Gelukkig heeft iedereen een eigen mening
. Gears of War dood? Toch vreemd dat er nog zoveel clans actief spelen op Gamebattles... Natuurlijk, Gears of War is vrij dood in Nederland. Maar dat is bijna elk spel in Nederland, geef toe. EnVy en qG domineren Call of Duty 4. Gears of War wordt/werd actief gespeeld door EnVy, NF1, HLH en eXe. Btw heeft iemand ooit nog Halo3 in zijn disk gestopt behalve TsS/EnVy? Ok, qG ook nog, maar voor de verder rest staat dat ook al aardig lang stil in Nederland.
Ik vind het jammer dat er zo weinig meer gegamed wordt in Nederland, het lijkt af te takelen... Die goeie ouwe tijd met Gears of War. Clans als eC, DTP, qG, NF1, SG, HLH, Ic3, pG... Helaas, die zal er niet meer zijn. De topclans binnen Nederland zoeken nu het buitenland op. Je ziet bijvoorbeeld qG naar Duitsland gaan voor een COD4 toernooi, omdat er in Nederland niet genoeg animo voor is. Gears of War is ook dood in Nederland... Het enige grote toernooi voor GoW (dat ik weet) wordt in Engeland gehouden. Mss komt er nog een ARgaming LANnetje aan, (in NL), maar dat was het ook.
Laat ik het ff afronden. Ik vind niet dat Gears of War dood is. Ik vind dat Gamen in het algemeen vrij dood aan het worden is binnen Nederland. Gelukkig is er nog genoeg te doen in heel Europa!
\o/
Klik om te vergroten...