1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volumius

    Volumius Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles van Fardo's tips geprobeerd maar krijg mijn xbox live niet werkende via mijn experia box (kpn 6mb internet + bellen). Ik probeer het via een lan kabel. Als ik diezelfde kabel in mijn laptop doe werkt internet direct (of de laptop van mijn pa of welke laptop dan ook) Als ik de kabel in de xbox doe, ook al volg ik die stappen van fardo met router uit/aan zetten enzo, bij de xbox live connectie test krijgt hij al geen ip adres (failed). Wie kan mij helpen??:'-(
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Het beste wat je nu kunt doen lijkt mij even de klantenservice bellen van Microsoft. Als je echt niets kunt vinden op internet en Fardo je er ook niet mee kunt helpen, dan raad ik je aan de klantenservice te bellen. Hopelijk kunnen zij jou hier verder mee helpen.
     
  3. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij werkt Live nu weer naar behoren.
     
  4. Ranger

    Ranger I bleed blue.

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het met overbelaste servers te maken heeft, maar ik krijg bij de tabbladen Games, Xbox Live én Marketplace alleen het logo van laden (de console met dat kringetje er omheen) en dat duurt eeuwig en er komt niks. Dat is al een paar dagen zo, tussendoor op vakantie geweest, terug, nog steeds zelfde verhaal. Ik ben verder wel "online" en kan gewoon met friends communiceren.

    Iets nieuws of gewoon dezelfde eeuwige lompe serverstoring? :{
     
  5. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo3 matchmaking was weer eens down vanmiddag :mad:

    Tis nu al bijna 2 weken en nogsteeds geen fix? Gekkenhuis!
     
  6. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik heb net gelezen (en gemerkt!) dat er veel problemen zijn met Xbox Live. Toch vraag ik me af, als ik games wil zoeken met Gears of War of Call of Duty 4, vind hij niks. En volgens mij ligt dat deels aan mijn internetverbinding, want ik zie mensen uit mijn vriendenlijst wel die spellen online spelen.
    's Ochtends en 's middags kan ik wel op Live, en 's avonds niet. Komt dit door overbelasting van de servers door alle mensen die met kerst een Xbox gekregen hebben?
     
  7. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat ik geen verbinding met xbox live kan krijgen als ik met mijn xbox live profiel aanmeld krijg ik geen verbinding heb verbindingstest gedaan die geeft aan dat alles klopt ik deed recovery van van het profiel gedaan krijg dan dat ik een update moet downloaden maar hij doet helemaal niks

    zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben?
     
  8. Frank6892

    Frank6892 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kan dat nu ook al niet meer. Heb alles al geprobeerd, maar lukt nu helemaal niet
     
  9. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Live heeft weer eens probs..
     
  10. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds bedoel je? :)
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan je het lijstje van de startpagina invullen? Ik weet niet waar het mis gaat .. wat je kan proberen is: Xbox uitzetten. Experia box uitzetten. Kabels inpluggen en kijken of je dan wel verder komt
     
  12. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Over welke modem hebben we het hier?? Speedtouch of Siemens??
     
  13. Ranger

    Ranger I bleed blue.

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ook die heb ik vanochtend alweer eens meegemaakt. Het is gewoon frustrerend, maar het lijkt erop dat iedereen verschillende storingen meemaakt en dat Live de laatste weken gewoon prut is. Klaar. Dus het wordt afwachten en al je single player achievements overal halen... ;)
     
  14. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb een vraag over Xbox Live aansluiten.

    Ik heb over een week mijn Xbox 360.
    En wij hebben thuis Draadloos internet, kan je een xbox 360 op draadloos internet aansluiten?
    Of heb je daar een Microsoft Wireless Network Bridge voor nodig van €75.
    Want daar ben ik eerlijk gezegd totaal niet geintreseerd in, ivm die xbox 360 me al genoeg kost.
    Alvast bedankt.
     
