Viva Piñata [deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 14 sep 2007.

1. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet ik eigenlijk doen met dit spel , heb 3 vogels en 3 swirhms ofzo .
    Nergens staat wat ik moet doen en snap er verder niks van? kan iemand mij wat verder helpen:thumbs: zo'n kinder spel en nog snap ik het niet 8)

2. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon zorgen dat je meer soorten in je tuin krijgt, hierdoor stijgt je level. Ik zou eerst pinata's proberen met lage levels.

3. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je moet een huisje late bouwen, dan kunnen je wormen romancen. En de vogels hetzelfde verhaal. Ook zaadjes planten etc.
    Zo komen er meerdere beesten en planten, wat weer andere beesten aantrekt. Het begin is even doorbijten, daarna een zeer verslavend spel.

4. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    iemand nog tips hoe ik makkelijk kan fokken met Pinata's??? want het lukt mij alleen met Wurmpies. Die hebben ook constant een hartje boven hun hoofd.

5. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Je moet een piñata selecteren en dan op Y drukken. Dan kan je zien wat zijn romance behoeftes zijn. Bijvoorbeeld een huisje van de soort en dat hij bijvoorbeeld een whirm heeft gegeten.

Als bij alle voorwaarden een groen vinkje staat, dan krijgt de piñata een hartje boven zijn hoofd. Als je 2 van de soort zover hebt dat ze alle behoeftes hebben voor romance, dan kan je hetzelfde resultaat daarna berijken door romance snoepjes te kopen en ze die te laten eten.

Tip: Je kan hetzelfde doen bij bezoekende piñata's en dan zie je wat voor vereisten ze hebben om bewoner te worden.

Hoop dat dat helpt _0/

6. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tips!! ik ga het eens proberen!!

7. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom ik eigenlijk aan geld , had wat hekjes en stene neergezet en wat plantjes maar nu is me geld op 8) hoe kom ik weer aan nieuwe , en waar kun je zien welk level je bent.

8. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Making Money

Grow Plants

-Pumpkins and Chili peppers are two of the best. Both have inexpensive seeds and the produce sells for many more chocolate coins.
    -Poison Ivy: Create a new garden. Plant poison ivy seeds. No need to water!. When the plants mature, they will produce green flower heads and seeds. Sell the flower heads for 100 CC each and replant the seeds. You can rapidly fill the garden. Whack any stunted plants to remove them and make room for more. Warning: don't expect to keep healthy piñatas in this garden.
    -Venus Piñata Trap: Create a new garden. Plant Venus Piñata Trap seeds. No need to water!. When the plants mature, they will produce yellow flower heads and red seeds. Sell the flower heads for 360 CC each and replant the seeds. When seeds exceed the needed amount, they can be sold for 79 CC You can rapidly fill the garden. Whack any stunted plants to remove them and make room for more. Warning: don't expect to keep healthy piñatas in this garden.
    -Most Valuable Flowers become available at higher levels. These include the Bullrush, Bird of Paradise, Snapdragon, and Orchid flowers. Orchids are worth the most.
    -Dig Holes for seeds to make them grow faster -- this means a faster payoff for you.
    -Fertilizing flowers (up to three times) makes more flowers per stalk. Fertilizing produce produces bigger, more valuable produce.
    You can plant produce in tight bunches in order to fertilize several plants with each dose of fertilizer. Some flowers (such as Orchids) will be stunted if you plant them this close.
    -Harvest Fruit before selling a tree. You'll get a little more money if you sell the fruit separately.
    -Get coins from dead stalks after you tap a flower to separate the seed and flower

Sell Resident Piñatas: You can always make money by selling the piñatas that you have made resident. You'll attract more later.

Evolving a piñata makes it worth more money. Evolving a Taffly into a Reddhott to sell is one of the faster ways to make money early in the game.

9. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje , zijn er trouwens online achievements te halen? of heeft dit spel geen online (buiten dat ruilen om dan)

10. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Het enige online is geloof ik piñatas ruilen, en nee er zijn geen online achievements.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Heeft het voordelen om die zwerver geld te geven ?

12. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, 1000 moet je hem geven, dan opent ie een winkel.

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Oke bedankt! :thumbs:

14. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Heb het al gevonden.

Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    veel leuker om die zwerver ter slaan met je schep\o/

doe ik in het echt btw ook altijd, ik pak een schep, ga naar amsterdam, en hupppa.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Trouwens, heb zo'n Goudzoek apparaat gekocht bij die zwerver maar kan dat ding nergens vinden. Hij staat niet in mijn tuin, nergens ?

17. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Je schep geeft dat automatisch aan, hij gaat dan piepen.

18. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jo ik heb een par vraagjes:

1. ik zit nu in level 13 maar ik krijg nog geen enkele factory request, is dat normaal?

2. al mijn piñata's mollen elkaar, hoe kan ik ervoor zorgen dat ze geen ruzie meer maken.

3. er loopt soms een kwaadaardige vleermuisachtige piñata in mijn tuin rond. er stond dat hij tam zou worden als hij een pompoen op had gegeten, ik heb dus een pompoen speciaal voor hem gekocht, en dan eet hij het niet.., hoe kan ik hem aan het eten krijgen?

4. ik heb een zure toren unlocked, dankzij het vangen van een slak ofzo, maar wat kan ik ermee?

19. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    1. Is normaal, komen vanzelf wel weer
    2. zorgen dat je pinatas hebt die bij elkaar kunnen
    3. pompoen laten bewerken door bart de prutser
    4. Die kan je aanzetten, dan komen er geen zure slakken meer in je tuin

20. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx voor je tips, maar ik heb een vraag over antwoord 2:p
    hoe kan je zien welke pin's bij elkaar passen?

enne nog een vraagje dan: ik wil de achievement 'named a caller' of zoiets dergelijks maar ik weet niet waar ik het menuutje kan vinden waarin je de naam van een helper kan wijzigen. ik ben nogal een n00b in het spel:p

Laatst bewerkt: 6 jan 2008

Deel Deze Pagina