Als je hem nou eens gewoon schoonmaakte met een brillendoekje, dat werkte bij mij ook altijd. Ik heb dat met andere games wel gehad, maar om nou zoveel onnodige moeite te doen voor die game. Echt, dat schoonpoetsen met een brillendoekje is een wonder en anders kun je de disc nog altijd laten polijsten bij een lokale gamezaak.
Als je discovery level 13 wil halen, moet je dan echt alles in het hele spel ontdekken? Wel een leuk spel trouwens, grote school. ^^
Voor mij niet, maar als je kijkt naar de views bij mijn filmpjes + de daar op volgende bedank PM's, is het voor een hoop mensen blijkbaar wel een probleem. Zoals ik al eerder zei: Ook nu krijg ik nog steeds verzoekjes om meer walkthroughs te maken
Ugh, die map vind ik echt tergend. Echt een doolhof. Ik vindt nooit wat ik wil zoeken. Ik vindt het ook nogal irritant dat die bitch de hele tijd in je oor zit te gillen...
Welke bitch? Ik weet niet welke je bedoelt, misschien Omber en die luidsprekers, maar voor de rest zijn de vrouwen wel ok. Ik wil best wel een date met Emma.
Hermione, ze is echt vét irritant. Ook staat iedereen me in de weg op die smalle trappetjes, da's wel waardeloos.
Doe haar dan even in het damestoilet van JJ en hopen dat dat een bug is die haar vastzet aan een wastafel.
De camera in deze game is echt tergend slecht. Ook de npc s zijn zo irritant . Toch ga ik volhouden om deze game uittespelen.
Wat is er dan mis met die camera? Ik heb er maar zelden last van gehad Al ha ik natuurlijk ook veel liever dat je em vrij zou kunnen bewegen, maar de rechter stick wordt al gebruikt om spreuken mee te uitvoeren. Ook van die NPC heb ik (bijna) geen last gehad. Je gaat toch ook niet in het echte leven roepen dat mensen om je heen irritant zijn omdat ze niet gelijk voor je schuiven als je komt aangerend! Je moet gewoon niet tegen ze op lopen.
De camera stand is vaak niet logies , waardoor je geen overzicht hebt . Doormiddel van bv dubbel klik op RB had je kunnen switchen tussen spreuken en camera ..... Lopen of rennen , de npc s gaan niet aan de kant. Ze lopen onnatuurlijk en ze plakken constant aan je reet vast
Hermelien mag wel vastplakken hoor. Maar goed, ik vind het allemaal best wel meevallen. O.a. Ik en DulleNL hebben hem al op de 1000 en als je éénmaal een uur of 10 a 20 erop hebt zitten ken je de hele gameplay en besturing wel uit je hoofd.
Dan kan ik me voorstellen aangezien de gameplay niet echt diepgaand is . Maar 1000 achievements points gaat hem voor mij niet worden . Moet ik de gehele game nogmaals op hard uitspelen.
By Popular demand: Harry Potter OotP: Finding Luna's Belongings [yt]4dWyKYS-Y-E[/yt] Mijn laatste HP filmpje (totdat HBP uitkomt ) Daarom ook een toepasselijke song gebruikt: One Final Effort van de Halo 3 OST
Ik denk gewoon samen met de film, wat dus november zou moeten zijn Ik plaats em ook nog ff hier, zonde dat ie gelijk op de vorige pagina staat By Popular demand: Harry Potter OotP: Finding Luna's Belongings [yt]4dWyKYS-Y-E[/yt] Mijn laatste HP filmpje (totdat HBP uitkomt ) Daarom ook een toepasselijke song gebruikt: One Final Effort van de Halo 3 OST
Hoop dan echt dat ze wat aan die camera doen en een beetje vernieuwing in de spellen stoppen, en duelleren verbeteren
Ik snap er nu echt geen kont meer van. Ik heb net de klok gesaboteerd, de 2 moeras dozen, en die 5 (of 6) luidsprekers gedaan. En nu kom ik niet meer verder. Ik weet écht niet wat ik moet doen, ook staat er niks op m'n kaart... In guides staat dat ik nu met Snape weer zo'n les moet doen, maar Snape die doet niks! Help.
Misschien ff op X drukken op een gesprek te beginnen als ik me niet vergis. Hij moet dan zeggen dat je weer te laat bent, maar dan zal de les wel moeten beginnen.