Hey ik heb nu ff een kaartje nodig voor een maat van me. Hij krijgt overmorgen weer live maar zit nu even zonder. Zou iemand me/ons plz kunnen helpen . Onze dank zou zeeer groot zijn
Iemand voor mij een trial over? Ik zou graag eens willen kijken of ik het de moeite (en het geld) waard vind...
Heeft iemand nog een trial code voor me? Will DiRT wel eens online spelen, heb ik alle achievements. Alvast bedankt. Peter M
Een klein kickje omdat als dat werkt, kan ik m'n account misschien verlegen met 2 maanden? Gratis. Ps. Het zat bij een oude Xbox game.
Dit is bijna niet te lezen(hint), maar als jij een premium xbox koopt (1tje waarbij een harde schijf zit) dan zit er automatisch een gratis maand live gold op. Meerdere zelfs voor gezinnen. In dat geval moet je gewoon een live silver account aanmaken, op het einde komt dan te staan dat je gratis een maand gold hebt ontvangen.
Volgens mij kon het wel als je het gebruikte op een account die je ook gebruikte op de normale Xbox online. In ieder geval dat had ik toen gelezen op het Xbox Forum.
ik heb nu 3 accounts aangemaakt maar nu ik een 4e aanmaakt dan geeft hij niks meer, en microsoft zegt dat je maar op 3 accounts 30 trail gold abbonoment hebt,
Trailcard zijn welkom hier. Ik ben - naarmate de tijd vorderd - misschien klaar om een Xbox Live accounte te kopen. Ik zou graag een paar extra achievements halen Ik hoop dat er een gunstige gever is. Hij is vriendelijk bedankt
Ik wil graag eens live proberen, nog nooit gedaan... maar ik weet niet of ik het geld ervoor over heb. Daarom wil ik graag een trial kaart. Wie wil er mij één schenken?
Ik heb dus al een hele tijd een trial kaar liggen. Want had er niet de behoefte aan om hem te gebruiken, maar nou zie ik dat er ook opstaat : aanbieding geldig tot 30/06/07. Dus deze kaart is nu niet meer geldig?