil ik de map toevoegen in iTunes, maar de filmpjes komen dus gewoon niet in beeld... Ik heb een filmpje gedownload, deze pakt hij wel en ook zet hij er filmpjes van mijn digitale camera in (.mov), maar mijn omgezette filmpjes dus niet... Nu heb ik het ook met een ander proggie van Red Kawa geprobeerd, maar als ik dat draai valt mijn laptop uit ¬¬ Heeft iemand tips/trucs om dit werkend te krijgen? Want ik wil graag wat filmpjes op mijn iPod zetten...

9. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je ook al geprobeerd om een enkel bestand toe te voegen? Doet hij het dan ook niet?

Wat je ook kunt proberen is Videora (klikje). Dat is het programmaatje wat ik mensen met Windows altijd aanraad.

10. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat programma heb ik ook geprobeerd. Maar ik heb net mijn laptop geformatteerd. Ik ga het nu weer proberen :)

11. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Wanneer komt die iPhone uit in nederland? En wat mag dat gaan kosten? En ik las dat ze al in duitsland en Uk uit zijn wat kosten ze daar los?

12. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    In Frankrijk kost ie 750 euro, in Duitsland niet meer los te krijgen en in Engeland ook niet volgens mij.

13. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    De simlockvrije Frans iPhone is ingewikkeld om te kopen . Je hebt o.a. een Frans adres & Franse creditcard nodig . Daarbij moet je een prepaidkaartje van Orange vullen met 100 euro beltegoed. In Duitsland alleen te koop bij T-mobile stores en allen met abonnement . En in Engeland los te koop bij de Apple store @ Regent street . Maar dan meot je hem gaan hacken e.d. , en ook nog eens hardwarematig omdat daar de nieuwe bootloaders opstaan en die zijn dus niet softwarematig te unlocken. Dan moet je weer iets extra's kopen a 100 euro. Dus het is een grote aankoop.:thumbs:

14. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon afwachten op de 2e iPhone die komen gaat met veel verbeteringen.
    Ik wilde dolgraag de iPhone, maar nu echt niet meer. Zitten genoeg nadelen aan (zie Macfan van paar maanden terug waarbij ze deze uitgebreid testen).

De Touch gebruik ik zelfs nauwelijks...

15. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mijn iPod Touch zojuist gejailbreakd en er gaat echt een wereld voor me open! Wat je allemaal al niet met dat ding kan zeg!!! Ik heb nu onder andere de mail funtie van de iPhone en een chat programma erop gezet. En het werkt allemaal bijzonder goed :D Ik ga zo nog even verder ermee kloten :) Toppie!

Wel jammer alleen dat ik nu al mijn muziek en dergelijke er weer op moet zetten :p

16. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Wat voor nadelen noemde de macfan eigenlijk?
    ik gebruik em nu ongeveer een maand en het is echt de meest slicke telefoon die ik ooit gehad heb. Mailen, surfen en synchroniseren werkt allemaal geweldig. Natuurlijk zou umts leuk zijn, maar ik mis het niet.Meer bluetooth functies is wel een must eigenlijk.

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.933
    Ik snap die hele iPhone niet hoor...
    wat maakt dit ding nou zo achterlijk duur?
    Als ik de iPhone vergelijk met de LG Viewty nou dan kies ik dus keihard voor de Viewty..

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    En dan heeft dat ding ook nog geen UMTS of 3G.

Heb daarom nu maar gekozen voor de N95 van Nokia.

19. Don Johan

Don Johan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen!

Sinds afgelopen vrijdag ben ik in bezit van de ipod nano 3de generatie. Hij bevalt goed. Muziek krijg ik er probleemloos op. Filmpjes zijn echter een ander verhaal.

Ik heb bijvoorbeeld een filmpje (400 mb groot) geconventeerd naar de mp4 extensie. Wat ik heb gelezen op andere forums, is dit hét formaat voor de ipod. Ik krijg hem dan ook te zien in iTunes. Op het moment dat ik hem wil overzetten naar mijn iPod, klik ik op de iPod zodat ik de samenvatting te zien krijg. Daarna selecteer ik de tablad "films" en kies ik voor films synchroniseren. Ik selecteer de desgewenste film en druk op toepassen. Nadat hij 4 minuten is bezig geweest komt hij met de melding:

De iPod iPod van Johan kan niet worden gesynchroniseerd. De vereiste schijf is niet gevonden.

Na wat google werk kwam ik hier terecht.
    http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=63629
    dus:
    http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=304996
    (andere oplossing is bij mij niet van toepassing, aangezien ik niet aan drag en drop doe in iTunes)

Dit werkt echter niet bij mij. Weet iemand wat ik fout doe?

Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  20. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    En dus doe je precies wat je niet moet doen. De telefoons op de hardware vergelijken. Want dan heb je inderdaad gelijk er zijn ineens veel toestellen beter dan de iPhone. Maar het gaat om de bediening en van wat ik van de viewty hoor, valt dat nog wel een beetje tegen, terwijl de iPhone echt een genot is om te bedienen.

Vergelijk het met de Wii. Iedereen dacht dat dat ook een drama zou worden, maar het is het succes van deze generatie, puur door zn bediening.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina