eXe - EXtreme Elite

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 12 dec 2007.

  1. Gimbly

    Gimbly Guest

    IK vind GoW ook het beste online spel ooit gemaakt ik heb halo gespeeld en cod en ik ben er echt niet slecht in ofzo maar toch kom ik terug naar GoW
     
  2. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    GOW = BUG

    De ''onterechte'' kampioen toch Gimbly :)
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  3. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie echt dat jullie zo maar mee mogen doen je moet eerst het super geheimen wachtwoord weten en goed raden anders krijg je geen invite :):_0/
     
  4. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    ik weet hem:9
     
  5. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    wrm eXe dood laten gaan, echt onzin gewoon.
    Excellent
    GsuSz
    SerreZ
    Madness

    dan heb je al 4 spelers, niet veel recruiten, sterk teamwork opbouwen en knallen met die hap ! je moet het gwn bij 6 spelers maximum houden per team anders wordt het onoverzichtelijk.

    Schrijf jezelf in op GameBattles en je speelt elke dag matches.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2008
  6. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0

    Dankoor het compliment : CoD4 domineert qG & EnVy

    En Gears Of War Domineren wij ook vind ik, maar ja, k speel het niet meer etc.. Maar dank je voor het compliment, en ja het is jammer dat EnVy beetje te laat is begonnen zegmaar.
     
  7. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    ja jullie domineren Gears echt Legendary ;) qG heeft nog altijd GoW gedomineerd. en niemand die hun van die troon af kan stoten eigenlijk omdat zij WCG wonnen. NF1 wordt altijd vergeten en in underdogpositie gestopt, opsich wel mooi want dan wordt iedereen wel verrast als we ineens Fariko winnen ;)
     
  8. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat EnVy Gears of War domineert ;). Want daar ben ik het absoluut niet mee eens. Er zijn genoeg binnenlandse clans die het EnVy zuurt kunnen maken. Internationaal zeker.

    Maar Godlike, het heeft een andere reden, maar die kan ik nog niet bekend maken ;)
     
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Annex FTW alleen NF1 zat annex te oefenen, maarja. Het heeft gewerkt.

    Wie speelt er naast qG en EnVy nog steeds COD ??

    EnVy op Halo? Volgens mij hebben zij pas NET een halo team, daarvoor speelde L3G3ND4RY het maar die suck hard
     
  10. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    Ja echt hea MerQ, jonge we hadden niet eens Annex getraind, misschien 1 scrim en gwn soms even in Player match Annex doen, we deden wel veel Warzone om te wennen. We zullen zien eerstkomende Fariko Execution LAN. Annex heeft niks met Tactics te maken, het laat alleen goed zien hoe goed je teamwork is en het komt aan op pure Shotty skills. ;)
     
  11. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, welke Clan is op GoW NU beter als ons.

    ps : we hebben jullie vaak uitgedaagt voor 2v2 op halo 3, nog niks gehoort..

    ps2 : ons NL team is aan het inkomen.. die pakken jullie team binnenkort ook wel aan. En Haskabap is nu tog tijdelijk offline, dus is precies het goeie moment om 2v2 te spelen tog?
     
  12. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar qG domineert CoD4 in Nederland, we hebben jullie nu al 3 keer verslagen.
     
  13. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Just1ce , weten we, maar er staat : qG & EnVy (A) met andere woorden :
    qG = 1e op het moment ( zal ook nog ff duren voordat hier verandering in komt )
    EnVy 2e :D
     
  14. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat NF1 het jullie NU zeker lastig kan maken.
     
  15. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    het EnVy uk team is wel heel goed. maar ik denk eerlijk nu Locustgod weg is dat wij het EnVy nl team wel aankunnen maar ik wil er niet te veel over zeggen want dan wordt ik gelijk volgespamd op Msn van, waarom zeg je dat enzo. dus ik weet niet.
     
  16. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Net als good old times CoD2 :)
     
  17. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het is lastig te bepalen. Maar ik hoop dat er snel een LAN aankomt, zodat we dat kunnen bepalen :)
     
  18. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    8 Maart Fariko Execution 4 v 4 in Enschede
    dit keer dus Execution ;):)
     
  19. Gimbly

    Gimbly Guest

    ik denk als het team van is goed ingespeeld dat we kunnen winnen van envy maarjah we zullen zien



    hoe weet je dat godlike staat nergens
     
  20. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    2 zelfs :D

    1 fariko Gears of war 8 maart

    1 een heel wekend ( het weekend na XL ) voor de games : Halo 3, GoW, CoD4 :D
     

Deel Deze Pagina