  15. Genius

    Genius Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?:

    Ik heb een NAS op mijn netwerk draaien (Iomega 500gb). Deze is ingesteld als Media server en herkent ook mn Xbox en in de interface heb ik ook aangegeven in welke map Muziek staat.

    Als ik middels de XBOX interface muziek wil spelen dan zie ik de NAS en kan ik hem selecteren, maar hij kan de mappenstructuur niet herkennen. Hij geeft dan een error: The connection to your computer was lost. Mae sure your computer is turned on, connected to your network, and running media sharing software."

    Upnp van de router (linksys router) staat aan. De Xbox staat zelfs in DMZ zone, alle poorten van de Xbox die geforward moeten worden staan open (wat door de DMZ al eigenlijk geen functie meer heeft. Bij de netwerk test geeft de Xbox ook NAT "open" aan.

    Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

    Alvast bedankt,

    Genius
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    hoe kan ik xbox live op een bestaande account kopen via mn creditcard.. mn creditcard en al staat al allemaal goed enzo alleen ik moet vinden waar staat BUY! en dan klik klaar! waar staat dat bij het dashboard?
     
  17. Platendraaier N.

    Platendraaier N. Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal, ik ben een nieuwe Xbox 360 eigenaar en dus ook nieuw op dit forum. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met onderstaand probleem. Ik heb het standaard formulier ingevuld.
    Alvast bedankt voor de reacties!!

    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?:
    Kan geen verbinding maken met Xbox Live. Alle tests gaan goed tot en met de ICMP-regel. Daarna moet bij de Xbox Live regel de console-update van Xbox Live gedownload en geinstalleerd worden (is verplicht). Dit lukt niet (can’t download the update, please test your connection in system, network settings and try again). Waardoor ik weer van voor af moet beginnen en ik steeds weer dezelfde foutmelding krijg. Ik zit dus gevangen in een of andere rare loop. De Media test doorloopt de Xbox overigens probleemloos. Ik kan ook gewoon muziek streamen, etc.

    Welke provider?: Orange
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Family, draadloos ADSL
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 20Mbit/s download / 1024 Kbit/s upload

    Modem

    Welk merk modem heb je?: Livebox
    Modem type?: draadloos
    USB/ Ethernet?: draadloos, in m’n laptop zit een USB-ding om verbinding te maken met de Livebox.

    Internet Delen / ICS

    Werk je met ICS (Ja/Nee)?: Ja, internet delen heb ik aangezet in de netwerkverbinding
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windows/ Norton/ etc)?: Windows firewall, al gebrobeerd uit te zetten, helpt niet.

    Router

    Welk merk router heb je?: M’n Livebox??
    Welk router type?:
    Welke firmware?: ?
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: ethernetkabel naar m’n laptop

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: “can’t download the update, please test your connection in system, network settings and try again” bij de Xbox Live regel
    Wat heb je geprobeerd?: Internet delen aangezet in netwerkverbinding laptop, Firewall aan- en uitgezet, alle door Xbox 360 aangegeven poorten vrijgeven op Livebox
    Waar stopt de test?: bij het downloaden van de console update
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): geen, de dashboard wordt opnieuw opgestart als de download mislukt.

    Als je iemand niet kan zien of horen

    N.v.t.

    Wat staat er bij NAT?: geen idee, daar komt de test nog niet.
     
  18. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Xbox support is weer super bezig! ze weten niet of je kan opwaarderen met een creditcard :mad: en ze draaien shania twain als je in de wacht staat! VERDOMME
     
  19. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Super irritant die down-time van Live soms, ik heb er verder weinig problemen mee, ik game eigenlijk nooit online, maar dan wil je een update draaien en dan doetie het weer niet, dan denk je vervolgens eerst dat het aan je eigen verbinding ligt, dan zit je alles om te gooien om er volgens achter te komen dat Live gewoon problemen heeft...
     
  20. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Live is weer eens een keer down.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina