EnVy our Skills

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Lightnezz, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iSteefie

iSteefie EnVy Our Skills

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is niet dat ik niet (online) mag gamen 't gaat gewoon op de manier waarop mijn moeder zo met mij omgaat, overdag speel ik bijna nooit, maar als ze dan die kabel eruit haalt wekt zoveel woede bij mij op, stel je voor als ik in een clanmatch zit:9:confused:

2. eXe I CriTicAL

eXe I CriTicAL Amsterdam Zuid-Oost

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan ik begrijpen, maar het hele huis laten overstromen?

3. iSteefie

iSteefie EnVy Our Skills

Leuk Bevonden:
    0
    Tjaa dat was niet echt m'n bedoeling, maar ik overdreef het wel een beetje, Ik slaap op zolder en m'n ouders onder me en die waren nat:D

4. iSteefie

iSteefie EnVy Our Skills

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig, mij zie je vast wel terug.

5. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dan nog..
    En mijn ouders vinden mij verslaafd als ik 4uurtjes game op een dag

6. iSteefie

iSteefie EnVy Our Skills

Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk hebben ze, mijn ouders vinden me ook verslaafd maar ik weet niet waar de grens ligt tussen verslaafd/niet verslaafd.

7. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Is dat niet verslaafd dan?

8. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het huis verneuken en er ruzie om met je ouders maken? =D

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Elke moeder zou het vervelend als haar kind 's nachts zou spelen, dan hoor je simpelweg te slapen :+

Toon gewoon wat respect voor je ouders en misschien mag je dan ook wat meer van hun, geef en u zult krijgen ;) :D

10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk nog steeds dat hij een geintje maakt

11. iSteefie

iSteefie EnVy Our Skills

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat denkt mag best hoor, maar ik was eerst elke dag wel online maar dat zal de komende weken anders zijn.

12. g0dLikE

g0dLikE Guest

AquilA is HardCore Gamer, misschien is HcG Hardcore Gaming wel wat voor jou ?

13. L3G3ND4RY

L3G3ND4RY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor dit bericht, k had het verkeerd begrepen.

Ik had gister met Jerome gepraat , hij zei het tegen me, ik had hem gister avond al geprobeert weg te halen, maar dat was niet gelukt ( zie ik nu ) sorry hier voor.

Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  14. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Welk team is EnVy en welke TsS?

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Iets om trots op te zijn? Je speelde tegen gasten die 2 maanden geen halo hebben gespeeld...

16. TwiLiGhTopsloffen

TwiLiGhTopsloffen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol is dit het nieuwe TsS team? volgens mij spele psycho en switch en nemo CoD4 :p ze hebben iig al 2 maanden niet meer H3 gespeeld.

@Jan ga je nou een andere xdoos regelen want we moeten die 2v2 shizzle nog spelen anders maak ik het af met FeaR als jij niet binnen een paar dagen op live kan

@ sostic damn jij bent net eerder :)

17. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Legendary, dat is niet echt iets om trots op te zijn die links die je daar laat zien :):

Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  18. JeePee

JeePee Guest

iSteefie, geef je niet gewonnen jongen. Gewoon een nieuwe xbox kopen, nieuwe adapter, controllers, al die zooi, en gewoon lekker tot 03:00 uur 's nachts weer door gamen. Show your parents who's boss!! En mocht het zich weer voordoen niet de controller door je kamer gooien, maar richting je moeder. En dan boft ze nog dat je niet in een clanmatch zit!! Wat denk ze wel :{

muhahah, je verdiende loon dude :cool:

19. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus aquila het huis laten overstromen gaat echt veelste ver, dan ben je niet verslaafd, maar gewoon ronduit ZIEK in je kop!!! Dit soort dingen doe je niet! Ik wordt ook wel af en toe boos op mijn ouders als ze mijn storen en zou ook kwaad zijn als ze zomaar de stekker eruit zouden trekken... Maar ik praat dit uit met mijn ouders en behandel ze met respect, dus dat gebeurd verder niet.... Misschien dat je een keer iets aardigs moet doen voor je moeder want de laatste keer dat ik checkte was slapen opzich wel goed voor een mens om snachts te doen....

Verder die scrims zeggen geen hol want 2/3 mensen hebben in geen maanden halo gedaan... Verder is het team best leuk en hoop ik dat ze bij elkaar blijven zodat de top in NL misschien iets breder wordt (wat alleen maar goed is voor het gamen)

Succes dus verder iedereen en aquila ga je schamen!

20. FeaRRRRRR

FeaRRRRRR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha pf, tis denk ik al voldoende gezegd maar dat is bij lange na NIET het TsS team. Ik weet niet wie jij bent, of wat voor game je speelt, maar je bent duidelijk niet op de hoogte.
    Syco, switchblade, en nemo spelen de laatste 2/3 maanden alleen maar cod4, niks om jullie team af te kraken ofzo hoor zijn allemaal prima spelers:) maar die wins zijn dus niet heel bijzonder :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina