Het toffe is ook dat als Drake beweegt dat je de kleren mee ziet bewegen en ziet verkreukelen en plooien.
Ik game nu zo'n 21 jaar en heb al veel games voorbij zien komen, maar Drake's Fortune is nou echt zo'n spel wat je een kick geeft. Alles klopt aan de game, de sfeer, de gameplay, het geluid, de graphics.
Helemaal mee eens! Echt een plaatje! ik ben vandaag begonnen, en ben inmiddels bij chapter 7. En ik wil maar door blijven spelen om te weten hoe het verhaal zich verder ontwikkeld! Het is veel en veel beter dan dat ik verwacht had.
Het is jammer dat je er zo rap doorheen bent.. Uurtje of 11. Verder echt onwijs lekker spel! grafisch ook geweldig.
Het viel me de eerste keer spelen niet op, maar er zitten geen loading-schermen in tijdens het spelen. Ik denk dat dit ook sterk meedraagt aan het film effect. Je wordt niet uit het spel/sfeer/omgeving gehaald. Werkt top.
Geen laadschermen? Geweldig. Eindelijk weer eens een developer die het truukje, dat bij eerdere generatie gamecube titels werd toegepast, weer eens gebruikt! Laden tijdens filmpjes, ideaal.
Ik heb hem ook uitgespeeld, maar ik ergerde me toch wel aan de zwarte schermen vlak voor de cutscenes, die haalde mij toch wel uit de sfeer. Was dat alleen bij mijn versie?
Heel af en toe heb ik die zwarte schermen gezien, Maar als je ziet wat voor omgevingen hij op het beeld toverd is dit niet meer dan normaal. Echt een heel erg goed spel. Must-have voor iedere ps3 bezitter!
Uncharted gehaald vanmiddag en de aanschaf van de Playstation 3 is nú al gerechtvaardigd. Wát een spel!
heb dit spel vanmiddag uitgespeeld vond het echt een vet avontuur ga hem zeker over een tijdje nog een keer doen wel jammer dat hij eigenlijk zo snel voorbij is maar verder echt een topper
Heb de game maar gekocht en damn wat is het een gaaf spel. Stereo lekker hard aan veel jungle geluiden en dan maar genieten van die giga mooie graphics
Net voor een cutscene wordt ie een milliseconde zwart, mierenneuker als het je stoort Maar verder is dit echt een adembenemend game. Goty 2007 voor mij
Serieus? Dat is wel vaag, ik kan nl geen reden verzinnen waarom ie dat doet. Je hebt je tv op 720p staan?
Ben nu op 61% van Uncharted Spoiler ik moet nu up-river nadat ik de video had gezien van Elena over dat Sully in 't begin dat die niet zo heel vriendelijk was Echt een geniaal spel
heb hem ook uitgespeeld. Heerlijk die graphics en ooooohhhhhhh wat een geluid zeg DTS Plus heb er zelfs 5 euro op verdiend bij het verkopen ervan op marktplaats Vette spel