[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 5]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Heb net ook Hotel Rwanda gekeken, erg indrukwekkend :eek:

    Bij sommige scènes liepen echt de rillingen over m'n rug..
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heeft iemand de trailer van 'One missed call' al gezien? (720p op psn). Damn dat ziet er scary uit! Ik ga eerst achter de Japanse versie aan.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Vanavond naar I am Legend geweest. Naar het lezen van reacties op het internet was ik al niet meer echt vol verwachtingen maar dat het zo een kut film zou zijn had ik ook niet verwacht

    Het was gewoon saai, afgeraffeld en niets werd echt uitgediept. Het enige leuke was de interactie tussen Neville en de hond
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Vond je? Ik had door reacties op het net ook lage verwachtingen, maar ik was heel positief verrast. :eek: Zo'n stille, soms trage film, maar toch spannend en enkele keren angstaanjagend.

    Ik vond het juist wel leuk dat je direct in de hele zooi werd gedropt en dat het verhaal langzaam ontrafeld werd, waarbij je zelf veel conclusies kon trekken i.p.v. dat het werd voorgekauwd.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Dat het verhaal meteen begon was idd wel een plus puntje net zoals Will Smith die toch weer goed acteerde. Voor de rest kon het mij gewoon niet boeien maar dat is natuurlijk ook persoonlijke smaak.
     
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    jij hebt echt verstand van films..

    Vandaag dus Saw IV gezien:

    [​IMG]

    Waar Saw 1 een sensatie-rush gaf van hier tot tokyo, slapte dit al snel af bij deeltje 2. Het was anders gedaan, er hadden dingen kunnen worden voorkomen en al dat gedoe. Tegenvallen.. mwah dat deed ie nou ook weer niet.. Het geluk van Saw 3 was dattie een ongelofelijk vet special edition hoesje had. Deze film was nou echt minder. Saw 4 is weer wat beter. Er zit weer een vet verhaal in zonder kind dat overreden is bladiebla, de props waren (zoals altijd) erg sterk en waar ik altijd blij over ben is dat de onverklaarbare dingen die gebeurde in de vorige films in de volgende worden verklaard. Overal een leuke film maar het haalt het niveau van 1 nevernevernooit..

    RATING: 6.9
     
  7. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook Saw 4 in de bios gezien.

    En het was zeker een geniale film!
    Ik ben ziezo heel erg fan van de serie.
    Zeer goede verhaallijn, wel een beetje verwarrend. Heb deel 3 nog even snel gekeken voor ik naar de bios ging om weer terug in het verhaal te zitten.
    Ik wacht nu met smart alweer op de volgende delen. Als je geen liefhebber bent van de saw serie denk ik dat het wel moeilijker is om dit deel te waarderen.
    Laat 5 maar komen!!!
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    heb saw IV nog niet gezien, maar ik vond het maar een beetje afgezaagd die hele serie





    :+
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou´ja weetje wat het is, het voelt zo zwaar uitgemelkt. Al had ik het idee dat Saw 3 veel meer gepromoot is. Moet zelf Saw 4 nog even zien :).
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb niet één Sawdeel gezien, maar komt het niet allemaal neer op:

    Jigsaw sluit mensen op, die moeten de meest zieke dingen doen om er uit te komen, wat in de meeste gevallen niet lukt.

    ?

    Ik kan me niet voorstellen dat dat na deel IV nog steeds 'geniaal' genoemd kan worden.
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Saw 1 was echt goed. 2 vond ik slecht en 3 alweer beter. Gister SAW4 in de bios gezien en vond hem echt goed. Heb alweer zin in deeltje 5. Ben wel benieuwd bij hoeveel delen die eindigt. Wel mooi dat ze steeds weer van die ranzige dingen kunnen bedenken :).

    Ook American gangster gister in de bios gezien, na SAW4. Ben toen lekker tot rust gekomen, was een leuke film maar meer vond ik het ook niet :)
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Volgens jou zijn het dus de 'ranzige dingen' die iedere keer weer genoeg vernieuwing brengen? Nou, als ik daar m'n conclusies uit moet trekken laat ik de films wel lekker voor wat ze zijn :+
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb hem gisteravond ook gezien, ik vond er ook geen bal aan. Ik heb me vooral bezig gehouden met mijn bak met nachos en kaassaus. En me natuurlijk standaard geërgerd aan de medebioscoop gangers. Ik ga altijd naar de Metropolis in Antwerpen, en die belgen moeten echt om alles lachen, 99 van de 100 keer is het niet als grap bedoeld. Dat is serieus ongelooflijk. En dan niet zomaar lachen, maar echt schateren. Achterlijke idioten.
    Of er zit weer eens zo'n achterlijk stel naast je dat het nodig vind om constant hard op te praten. Die vragen echt om een hoek.

    Maar goed, de film zelf. Een beetje geforceerde schrikmomenten erin gooien, door het geluid van luiken keihard door de boxen heen te rammen. Natuurlijk schrik je. Ik miste eigelijk ook flashbacks die vertellen wat er nu precies was gebeurd, maar dat wordt even in een notendop aan het eind verteld. Die vrouw en dat kind lijken ook alleen maar zijn toegevoegd aan de film om er even een afgeraffeld feel-good einde aan te geven.

    Nee, ik vond er echt niks aan.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach weetje wat het is (denk ik). Deel 1 was een gigantisch succes wat niet veel hadden verwacht. Dus moest er een deel 2/3/4 komen. Al is volgens mij deel 4 ook een beetje een prequel iets toch?
     
  15. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Volgens mij min of meer gelijklopend met deel 3.
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is zelfs geen Scream 4. Saw 1 en 2 heb ik gezien, daarna hoefde het van mij niet meer. Maar goed, er gaan toch wel weer miljoenen mensen naar het 4e deel.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat lijkt me een open deur.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar zeg nou zelf. 3 films oké. Maar dat er nu kennelijk ook nog een deel 5 komt... Net alsof elk jaar er weer een nieuwe Saw film komt. Ach het is vermakelijk dat moet ik toegeven, het heeft een zekere charme. Maar het is wel pure uitmelkerij.
     
  19. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Om even de lovende reacties te quoten;

    "It's as if Vanilla Ice wrote the script, sampling elements from The Ring and The Grudge with a dash of Pulse sprinkled in."

    "The deadliest call the cast and crew of One Missed Call ever received was the one from their agent telling them that this was the best work available."

    "Isn't even worthy of a Blockbuster free rental coupon. I don't care how cute Shannyn Sossamon is."


    En mijn favoriet: "About as fresh and vital as a fifth-generation dub of The Star Wars Holiday Special."

    :lol:

    Voor je leesplezier.

    Gister zelf twee familiefilms gezien, Sydney White en Game Plan. White met in de hoofdrol Nickelodeon's Amanday Bynes en Game Plan met in de hoofdrol een ex-worstelaar met de bijnaam 'The Rock'. Somt het volgens mij al aardig op, formulewerk maar keek wel goed weg.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  20. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    The Butterfly Effect
    Vond het wel een spannende, boeiende film. :)
    Ik dacht alleen dat toen hij ze handen kwijt was dat de film afgelopen was
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina