XBW Test Drive Unlimited cruise

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rimlight Racer NL, 30 dec 2007.

  1. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oh, ik weet niet of Triple X wel het geld heeft voor zo'n auto?



    :+
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    als jij verder naar boven leest snap je wel waarom ik dat zeg..

    Ik zet het voor de volgende keer op omdat Pennenbak geen TDU heeft.. en dus ook minder goed kan regelen. dus maak ik een nieuw lijstje aan gaat hij de klasse bepalen. daarom typte ik dat. en dan moet jij niet zoon zeik verhaal op gaan hangen van dat ik mijn eigen regeltjes wil doordukken..
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    HEHE rezne , mijn sgaris haalt wel de 309 ofzo 8)
     
  4. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Kerel, denk aan de bloeddruk.
    Je eerste post getuigt niet bepaald van een democratie, dus in dat 'doordrukken van die regeltjes' zit wel een waarheid. Het maakt voor mij, en ik denk voor de meesten, geen bal uit waar iedereen in rijdt. Maak gewoon je eigen keuze, wtf heb je aan een gezamelijk rit als iedereen ervandoor peert in een Enzo, Koenigsegg etc. en Triple X achter blijft in z'n Sagaris :+.
    J/K ;) maar je snapt mijn punt hopelijk.

    En misschien een beetje rustiger reageren: daar wordt niemand minder van. :thumbs:
     
  5. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand nou een goedkope enzo of iets op de trade zet;)
    Heb nu een gallardo als ik die volop tuned gaat ie 339 ofz , nog niet egt snel .
    Maar het is leuker als we allemaal dezelfde soort auto's hebben of group.
    Net als vorige keer , de gallardo's konden aardig optrekken met de tvr's en andersom ook.
    Dus ik ben het met beide eens , k heb liever gwn dat iedereen hetzelfde segment heeft , gallardo en f430's bv.
    En de max snelheid rond de 200 , dan blijft de groep tenminste bij elkaar;).
    En ik ben ook nog geen champion dus kan het circuit niet op? moet eerst achievements halen.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  6. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    daarmee dat ik ook voorstelde om wat lagere klasse 's te nemen.

    zoals ford, audi en alfa romeo, enzo, da klasse waar je in begint om zo te zeggen, zo kan pennebak ook mee met de rest.


    ook mogelijk is elk eigen auto naar keuze, een max snelheid instellen (vb. 200) zoals we vorige keer deden.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Of geen A, B & C klasses. Is mischien wat beter voor iedereen ?
     
  8. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders gaan we om de beurt een tijdje Pennebak duwen :)
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    We gaan gewoon met z'n alle rijden met de sloomste auto van TDU :+
     
  10. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, pennenbak is al ver in het spel hoor dus die heeft ook wat snellere auto's.
    Ik heb allen slome dingen snelste is een gallardo.

    Als iemand nou ff een enzo op de trade gooit voor weinig.
     
  11. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had laatst nog zo'n 'missie' in een oude *$^#$ Maseratti. Om te huilen :'-(. Ik verban jouw idee :9
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Oei stel je voor dat hij de klasse bepaalt...:eek: Lekker belangrijk allemaal, dat is precies wat ik bedoel dus ik blijf bij mn standpunt. En zoals Rezne al zei even normaal reageren (en beter spellen). :)
    Lol. :lol: Doen we een sloeberrit. :)

    Of een O.J Simpsons rit. :+

    Jammer dat Live de hele tijd zo kutterig doet.
    Edit: die oude Maserati is top. _O_
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    kut toch lekker een eind op man.. het enige is wat ik probeer te zeggen is dat als iedereen in een EIGEN GEKOZEN klasse gaat rijden zul je zometeen 1 ding zien.

    de mensen met de Downloadeble Package pakken een Koeningsegg vol getuned. en die gaan 400+ op de rechte wegen lopen knallen. de gene die dit pakket niet hebben pakken een enzo en proberen mee te komen. die gene wat die niet kan betalen blijft achter in zijn Sagaris en dan is er voor niemand wat aan..

    en begin nooit over mijn spelling... dan gaat het niet goed.

    maar als jullie graag allemaal een eigen auto willen. geen probleem doe ik alleen niet mee. dus houd het leuk voor iedereen. ga C-Klasse rijden. deze zijn relatief goedkope en snelle auto's en sturen goed.

    /Mod Let even op je posts aub. Kan ook op een andere manier. Ook voortaan de editknop gebruiken bitte.
     
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    wel vaag dat jij de mijne nog niet snapt.. heb hem al in meer dan 3 berichten duidelijk willen maken..

    en dat is precies wat er gaat gebeuren. Triple X gaat dan weg. die andere met de Enzo hebben het niet eens in de gaten en gaan verder. de groep valt dan zo uit elkaar.

    vrijdag hebben wij het meer dan 2 uur volgehouden. en dat door simpelweg met 200+ te cruisen en alleen als het ff kan op de snelweg ff gasje geven en dan kun je zien wie nou eenmaal de snellere auto heeft. nou en. maar als er 1 crashde wachtte je op elkaar tot diegene weer bij is.. probeer dat maar eens met 8 idioten in een Koeningsegg.. lukt je niet..
     
  15. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    idd, dat gebeurde, iedereen blij en zo moet het zijn.
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja vrijdag was het erg chill, gewoon rond de 200 rijden en op de snelweg ff lekker gassen.:thumbs:
    @ Vetgedrukte: en ook wie de slomere auto heeft (ikke met mijn Aston Martin) O-)

    @ Triple X, als je wilt pleur ik morgen wel ff een Enzo ofzo voor een spotprijsje bij trade.
     
  17. GamerJensen

    GamerJensen Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het ook wel fijn dat iedereen vrijdag een beetje gelijkwaardige auto had en de C klasse is echt niet verkeerd kwa auto's.
     
  18. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    @ iedereen

    Neem lekker gewoon de auto waar je zelf zin in hebt! Wat maakt het uit met wat voor auto je rijdt! :) Max snelheid 200 km/h vind ik wel goed.

    @ Triple X NL, ik heb geen idee meer wat voor auto's ik had. Ik houd niet zo van een hele grote collectie, liever 2 of 3 auto's.
     
  19. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Je onbeschofte reacties zijn nergens goed voor hoor, beetje zielig. :{
    En wat je zegt slaat nergens op; ook met een auto die 400 kan, kun je 200 rijden. Als je dat niet doet en de rest rijdt rustiger, rijdt je binnen no time alleen dus daar komt iedereen snel genoeg achter.
    Gewoon kwestie van niet vol gas geven, is toch niet zo moeilijk? :):

    Ontopic zijn er al nieuwe cruises gepland?
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  20. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja voor komende vrijdag , laten we het gewoon even duidelijk proberen te maken.

    1.Als we nou een max nemen van 200 , kan iedereen meedoen en blijft de groep bij elkaar .
    En kun je tog je eigen auto's kiezen.
    2.Allemaal dezelfde klasse , denk b.v aan klasse c met de : Gallardo , Sagaris ,Aston.

    Die cruise is natuurlijk bedoeld om iedereen bij elkaar te houden en lekker te rijden over het eiland.
    Als iedereen wegblaast is de lol er natuurlijk vanaf dus dat zullen veel mensen niet doen denkik.
    Afgelopen vrijdag ging het tog ook super? waarom nu dan niet?.

    Ik stem ervoor om gwn een gemiddelde/max snelheid van 200 aanhouden , zo kan iedereen de auto kiezen die die wil .
    Mits ie de 200 haalt , zo blijft de groep gezzelig bij elkaar en kunnen we b.v lekker het hele eiland rond een een beetje praten enz.
    Veel gezzeliger dan allen maar ruzie maken over wat voor auto's;)
    Ja tog?
     

Deel Deze Pagina